Banner for Shedstore

Shedstore Reviews 

13,635
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 1,502 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the prompt delivery services and the exceptionally helpful drivers who keep buyers thoroughly informed throughout the entire fulfillment process from start to finish. Consumers also deeply appreciate the straightforward online ordering system, very reasonable prices, and the professional staff members who always provide excellent guidance. Some reviewers were not happy with the overall product quality, noting that several wooden panels arrived warped, cracked, or featuring wide visible gaps. People also experienced significant difficulties during assembly due to persistently misaligned edges, missing components, and overall poor construction design.

What people talk about most

Product

Users describe ambiguous interactions with product, expressing both satisfaction with quick delivery and the... See more

Delivery service

People report positive experiences with delivery service, frequently praising prompt arrival times and... See more

Quality

Customers had mixed experiences with quality, as reviewers frequently highlighted cheap materials, bowed... See more

Order

Clients share positive opinions on order experiences, highlighting helpful phone support and efficient online... See more

Staff

Consumers find staff to be exceptionally helpful, with reviewers frequently praising the polite,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

There was an issue with delivery, not Shedstores fault, original shed was damaged in transit, and had to be returned to Yardstore. This put delivery back. Myself nor Shedstore were informed about th... See more

Rated 4 out of 5 stars

Delivery was quick. Guy was plesant and helpfull. She'd was good quality besides a few minor errors in construction of the pre made panels. Some of the wood was twisted so would not sit level. The w... See more

Rated 4 out of 5 stars

The speed of delivery was great as was the delivery driver. 4 rather than 5 due to design. The join between lower and upper real panel is messy. makimg my own fascia to cover it. I also added addition... See more

Rated 4 out of 5 stars

The buying experience was great and they have kept me up to date on delivery. Can't give you 5-stars yet because still waiting for delivery and installation which is about two weeks away


Company details

  1. Garden Building Supplier
  2. also in
  3. Garden Center

About Shedstore

Written by the company

Shedstore is one of the UK's established online retailers of sheds, garden buildings and outdoor storage solutions. Since 1999, we have been helping customers across the UK create practical, organised and enjoyable outdoor spaces through our extensive range of garden products.

Our product selection includes wooden sheds, metal sheds, plastic sheds, summer houses, log cabins, garden offices, workshops, playhouses, greenhouses and outdoor storage solutions. We also offer fencing, decking, pergolas, gazebos, garden structures and landscaping products to help customers transform their gardens from the ground up.

With decades of experience in the garden buildings industry, Shedstore works with leading UK manufacturers and suppliers to provide quality products suitable for a wide range of budgets and requirements. Whether customers need a compact storage shed, a home office for remote working, a summer house for relaxation or a large workshop, our range is designed to offer something for every garden.

We are committed to making online shopping straightforward and convenient. Customers can benefit from detailed product information, secure ordering and support from our UK-based customer service team. Our website provides expert buying advice and resources to help customers choose the right garden building for their needs.

Shedstore continues to focus on delivering quality products, dependable service and a positive customer experience. We are proud to have served hundreds of thousands of customers and remain committed to helping people make the most of their outdoor spaces.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

14K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(13,635)

1,333 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Shedstore great delivery time

Delivery was very quick (3 days from order), customer service has been quick to respond and sent out the missing piece from the order.

Now the bad part, quality of the shed wasn't great for the cost, could do with more thorough QA as a lot of the wood was twisted and cracked, including a floorboard which I put my foot through when I stood on it.

July 19, 2026
Rated 5 out of 5 stars

CHOOSING AND ORDERING A SHED MADE EAST BY SHEDSTORE Lots of relevant information on the…

Lots of relevant information on the Shedstore site made choosing and ordering the shed easy. I had earlier tried to order a shed from "The Range" but had 2 simple questions which they were unable to answer. Their automated answering service tried 3 times with irrelevant rubbish. I was then passed to an advisor who cut me off before I'd typed in the questions and a second advisor who said he didn't have the information. Thank goodness SHEDSTORE do know details for the products they sell.

August 17, 2026
Rated 4 out of 5 stars

Delivery Driver was great and very…

Delivery Driver was great and very helpful. The shed had warped panels, and holes which had to be fill with silicon as knots had fallen out and splits had widened out. All in all, have had better sheds for quarter of the money. Quality was not up to the price that was payed for it

July 28, 2026
Rated 5 out of 5 stars

After being disappointed with the…

After being disappointed with the cancellation of my initial delivery the follow up from customer services and subsequent delivery today has been excellent.Godfrey our delivery driver was excellent and delivered the shed exactly where I asked.Well done forest/shedstore

August 20, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Good buying experience

Lovely little bike shed. Delivered promptly and able to track driver’s progress on the day, so knew exactly what time he would arrive.
Slight issue with putting it together (ours!) and it was soon sorted by a quick phone call. Excellent service.
Thank you

August 8, 2026
Rated 1 out of 5 stars

Very poor quality shed don’t buy

Very poor quality shed don’t buy! Gaps in wood so many knots awful

June 5, 2026
Unprompted review
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Sue,

Thank you for your review. We're sorry to hear that you're unhappy with your purchase.

We have requested some more information to help us locate your order. In the meantime, please send photos to our Customer Service Team, if you haven't already, along with your order number.

