Bestelling retour, geen terugbetaling ontvangen
Bestelling gedaan, netjes ontvangen. Echter retour gestuurd binnen de voorwaarden omdat ik niet tevreden was over het product( niets ten nadele van Quinmo, maar had er zelf iets anders van verwacht).
Telefonisch zijn ze onbereikbaar als ik wil bellen waar m'n retour bedrag blijft, heb verscheidene keren geprobeerd te bellen, steeds het bandje" momenteel zijn we druk, probeer het later.
Dan maar een mail gestuurd incl verzend bewijs bijgevoegd van mn retour gestuurde aankoop, deze mail is 3 dgn geleden verstuurd dus ik geef het nog even voordeel van de twijfel maar tot nu toe is mn ervaring niet positief helaas, het geeft geen goed gevoel geen contact te kunnen krijgen in combinatie dat anderen schrijven nooit hun geld hebben gekregen.
Inmiddels een reactie per mail ontvangen dat het geld terug gestort gaat worden, en inderdaad, dat is nu gebeurd. De reden van niet/ laat reageren komt door 2 sterfgevallen en dat kan dan natuurlijk gebeuren dat door het verdriet alles even achterop komt. Maar wellicht slim dit op de website dan te vermelden als enige tijd alles achterop dreigt te lopen om niet het vertrouwen in je klanten te verliezen.








