Unified Dating Reviews 

81
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

I was given the address for the venue of the singles 28+ event in St Albans about 2 hours before on the day, and was instructed that a table had been booked under 'Unified Dating'. About an hour befor... See more

Rated 1 out of 5 stars

Scam event - wish I'd looked on here first. I'm scheduled to go to a singles speed dating event tomorrow which I'm still waiting for the TBC email. Its stated the address will be confirmed up 48... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Hi,,,saying the same as all other reviews. Avoid ,,it's a con .like the others paid £13.99,,for an event on 17th Dec,,25 mins before event to start ,and already in city ,,,got email that event was can... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Should have read these reviews before booking. First event with them, and they "reschedule" an hour before the event start, as if the problems with the event couldn't be known earlier in the day. I'd... See more

Company replied

Company details

  1. Dating Service

Written by the company

Unified Dating is passionate about helping to meet new people. We are organising weekly offline in-person events. You can buy tickets at 50% off on female, male and non-binary tickets using promo code EarlyBird. Limited number of tickets are available. You can book tickets for up to three friends in a ticket order for free on female, male and non-binary tickets using promo code letsgetthispartystarted. Limited tickets are available. There must be at least one paid ticket on your order to book for friends on this promo code. Each friend must have a booked ticket. We organise weekly events on Tuesdays, Fridays and Sundays. On Tuesdays we have Lunch 1pm and Dinner 7:30pm events, on Fridays 7:30pm we have Drinks events and on Sundays 4pm we have Brunch events. Please note for our lunch/ dinner/ brunch events attendees are expected to order from the food menu. For our drinks events attendees are expected to order from the drinks menu and food will be available should you wish to order. We offer events for heterosexual/ Lesbian/ Gay/ Bisexual. We have events for 18-30, 28+ and over 50s ages. If for any reason the event that you want to book onto says Sales Ended please email us at customercare@unifieddating.com stating the event that you want to book onto and date so that we can check and confirm if it is possible for you to book on. If the Venue Name and Address are not on the event page then at the latest we will add this to the event page by 2 hours prior to the event start time. At that point you will then be able to see the Venue Name and Address on the event page if we have not added it prior to this. Should we decide to change the venue then by 2 hours prior to the event start time any updated Venue Name and Address will show on the event page. Unified Dating events offer a relaxed and friendly way to easily meet new people locally. Bored of swiping on dating apps? Want to meet someone new? Stop swiping and start dating! We know what makes a great party and we’ve designed our events to help people make the most of the night. Our events will be with people single and ready to mingle. It really is that simple! Dress code: Dress to impress/smart casual/ be yourself! If the event has sold out, please add yourself to the waitlist or email us to be added to the waitlist as more places may become available. To register with Unified Dating please visit: https://www.unifieddating.com/ Book your ticket, arrive at the venue, introduce yourself to everyone, get a drink and easily meet new people in your area!. Bring A Friend: You can book tickets for friends at 50% off using code BringAFriend at checkout. You will need to ensure as the buyer that your own ticket is booked at full price in order to then select the BringAFriend tickets at up to 50% off for your friends' tickets. First select your own full price ticket as the buyer and then Enter the BringAFriend code in the promo code section at checkout and click apply to then scroll and select the 50% off Bring A Friend tickets. Please note Bring A Friend tickets are for people that are single and looking to participate in the event. Please note the ticket price is simply to book on to attend the event. Any drinks or food you will need to purchase directly from the venue. You must not bring any food or drinks from outside into the venue. We cannot guarantee the availability of food or drinks. *Our events are for mixed ages. Our minimum age requirement is that attendees must be 18+ to book on and attend our events. *All attendees are required to have purchased a ticket for our events online prior to attending our events. Each attendee must therefore have a ticket. We only sell our tickets online. We do not sell tickets at the event. Event Organiser: Unified Dating *Please note: Refund Policy: No Refunds. Additionally, we cannot guarantee the number or gender mix and do not offer refunds if some attendees fail to attend or the numbers are low or the gender mix skewed. As stated on this Organiser page, our events pages, order form and in our Terms and Conditions of Business we have a no refunds policy. We can offer an event credit if a valid reason is provided. *Unified Dating has a zero tolerance policy towards any form of discrimination.


Contact info

1.5

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

81 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 40% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.5

All reviews

(81)

5 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Do not use Unified Dating

I booked a Dating Event via Eventbrite. I was not told the location until less than 1.5 hours before. When I arrived at the restaurant they told me that the table was booked for an hour later than the event time but I was welcome to stay. As the table was booked for five people, I decided to stay. To cut a long story short, no one turned up. I spoke to a friendly Unified Dating agent who told me the event would be rescheduled.

