Mythroll Armory Reviews 162

TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Glad I saw these being used on Into the Mist videos and decided to order. No more chasing the bouncing die around or under the furniture. As a 30 + year rpg enthusiast I expect to be rolling or spinni... See more

Rated 5 out of 5 stars

I received wallet size D20 as part of my Dic e Envy subscription box and I loved it, I immediately thought I had to get one for my brother for his Christmas stocking so I did. The website was nice and... See more

Rated 5 out of 5 stars

I ordered multiple dice sets from Mythroll Armory's kickstarter for their mornstar dice. I absolutely LOVE them! The Craftsmanship is amazing. The dice look even better in person then in pictures and... See more

Rated 5 out of 5 stars

The dice are incredible! I love the copper color and detail that went into making them. They're not as heavy as I expected them to be, even with them being hollow. The case is also fantastic and well... See more

Company details

  1. Hobby Store

Written by the company

We make innovative and unique accessories for the tabletop RPG world. Since launching in 2020 we have successfully completed 8 Kickstarters and shipped 3,500+ orders around the world. Admittedly, we had some flaws in the beginning but have focused on providing increased transparency, communication, and service since. Have a problem with a product or order? Email us at support@mythrollarmory.com and we'll make it right.


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

162 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Its been fairly close to a month and I…

Package finally arrived and was what I was looking forward to, I intend on revamping and restructuring the puzzle to fit curse of strahd

March 6, 2022
Mythroll Armory logo

Reply from Mythroll Armory

Hi Jonathan - sorry about the delay as there are global fulfilment challenges right now. Everything is backlogged. When you ordered on February 12th we sent you tracking info and when you left your review it was already in Raleigh NC and arrived 4 days later. We can't do anything to speed up couriers when they're backlogged unfortunately! Had you contacted us we would've been happy to get you an update. You can always contact us at support@mythrollarmor.com

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Helpful service

Service was helpful

February 14, 2022
Mythroll Armory logo

Reply from Mythroll Armory

We were sorry to hear that your package got lost Eric but I'm glad we could get a replacement item out to you!

Rated 5 out of 5 stars

Recent order

Recently, placed an order for a t- shirt. Quality was very good and shipping was quick. We were very happy with our experience. Would definitely order from Mythroll Armory again.

February 13, 2022
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Do not buy. Ignored, delayed, and not delivered

Items ordered 9/26/2021 totalling $150. After several emails to support, no response. Chargeback issued 10/24 and responded within 1 business day. They are having supply chain issues which is reasonable. They update the order and all items are sent to ship. However, as of writing, the first item was delivered to the wrong state. The second item is also on track to be delivered to the wrong state. No response, weeks of delay, and misdelivered goods.

Edit: they have since shipped the correct goods and issued a refund due to the issues. While a good response, I still can't say that my experience was positive.

November 15, 2021
Unprompted review
Mythroll Armory logo

Reply from Mythroll Armory

Hi Nick - so sorry for the delays and confusion with your order and that we weren't able to resolve the issue fully for you. If you need any help in the future you have my direct emails in the future and I'll take care of your orders myself. - David

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

When One of my Mythic Rollers was broken

When One of my Mythic Rollers was broken I contacted the company and instead of sending just the pieces needed to repair the break they sent me an entire replacement. They went far above the call even getting me the replacement, from China, in less then 2 weeks.

July 28, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I still have not recieved my order.

I have not recieved my order nor have I recieved an email back after sending 2. I spent over $30 and just want a refund but when I email them I get nothing back. All I want is my money back so I can buy from somewhere else.

June 23, 2021
Unprompted review
Mythroll Armory logo

Reply from Mythroll Armory

Hi Gabriel,

Sorry to hear that there was a delay in receiving your product. We received two requests from you for tracking updates and responded to them both a few hours of receiving them. I'm assuming the responses landed in your junk folder. According to the tracking information for your order the item was delivered 2021-07-03 at 10:32:00.

Please let us know if we can help you with anything else at support@mythrollarmory.com

Rated 5 out of 5 stars

A Personal Touch

David reached out to me after I ordered when he realized that one of the items I ordered was not in stock in the warehouse. He informed me that there were a few at the office, and that he would go get one the next day (after contacting me), but that it would delay my shipment by a few days. That’s the kind of personal touch you can expect from these guys, going above and beyond for their customers.

February 23, 2021
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Glad I saw these being used on Into the…

Glad I saw these being used on Into the Mist videos and decided to order. No more chasing the bouncing die around or under the furniture. As a 30 + year rpg enthusiast I expect to be rolling or spinning my way through many more adventures with my friends. Your product works as advertised and was packaged attractively and safely for in between game storage if needed.

February 13, 2021
Rated 1 out of 5 stars

Product never shipped dis honest company

Update
This manufacturer/ seller, has yet to provide the item. This order is over 90 day past due. Hopefully the can manage to process a refund.

Dishonest and deceptive

While the product looks nice on the internet. My order is over a month delay. it was promised the following week multiple times then just delayed a month. company is unresponsive to questions at this point.

They source much from China and have failed to keep up with production and scheduling of orders and have shown little concern for meeting customer expectations.

February 4, 2021
Mythroll Armory logo

Reply from Mythroll Armory

Hi Jessica - after speaking this morning and explaining the delays, we offered to refund your order and notify you when the items were back in stock.

Unfortunately, we are still at the mercy of our manufacturers during this crazy time. It's true that while we develop all of our products locally, we source the final components from China - 29% of everything manufactured in the world is completed there.

We are a new company of 1 and a half people and have shipped over 3,000 orders around the world. I'm working hard to ensure we keep products in stock and we'll do better at communicating delays with future customers.

Rated 1 out of 5 stars

Still haven’t received my purchase

I ordered my product over a month ago and still have not gotten it. I haven’t even received any shipping confirmation or anything, just the website asking for reviews on a product they never even sent me I’m very unimpressed.

January 25, 2021
Mythroll Armory logo

Reply from Mythroll Armory

Hi Lorna - sorry to hear you haven't received the product yet! I'll look into it today and send you an email.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Can’t wait to see the reaction.

Can’t wait to see the reaction.
Spouse showed an interest in these to add to the dice horde.
Very solid and heavy, shouldn’t go rolling around the table from overexcited spins.

December 19, 2020
Rated 5 out of 5 stars

Courier messed up, mythroll fixed it

I received my order to find the package had been cut opened and one of the dice spinners was missing. Despite the fact the courier messed up I contacted mythroll and they sent another spinner right away (thanks Dave), which I received about a week later. Awesome customer service. The bearings move very smooth and the marked bearing doesn't land in the same spot (providing random results)

December 13, 2020
Rated 5 out of 5 stars

Nooooiiiiicce!!!

Excellent product. It meant the world to my partner, which was the best part! The tracking and shipping was a bit of a hassle, even concerning at times, but everything worked out and I’m very pleased with everything. Five Stars, B!!

December 9, 2020
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Superb Gaming Items

This is a great group that is putting out awesome products. Everything has been superb so far. They’re quick to help with issues and reply quickly to questions.

December 9, 2020
Rated 5 out of 5 stars

Wonderful products and customer service

Mythroll Armory not only makes great products has wonderful customer service. Their dice rollers are so much fun to use and when I lost a ball bearing they helped me figure out how to fix it. They are a great company and I can't recommend them enough.

December 8, 2020
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great Product, Great Service

The post office lost my package but Mythroll replaced it and were extremely helpful with this horrible situation! My friend loved his spinner! A great gift for you or a friend!

December 6, 2020
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look