Trustap Reviews 

119
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Trustap helps buyers get more security by ensuring that there is transparency between those involved in the transaction. Sellers who are confident in the products they sell would not mind being in a p... See more

Rated 5 out of 5 stars

They are very carefully support every my question and request. So far best escrow payment platform. Make sure you do legit transaction and they will be good for you. Review from Kieu Nhat, CE... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

First time I have encountered Trustap; was a little suspicious at first, but was reassured by online reviews. Very happy to have had a Feedback session with Kevin to share my positive experience, an... See more

Rated 3 out of 5 stars

I was very sad to hear that my payment had not reached the seller four days after the transaction had been completed. He had experienced difficulty reaching Trustap for advice on the delay but eventu... See more

Company replied

Company details

  1. Payment Service

Written by the company

Trustap provides payment solutions for ecommerce stores and marketplaces. It's the smarter way to run payments, cut costs and grow your platform.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

119 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(119)

7 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
I’ve been using Trustap as the payment gateway on my online store biologiquement.shop to securely collect Visa and Mastercard payments, and I couldn’t be more satisfied.
Their platform is reliable, easy to integrate, and most importantly, their customer service is outstanding. A special thank you to Jonny, who has been incredibly responsive, professional, and proactive every time we had a technical or client-related issue. His support has made a real difference, and it’s clear he genuinely cares about helping merchants succeed.

Kudos also to the entire Trustap team – their speed, clarity, and efficiency are rare and truly appreciated.

If you're looking for a secure, user-friendly, and human-centered payment solution, I wholeheartedly recommend Trustap. It’s more than just a gateway – it’s a partner you can count on.

May 1, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Baomix Team,

This is absolutely fantastic feedback! We're so thrilled to hear that Trustap has been such a reliable and satisfying payment gateway for biologiquement.shop, especially for securely processing Visa and Mastercard payments.

It warms our hearts to know that you've found our platform easy to integrate and, most importantly, that our customer service has stood out. A massive thank you for the special mention of Jonny! We're incredibly proud of his responsiveness, professionalism, and proactive approach. It's wonderful to hear that his support has made a real difference and that you feel his genuine care for your success as a merchant. We believe that having a human touch when it comes to support is paramount in building strong partnerships for businesses looking for reliable payment solutions.

We'll be sure to pass on your kind words to Jonny and the entire Trustap team. We all strive for that speed, clarity, and efficiency you mentioned, as we understand how crucial a dependable and supportive infrastructure is for online businesses looking for a seamless way to handle their transactions and focus on growth. For any e-commerce platform seeking a straightforward and secure method to manage their customer payments, we're here to help.

Thank you wholeheartedly for recommending Trustap as a secure, user-friendly, and human-centred payment solution. We aim to be more than just a gateway; we want to be a trusted partner that businesses like yours can truly count on for all their payment processing needs.

Best regards,

Trustap Support Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent integration experience, great provider.

Trustap has been great from day one, their team has been extremely supportive, friendly, and understanding of the fast-paced and often unpredictable nature of a start-up. We experienced a few delays on our end during the integration process, but the Trustap team, specifically Eamonn (big shout out!), was always patient and willing to help.

Their platform's robust, and the integration process was smooth thanks to clear documentation and responsive support, as previously mentioned. It was easy to check with them the status of any API calls made and work through any errors.

Would highly recommend them to any business looking to build secure and trustworthy transactions into their platform.

May 1, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Toby,

This is absolutely brilliant to hear! We're so happy that Trustap has been a great experience for you right from the start. Our team truly prides itself on being supportive, friendly, and understanding, especially when it comes to the dynamic world of startups.

We're particularly delighted that Eamonn made such a positive impact during your integration process. Your kind words about his patience and willingness to help mean a lot to us, and we'll be sure to share this fantastic shout-out with him!

It's fantastic to know that you found our platform robust and the integration process smooth, thanks to our documentation and responsive support. We aim to make it as easy as possible to build secure and trustworthy transactions into any platform, and your feedback confirms we're on the right track.

Thank you so much for the high recommendation! It's incredibly rewarding to know we've been a valuable partner in building trust and security into your platform.

Trustap Support Team,

Rated 5 out of 5 stars

Trustap Game-changer

Trustap has honestly been a game-changer for my business. When you're dealing with new customers—especially online—there's always that bit of uncertainty on both sides. But with Trustap, everything just feels a lot more secure and professional.