I confirmed that I would attend the rescheduled event but given my previous experience of sitting on my own in a busy restaurant with no one turning up and the shaking heads from staff there, I asked to be told in advance if the rescheduled event would indeed go ahead. I received no answers to my emails until the day of the event, and rude texts to my question the night before. I was told 2 hours and 10 minutes before that the event would be rescheduled.

I also had a different booking. I was told of the location again 1.5 hours before, not as advertised by 2 hours before. I arrived and one other person attended who, however, had expected a different population group. I had not been told that the person identified differently from how the event was advertised.

I was offered two vouchers for future events after attending with no one there but of course, they are useless if events do not happen, or not as advertised.

I found on Eventbrite that within Brighton and a radius of 26 miles around, Unified Dating had advertised over 50 events for just one particular date (18.10. 2024). One can see from this how likely it is that there will be enough attendees. Tickets are not refundable and events will simply be rescheduled, thereby keeping the system going.

October 18, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

The other attendee was in touch with our Customer Care a couple of weeks prior to booking when we had explained which event it would be and they had accepted to attend for the event type that you were on as it aligned on the age group they wanted.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

This outfit will steal your money and…

This outfit will steal your money and they are open about the fact from the start on the terms and conditions. I paid £16 for an event that was cancelled 2 hours before it was due. I asked to be put on another event but customercare@unifieddating aren’t replying. They have my money and won’t refund or put me on an event I can go to.
Please be careful. As you WILL loose your money.

August 18, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We have replied to your email.

We are checking upcoming events on which we can place you. You will be contacted soon with some event dates.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

No one at the event

Arrived maybe 5 mins late. Yet there was no one from my section. Only one person from another section. Just very bad to pay to attend something like this travel across the city and not get a refund. Their policy is stupid.
Don't recommend don't go

October 11, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

When we telephoned the attendees one attendee had arrived from your section but they had arrived at 7:15pm (as it states to arrive 15 minutes' prior to event start time on the ticket), they had waited approx 20 minutes and then left.

It is good that you met with at least one other attendee and we understand that you stayed for the whole duration of the event.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam company- avoid

I paid £16.99 for the 7.30pm event in Winchester on 4th October 2024. As per the reviews here, no venue address was given in the e-ticket, and I got an email 2 hours before the event was due to take place from 'Muhammed' stating that it was being re-organised to 18th October. This company has a carefully worded 'no refund' policy, but of course T&Cs and contracts do not give a company carte blanche. They also apparently do not offer any form of service even when 'events' take place i.e. they book a table at a pub and nil else, with no-one present from their company and often only one or a handful of people at the event, clearly inadequate for a singles night event. Their website is also geared to offer a very large number of events (thousands) to get ticket sales, which is designed to maximise income, and obviously would dilute the number of people per event so it isn't viable as a singles night. I therefore requested a refund which was unsurprisingly refused. I will now get a refund from PayPal and will make a complaint to Oxfordshire Trading Standards, as this cowboy outfit company is registered in Oxford. I note from the reviews by Jax S and John that there may be at least two other people in addition to me who were scammed at this very event! My learning is- always check review sites first!

October 4, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We reserve the right to reschedule an event if we feel people will have a better event experience. People also have expressed that they want us to reschedule if an event does not have enough that can make it. You contracted to accept this and our no refunds policy when you purchased your ticket. You have not been scammed and will be able to attend an event with us. If the reschedule date does not suit we can offer an alternate date.

It is the attendees and venue staff at the event as stated on your ticket. Please kindly read it as it states the full infos for our events.

We organise events in a number of locations and have events taking place regularly each week in most locations. If an attendee needs a different date to any reschedule then we can offer that or an event credit if they don't yet know on which date they want to attend.

We are trying to be very fair and event if an attendee could not attend so long as they contact us we will offer for them to attend on an event of equivalent ticket price value to what they paid.

It is important that attendees read the event page, order form and ticket so that they have all infos about our events and also are aware of our no refunds policy.

If we can help please email us.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolute SCAM- DO NOT pay or buy…

Absolute SCAM- DO NOT pay or buy tickets. We turned up and there were 4 women (including my friend and I) and 1 man. A table had been booked at a restaurant for 5 people. The event should have been cancelled with so few numbers. We wasted our time turning up at 19:30, went all the back home. At 23:18 we received an email saying the event has been rescheduled! After the event had happened! They have refused to refund me. Not a real company. AVOID!

October 4, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We reserve the right to reschedule an event. We have a no refunds policy as was stated on the event description and you purchased on this basis.

We have had over 4,600 attendees, these reviews represent less than 2% of our attendees. We are passionate about the events service that we offer and we organise events every week. If an attendee did not get to attend a reschedule or needs an event credit they are welcome to contact us any time and we will offer this.