Kind regards,
The Shedstore Team

Rated 2 out of 5 stars

The thumbnail advert claimed free…

The thumbnail advert claimed free delivery but at the checkout it adds it on, every place I checked did the same, plus it claimed to be able to deliver by a much earlier date but once again at checkout the date gets pushed back

August 15, 2026
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Sean,
Thank you for your feedback. We're sorry for any confusion.

Delivery is free for the majority of mainland UK locations. However, some charges may apply if customers wish to choose a specific delivery date or based on location. In this instance, all applicable postcodes and delivery charges are displayed in the delivery section of the product page.

Kind Regards,
The Shedstore Team

Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service

Arrived flat packed

My log store arrived flat packed. Nowhere on the website does it mention this. I am unable to build this myself and will now incur costs to have it constructed for me. I told shed store about my issue and their reply was to suggest I should’ve asked prior to purchase. Awful customer service - so buyer beware - the items arrived flat packed!

August 19, 2026
Unprompted review
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Nicholas,
Thank you for your feedback, and we apologise if any information was unclear or missed.

We do state on the product page for the item you purchased:

“Please note: The vast majority of our products will be delivered in flat-pack format, along with full instructions, for a straightforward assembly process.”

That said, we appreciate your feedback and will pass this on to our web team to see if we can make this information more prominent and clearer for future customers.

Our team are also always happy to clarify any product information or answer any questions before purchase, should you need any assistance.

Kind regards,
The Shedstore Team

Rated 2 out of 5 stars

Very Disappointing quality

I purchased a shed back in June, service and delivery were ok. There was only one delivery man who worked hard to offload shed and place them in back garden (I have side access). He was polite and professional.
Unfortunately the quality of the shed wasn’t of the same good standards. On inspection before assembly it could be seen that several pieces were badly warped and some wood already split. There are so many large gaps which I’ve tried to fill but it’s very difficult as I can get the actually get my hand in between. The door is quite narrow and badly twisted so much so that the bottom half sticks out over an inch and doesn’t close without a lot of force and pushing and doesn’t seem secure at all.

June 2, 2026
Unprompted review
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Ann,

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear that you're dissatisfied with the quality of your purchase.

It doesn't appear that this has been brought to our attention prior to your review. We will reach out to you via email to request some images so we can review the issues raised.

We hope to resolve this for you.

Kind regards,
The Shedstore Team

Rated 1 out of 5 stars

Appalling service, fabricated excuses, and endless chasing required!

I placed an order (Ref: SHS3000430324) on 27th July, trusting the standard lead times on Shedstore's website. What followed was over three weeks of utter frustration, unkept commitments, and blatant contradictions from customer support.
After exceeding the original lead time, representatives (Suki and Charlotte) explicitly promised revised delivery windows and committed to calling me back with updates. None of these callbacks ever happened. At one point, three separate emails I sent were completely ignored. When I called in to chase, Suki claimed a "different team" handled emails, a claim i later discovered on a subsequent call was total nonsense, as any agent can access and handle emails on the spot.
When forced to address the delays, staff attempted to reframe promised delivery dates as merely my "personal preference" and hide behind claims that lead times are "just estimates." It was only after i formally threatened to reject delivery at the door under my statutory consumer rights that they finally took action and issued a £30 partial refund for the
inconvenience.
The shed eventually arrived on Monday, 17th August, but the stress, poor communication, and outright dishonesty from support were unacceptable. Avoid this company if you value reliable delivery and professional service.

August 17, 2026
Unprompted review
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Tarik,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to read this and to hear about the experience you had with your order. We understand how frustrating it must have been to experience delays, particularly when you were given updates and expected follow-up communication that did not happen.

We acknowledge the conflicting information you received, and we will be taking this feedback on board. This is far from our usual standard.

We’re pleased that the shed was ultimately delivered, and that a £30 goodwill refund was provided in recognition of the inconvenience caused.

We’re sorry that we fell short of the level of service you should have received, and we appreciate you taking the time to share your experience.

Kind regards,
The Shedstore Team

Rated 5 out of 5 stars

No communication at all

No communication at all
Then a text at 3pm telling me shed will be delivered tomorrow, no time or estimated time,can’t get time off work to be home at such short notice, so what happens next???
I rang ahedstore Claire was amazing she rang the delivery company and rearranged my shed to be left at another address for me

August 7, 2026
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Paul,
We’re really sorry about the lack of communication and the short notice given for your delivery. We completely understand how frustrating this is, particularly when you need to make arrangements to be home and have been given no estimated delivery time.

We appreciate your patience while we work with the supplier's delivery team to get this resolved and ensure you have the information you need regarding the next steps.

Kind regards,
The Shedstore Team

Rated 1 out of 5 stars

Rubbish service

Ordered a 6x8 shed that came but the floor was all warped and bent so wouldn't lay flat. Got in touch with them and a replacement was ordered. 2 weeks later still waiting for a replacement to arrive. Rang helpline, who said they would chase up and call back , still waiting for that call back. Would not recommend this place to anyone, took time off work to get the garden sorted and just had a pieces of shed laying around.

July 28, 2026
Shedstore logo

Reply from Shedstore

Hi Samantha,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry again for the poor experience and lack of communication.

We understand that a supervisor has since spoken to you to clarify the delivery process, express our apologies, and advise that your delivery will be made today.

Please let us know if there is anything else we can assist you with.

Kind regards,
The Shedstore Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look