The way it works is simple but effective: the buyer pays upfront, but the money is held safely until they confirm they’ve received the item and are happy with it. That setup builds trust right away, and it protects both of us from potential issues.

What I really appreciate is how smooth the whole process is. No chasing payments, no awkward back-and-forth—just clear updates and peace of mind from start to finish. It’s made transactions much easier and has helped me build stronger relationships with new customers.

If you’re selling online and want a safer, stress-free way to handle payments, I’d absolutely recommend giving Trustap a try.

April 15, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Orin,


That's fantastic to hear! We're absolutely thrilled that Trustap has been such a game-changer for your business. It's exactly what we aim for – to provide that extra layer of security and professionalism that makes dealing with new customers, especially online, so much smoother and more trustworthy for everyone involved.

We're so glad you've found the process simple and effective, and that it's helped eliminate the hassle of chasing payments and those awkward back-and-forth situations. Building trust and fostering stronger relationships between buyers and sellers is at the heart of what we do, so it's wonderful to know that Trustap is contributing to that for you.

Thank you so much for recommending Trustap! Your feedback is invaluable and truly motivates us to keep improving and making online transactions safer and stress-free for businesses like yours.

Trustap Support Team.

Rated 5 out of 5 stars

Trustap has been a game-changer for my…

Trustap has been a game-changer for my business. It protects both me and the buyer, making transactions smoother and more trustworthy. Funds are released once the buyer confirms everything’s good—no disputes, no stress. Highly recommend for any seller dealing with new customers!

April 18, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Hi Mark Jayson,

Thank you so much for taking the time to share your experience and leave us such a wonderful 5-star review! We're absolutely thrilled to hear that Trustap has been a 'game-changer' for your business.

It's fantastic to know that you value the protection we provide for both buyers and sellers, and that our platform is making your transactions smoother and building trust. Hearing that our secure fund release process helps eliminate disputes and stress for you is exactly what we aim to achieve.

We truly appreciate you highlighting how beneficial Trustap can be, especially when dealing with new customers, and your high recommendation means a lot to us.

Thanks again for your feedback and for choosing Trustap. We're delighted to be supporting your business!

Best regards,

The Trustap Team
(www.trustap.com)

Rated 1 out of 5 stars

I have waited over 10 days for my…

I have waited over 10 days for my money, and still not a single dollar has hit my Bank Account yet.

I keep getting the same answer in mail where they say my money will land in my bank within next week. This can just not be real.

"Thank you for reaching out again. I understand how urgent this matter is for you, and I sincerely apologize for the inconvenience caused.

Since your bank cannot see the transaction and the funds have not yet been received, we have contacted our payout processor.
It has been informed that the payment is still in processing and is expected to reflect in your bank by next week.

As soon as we have any tracking number we will let you know and you can share it with your bank to monitor the payout status." From Trustap Support.

March 29, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap


Dear Miklo,

Thank you for taking the time to share your experience on Trustpilot, although we are genuinely sorry to hear about the delay you've faced in receiving your payout and the frustration this has understandably caused. We recognize how crucial timely payments are, and we sincerely apologize for the inconvenience and concern this situation has generated.

Please be assured that we take issues like this very seriously. We have been actively reviewing recent communications regarding payout delays to understand what might have happened.

Currently, we're facing a challenge in pinpointing your specific case, as we haven't been able to locate an open (or recently closed) support ticket or communication history matching the name provided in your Trustpilot review. This makes it difficult for us to investigate the exact status of your payout immediately.

However, our team did identify one recent case concerning a payout delay where the user's name is very similar to yours. In that specific instance, the issue stemmed from the bank account details provided being for a different currency than the currency the transaction was processed in. As detailed in our Help Center, when the payout currency and the receiving bank account's currency don't match, it can prevent the automatic processing of the payment and lead to delays.

There can occasionally be other reasons for payout delays, such as:

Incomplete Account Verification: Security regulations require accounts to be fully verified for payouts.
Pending Transaction Steps: Depending on the platform, confirmation from the buyer or seller might still be needed.
Buyer Complaint: A filed complaint can temporarily pause the transaction while it's investigated.
You can find more information on these potential causes in our Help Center [https://trustap.zendesk.com/hc/en-us/search?utf8=%E2%9C%93&query=payout].

If the case we found with the similar name is yours, the currency mismatch would be the reason for the delay communicated by our support team.

To help us definitively locate your transaction and provide you with the best possible support to resolve this, could you please contact our support team directly at support@trustap.com? If you could provide your Transaction ID or the email address linked to your Trustap account, it would allow us to identify your specific situation swiftly and work towards getting your funds to you as quickly as possible.