We are currently having the following available:

You can buy tickets at 50% off on female, male and non-binary tickets using promo code EarlyBird. Limited number of tickets are available. You can book tickets for up to three friends in a ticket order for free on female, male and non-binary tickets using promo code letsgetthispartystarted. Limited tickets are available. There must be at least one paid ticket on your order to book for friends on this promo code. Each friend must have a booked ticket.

We are contactable on customercare@unifieddating.com.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Event rescheduled 2 hours before!

Event rescheduled 2 hours before! It’s now on 18 October. After reading these reviews, I am expecting this to be rescheduled too. Will be reporting to Action Fraud and Trading Standards if I do not get what I paid for. Wish I had read these reviews first.

October 4, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We reserve the right to reschedule an event if we feel that it will enable a better event experience for our attendees. This was clearly stated on the event page, order form and terms prior to you checking out on your ticket order.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

The communication abysmal SCAM

The communication abysmal. I have requested a refund as i feel like this is a scam ! Have not been told where the venue is and no longer want to attend. How can you tell me 2 hours before hand where the venue is ??? I have reported this to my bank as fraud and will be taking this further. DO NOT USE!!!!!!!

October 4, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We reserve the right to reschedule an event. We have a no refunds policy as was stated on the event description and you purchased on this basis.

We have had over 4,600 attendees, these reviews represent less than 2% of our attendees. We are passionate about the events service that we offer and we organise events every week. If an attendee did not get to attend a reschedule or needs an event credit they are welcome to contact us any time and we will offer this.

We are currently having the following available:

You can buy tickets at 50% off on female, male and non-binary tickets using promo code EarlyBird. Limited number of tickets are available. You can book tickets for up to three friends in a ticket order for free on female, male and non-binary tickets using promo code letsgetthispartystarted. Limited tickets are available. There must be at least one paid ticket on your order to book for friends on this promo code. Each friend must have a booked ticket.

We are contactable on customercare@unifieddating.com.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM. AVOID. PAYPAL will refund

SCAM. I booked an event less than 3 hours before it was due to start. No venue was shown. With two hours to go I received an email stating the event was cancelled and offering me one that evening that was 4 hours drive away.
They then refused a refund, stating they have a no refund policy and that the event was not cancelled but "rescheduled". Lots of their events seem to be cancelled and the venues do not appear on the ticket. Eventbrite refused a refund but Paypal gave me an immediate refund.

September 6, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We made a courtesy call this week to try and help you.

The venue shows at the latest by 2 hours' prior to the event start time. It did not show when this event was in the process of being rescheduled.

You did not need to go to another location.

We have a no refunds policy as stated on our event page, order form and terms. You clearly had the opportunity to familiarise yourself with our refund policy prior to checking out your order.

The reschedule for the event that you booked went ahead and people attended. You did not attend on the reschedule. If a date does not suit we can always offer another date.

We have not received any confirmation from Paypal that they have refunded you. The payment provider always confirms if they have refunded and they have not confirmed that any refund whatsoever has been made to you.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Very Disappointing

Arrived at the event. Informed by the waiter that there was no booking. Few minutes later I received a phone call informing the event had been cancelled and reschedule( a date I cannot make). 2 others attending had cancelled. But why then had the event not made a booking????.
Having Travelled 40mins, parking and effort, I was extremely disappointed. I have received a 50% refund but refusing to give 100%. Offered 2 tickets for other events but won't be going. Even the waiter informed there are never many that turn up.
Found the whole experience very off putting.

September 17, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We reserve the right to reschedule an event. We have a no refunds policy as was stated on the event description and you purchased on this basis.

We have had over 4,600 attendees, these reviews represent less than 2% of our attendees. We are passionate about the events service that we offer and we organise events every week. If an attendee did not get to attend a reschedule or needs an event credit they are welcome to contact us any time and we will offer this.

We are currently having the following available:

You can buy tickets at 50% off on female, male and non-binary tickets using promo code EarlyBird. Limited number of tickets are available. You can book tickets for up to three friends in a ticket order for free on female, male and non-binary tickets using promo code letsgetthispartystarted. Limited tickets are available. There must be at least one paid ticket on your order to book for friends on this promo code. Each friend must have a booked ticket.

We are contactable on customercare@unifieddating.com.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Avoid

Paid money no indication where the venue is, they contacted me and said there is only other men there. I said then that kind of defeats the whole reason i am going. Tried to use the credit to book a different date but got ignored can't get through to them they have taken the money. Won't do this again. Avoid.

August 19, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

Please email us with your full name and let us know if you tried to book using the credit and what issue was encountered so that we can help.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

The best £16 pound I have spent as it…

The best £16 pound I have spent as it cannot get worse than this. The lady that you get a call from GABERIAL is totally useless. They cannot even put a company logo on the tables where the events are. Only one person turned up at the event. You cannot get worser than this. At least its good experience to weed out companies like this who are appalling. There is an article in the papers about Unified dating aspirations which could not be further from the truth from my experience. GABRIEL read your views and get real !