We are committed to resolving this for you and appreciate your patience while we assist you.

Sincerely,

The Trustap Support Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

We are happy to share that we’ve had an…

We are happy to share that we’ve had an excellent experience with Trustap. Their support is fast, helpful, and responsive, and the dashboard interface is highly efficient. The weekly payouts are seamless, and the checkout process is secure and smooth.

We have been using Trustap for 3+ months, and our experience has been outstanding.

Thank you for providing exceptional payment processing services.

January 20, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Stephan,

Thank you so much for your glowing review! We are thrilled you've had an excellent experience with Trustap. Your kind words about our support, dashboard interface, and seamless processes mean a lot to us. It's wonderful to know that our services have met your expectations over the past three months.

We are committed to providing exceptional payment processing services and transaction management, and your feedback inspires us to keep improving. If you ever need any assistance or have further suggestions, please don't hesitate to reach out.

Thank you once again for your trust and support!

Best regards,
Trustap Support

Rated 1 out of 5 stars

got scammed and agent didnt do a single…

got scammed and agent didnt do a single thing.

January 8, 2025
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Ayoub,

We are sorry to hear about your situation. Please contact our support team at support@trustap.com for immediate assistance. In the meantime, we are also attempting to locate any previous communications you may have had with our team, and we will review them.

Best regards,
Trustap Support

Rated 5 out of 5 stars

Extremely professional, above and beyond expectations

We bought a company domain through Trustap, for $35,000. The service was excellent. Like over and above what was needed.

They built trust between both parties buyer and seller despite neither of us having met in person or spoken, purely online interactions. To us it is a large sum of money but we felt comfortable and secure throughout the process.

They then went a step extra upon the request of the seller to have a contract agreement drawn up for the purchase / sale which the trustap team turned around in less than a day. Really thankful for the speed here because you don't want the other side of the transaction to get worried and pulling out.

I won't go anywhere else for future escrow services, they've got a customer for life on the back of my first experience.

Thanks particularly to Ciara our point of contact and to Conor for the initial conversation.

November 5, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Hi Stephen,

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with Trustap. We are thrilled to hear that our service exceeded your expectations and that you felt comfortable and secure throughout the process.

Building trust between buyers and sellers is at the core of what we do, and we are delighted that our efforts significantly impacted your transaction. We understand the importance of timely and efficient service, especially when dealing with substantial sums of money, and we are glad that our team could provide the support you need.

We are particularly pleased to hear that Ciara and Conor were able to assist you effectively. Your feedback is incredibly valuable to us and motivates us to continue delivering exceptional service.

Thank you for choosing Trustap for your escrow payment-style services. We look forward to serving you again.

Best regards,
Trustap Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Good

Good 100% real

October 12, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Noah,

We are pleased to hear that you are satisfied with our services. Establishing trust between buyers and sellers is fundamental to our mission, and we are thrilled that our dedication has positively influenced your transaction.

Warm regards,
The Trustap Support Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

They actually help other companies rip…

They actually help other companies rip you off. They are not on buyer's side

July 17, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Steve,

Could you provide additional details regarding your case to facilitate our investigation? If you have not done so already, please forward an email to our support team at support@gmail.com.

Upon locating your case, we will ensure that you receive the appropriate support.

Best regards,
Trustap Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Buyer beware! No complaint button.

Buyer beware! No complaint button. In their terms of service they say that it's safe because there's a 24 hour complaint period at which anytime you can use the complaint button on their website to hold. I used two different devices and two different web browsers. There is no complaint button. I even downloaded the app. They are going against their own TOS.
Edit 8/2/24 Trustap has harassed me (to change my review) after unlawfully taking money out of my account after not having a complaint button and after their personnel told me that my money wouldn’t be taken out of my account. Bottom line: Don’t trust Trustap.

July 10, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Owen,

Thank you for your review and for bringing this matter to our attention. We regret any misunderstanding that may have occurred.

After a thorough investigation, we found that we sent you an email on July 6th with the subject line “Your Trustap Transaction.” Our system indicates that you received and opened this email. In it, we provided a link to claim your transaction and file a complaint, along with updates on the transaction status.

We also informed you that the handover was completed, and the complaint period had started. Despite our efforts to keep you informed at every stage, you left a 1-star review that we believe does not reflect your actual experience.

Even after the complaint period had elapsed, we went above and beyond to assist you and mediate with the seller to secure your refund. You received your refund despite not following the standard process.

We hope that, considering the efforts we made to resolve your issue, you might reconsider your review to more accurately reflect your experience.

Best regards,
Trustap Support Team

Rated 5 out of 5 stars

A+ quick resolution

Quick communication, easy to work with and fast resolution to my issue.
A+

June 21, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear DM,

We deeply appreciate you taking the time to share your positive experience with us. Your feedback is invaluable and serves as a testament to our commitment to excellence.

Our dedicated team is always at your service, striving to provide swift and efficient resolutions. It’s our pleasure to assist you, and we eagerly anticipate the opportunity to serve you once more.

Warm regards,
Support

Rated 1 out of 5 stars

I purchased a service and was scheduled…

I purchased a service and was scheduled to have it done on Wednesday, May 29th. Unfortunately, the service was not provided even though I paid $199 and was assured that it would be. I have been trying to resolve this issue since Wednesday, and I still haven't received the service I paid for. I asked for a refund, but have been unsuccessful in getting my money back, even after going through TrustAp. This whole experience has felt like a total scam.

May 29, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Bobby Jones,

We are truly sorry to hear about your recent experience. At Trustap, we prioritize customer satisfaction and are here to assist you in resolving any issues that arise.

Please note that Trustap is a payment processing and dispute mediation platform; we do not handle the delivery of products or services directly. However, we are committed to facilitating a fair and satisfactory transaction for all parties involved.

To help us address your concerns effectively, kindly email our support team the details of your transaction, including the description, seller’s name, or email. This information will enable us to locate your transaction and take the necessary steps to assist you. Our email is support@trustap.com

We appreciate your cooperation and look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Warm regards,
Trustap Support Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam Not Paying Also Not Response Email

Hello,
A month ago a buyer paid me and the amount was added into my trustap account. But they took the money for long i have emailed for multiple times they just response we will fix it soon every time same email and don't any help or resolve the issue even 1 month over but the funds still stuck into trustap account without reason, So beaware these guys are just wasting people time and also took the payments and hurting people hard works, Also there is no any response even i remind many time but they ignoring emails and don't any response such a scam and unprofessional company. Such a bed thing ignoring emails. so be aware guys. i have all proofs available

May 11, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Investigation Underway:

Dear Wisal Khan
We are currently investigating the matter to ensure all our users receive the support they need. Typically, payouts are processed within 3 days, but in rare cases, the first payout may take 5 to 14 business days.

Documentation Required: If there is a delay, it may be due to pending verification. Users who have not provided the necessary documentation can still reach out to our support team for assistance. Also, you need to be based in countries where we support payout payments.

Contact Support: For any concerns or to facilitate the resolution of your case, please contact us at support@trustap.com. We are committed to providing timely and effective support to all our users.

If you have any concerns about any payment or payout on Trustap, please reach out to our support team at support@trustap.com

Our team will be ready to help you.

Best,

Rated 3 out of 5 stars

Payment was deposited.

Trustap marked my transaction as complete on 4.18.24.
I have followed up multiple times and they keep telling me they are looking into it.
Trustap collected $3,800.00 from the buyer in one day.
Now 5.6.24 and still no money paid out to me (the seller).

Deposit hit my account 5/7/24. Be aware that it could take this long for the transaction to clear.

May 5, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Patrick,

Thank you for re-evaluating your review and changing it to three stars. We sincerely apologize for any inconvenience you’ve experienced. We want to assure you that Trustap values transparency and integrity. We are committed to providing a secure platform for all our users and have been in contact with you throughout the process.

We understand your concern regarding the delay in receiving your funds. We are pleased to hear that you have received the funds in your bank account as expected.

Please note that as a financial company, we adhere to a strict Know Your Customer (KYC) process to ensure compliance with regulatory requirements. This process is crucial for preventing fraud and protecting all parties involved.

It's worth noting that there was a delay in processing your payment due to the verification process being completed on April 24th, following the receipt of the necessary documentation from you, we depended on you to act on you sending us the documentation. However, we have now processed the payment and it is currently in your provided bank account.
Please be aware that according to Stripe's policies, it could take between 5 to 14 business days for the funds to be transferred to your bank account on your first Payout. We have also provided this information in our help center and our Terms of Service.

Please contact our support team at support@trustap.com. They will be more than happy to help you track your payment and address any further concerns you may have.

It should be noted that the funds remaining in our account do not yield any return.


Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Trustap Team

Rated 5 out of 5 stars

Surprisingly simple and easy to use

Surprisingly simple and easy to use! Great app!!

March 15, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap


Dear Customer,

Thank you for the fantastic feedback! We're delighted to hear that you found our platform surprisingly simple and easy to use. Making your experience smooth and enjoyable is what we aim for, and it's wonderful to know we hit the mark for you. Your support means the world to us!

Remember, if you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out to us via email at support@trustap.com. We're here to help. Looking forward to serving you again soon!

Best,
Trustap Support Team

Rated 1 out of 5 stars

No help at all getting refunded

No help at all getting refunded. A business idea is meant to solve a problem this solves no problems, better off just paying someone through PayPal or bank transfer

March 16, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Tristan Cyrille

We are truly sorry to hear about your experience. We understand your frustration, and we appreciate your patience.

We would like to clarify that we have a process in place to ensure the safety and satisfaction of all our users. As per our terms of service, there is a specific timeframe within which complaints need to be filed. We had sent multiple emails informing you about this, and we understand that you were aware of it.

Despite this, we understand that situations can sometimes be complex. That's why we went above and beyond to assist you, even though the complaint was filed past the deadline. We managed to locate the transaction in question and resolved the issue to your satisfaction. The seller was under no obligation to refund, but we facilitated this for you because we value your trust in us.

We regret that you felt the need to express your dissatisfaction on Trustpilot before reaching out to our support team. We encourage all our users to contact us directly at support@trustap.com for any issues or concerns they may have. We are always here to help, and we strive to resolve all issues in the best possible manner.

We hope this experience will not deter you from using our services in the future. We value your feedback, and we will continue to improve our services to serve you better.

Best Regards,
Your Trustap Support Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Easy to use

Easy to use, efficient and will use again. I sold 2 Cheltenham festival tickets. Posted them to the UK and funds were released once the buyer had them verified by my tracking info.

March 14, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear Katie Bee,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that our platform has made selling your Cheltenham festival tickets easy and efficient. Ensuring a smooth transaction process, along with your trust and satisfaction, is our top priority. We're grateful for your support and look forward to serving you again in the future. If you ever need assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. Cheers to more successful transactions ahead!

Trustap Support Team

Rated 1 out of 5 stars

very bad

very bad.
Support useless and slow, communication 0, managing this is also awful. Their whole thing is mute because they arent doing what they need to do

March 7, 2024
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Dear valued user,

We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced. We take all feedback seriously and are committed to providing excellent service.

Upon reviewing our records, we were unable to locate a transaction associated with your email. To ensure we can assist you effectively, we kindly ask that you contact us at support@trustap.com with the email used for the transaction, the transaction number, and the seller’s name or email.

We only answer the review after an extensive investigation of our team, to make sure we have the issue resolved or we can resolve it. In your case we can not because we can not locate your transaction or purchase.

We are here to help and resolve any issues you may have encountered with Trustap. Your satisfaction is our priority, and we look forward to hearing from you to make things right.

Warm regards,
The Trustap Support Team

Rated 1 out of 5 stars

No receipt of funds due

They have been holding my funds for well over a month now. They keep telling me my identity document is not correct. I have uploaded the proper document to my account several times. They system says it's saved but there appears to be some kind of error. They keep sending my system generated messages with instructions that are apparently not accurate. I just want my funds that are mine and shouldn't have to go through this to get them.

November 23, 2023
Unprompted review
Trustap logo

Reply from Trustap

Hello Gail,

We are sorry to hear that you have not received your funds due and that you have encountered some difficulties with verifying your identity document. We appreciate your feedback and we want to help you resolve this issue as soon as possible.

Trustap is a fintech company that provides a secure and convenient way for people to transact online. We have to comply with certain regulations and standards to ensure the safety and security of our platform and our users. That is why we require our users to provide some information related to their account and identity, such as a valid ID, a selfie or any other proof that may be needed.

We understand that this process can be frustrating and time-consuming, especially if there are some errors or glitches in our system. We apologize for any inconvenience this may have caused you and we assure you that we are working hard to improve our service and user experience.

We have not been able to locate your transaction or your account on our platform, so we kindly ask you to contact our support team at support@trustap.com and provide us with some details, such as your email address, your transaction ID, and the date of your transaction. Please also mention that you are the reviewer for this review, so that we can better understand your situation and take your feedback on board.

We hope to hear from you soon and we thank you for your patience and cooperation.

Sincerely, The Trustap Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look