September 8, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

Our bookings team member was helping you to attend and with making the booking. All attendees are required to have booked a ticket prior to attending at the venue.

One other attendee in addition to yourself arrived. We cannot control if some people do not turn up.

We are helping you to attend our upcoming events based on suitable locations for you.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Myself and my friend got tickets at…

Myself and my friend got tickets at beginning of August, the event was rescheduled at the last minute, so we tried the next event 2 weeks later, that was rescheduled again at the last minute. We firmly believe this is a scam . Don't waste your money/ time. Very disappointed. No refunds either, if this was a legitimate company it would have no problem giving refunds, 9th of August then 23rd August. no venue for the second attempt.

August 9, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We contracted on a no refunds basis.

If a reschedule cannot take place due to not enough attendees then we offer the next earliest available event date.

We did not update the venue as the event was rescheduled and you were emailed of the same.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

Scammers. They do not offer refunds and what they do is take your money and at the last minute they will tell you the event is postponed. They will tell you that you can use the ticket for the postponed event and guess what, that event won't happen too! These are basically non existing events!

August 31, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We have looked up your order and can see that you have a pending reschedule to take place on 15th September. This is the first reschedule that you have received on your event booking. So we are unsure why you are suggesting that the postponed event won't happen when it has not happened yet. If you need clarification on anything please email us as we are happy to help!.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Booked to go on an event yesterday…

Booked to go on an event yesterday evening, Friday 30th August. I queried if the event was going ahead on Wednesday and was told "yes" on the company Instagram via message. Paid for a hotel as I do not live local.

Queried when the location would be available yesterday. I received an event stating the event location would be posted at 17:30pm. After this time had passed, I emailed again as the location wasn't posted. I received an email at at 17:58pm saying no one was coming and it was being cancelled and rescheduled. I have all online communication as proof.

I received a further email at 18:28pm as a generic email stating the event would be rescheduled. I have already requested a refund. I feel the event was never going to happen. I had read a few reviews prior but wanted to give the benefit of the doubt.

Company praying on single people not wanting to use online dating to meet people. I would give 0 stars on this experience.

Edit to unifed dating:

I chased you up prior to the event time for the location. You rang me and gave me excuses of why "3" other people cancelled a few days after the event was "rescheduled".

I have asked for a refund and to not be placed on another event.. imagine my surprise when I look on Eventbrite to see you have indeed added tickets in my name to another event. When I explicitly told you twice I did not want to be placed on another event.

Getting this as a response at 17:58pm:

Hi,

People cannot make it tonight.

This event will be rescheduled for two weeks'.

August 30, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

Sometimes our events are rescheduled at short notice if people on the day inform us that they cannot make it.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not use this company

Nobody turned up aside from myself, no refunds! What an absolute con!
Very polite lady on the phone mind, you will be told that you get two hours notice about the location, I received it 8 minutes AFTER it was meant to start, I have all the correspondence, I took photos of the location where you are meant to meet. DO NOT USE THIS COMPANY. Way to prey on the single people!

August 30, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We had updated the venue from our end and there appears to have been a delay in it updating on the user end on the ticketing platform.

We have offered the reschedule.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Zero stars

This company is a scam, do not book. I would give 0 stars if I could as the event did not take place. The company essentially take your money to book a table in a venue, and are not there to host. We arrived at the venue and there was no one at the table. The hostess said no one had shown up. The venue chosen had very loud music which would have made a conversation difficult and it was not inclusive. Tried to call the company and there was no answer. Exchanged text messages just to be met with evasive replies and a stinking attitude. Do not waste your money.

August 22, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We are sorry to hear that the venue was loud. Fridays can be a busy day and venues can have louder music on.

Your ticket stated to contact us by email. We are on our emails and are able to offer a quicker response time.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Total con

Total con, bought a ticket and they happily took my money for an event that didn't exist. They didn't even bother sending an address for the event, took the money then silence. Criminals.
The response is untrue.
I also have your emails, rather rude in tone. Also your messages which are contradictory and clearly show you guaranteed the event was happening, although strangely enough you refused to say where, then a few minutes later all of a sudden no one is going.
Laughable
Interesting that you respond in a public forum yet have not responded to our private correspondence regarding complaint about, 'Jennifer'

August 18, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

This event was rescheduled and you were emailed and contacted by text on the day and confirmed that you had received our reschedule email.

We have events every week.

Please contact us when you want to attend.

We have evidence of the emails and texts exchanged between us and you.

The event that you booked was to start at 4pm. We sent a text at 12:12 stating what the Order Notification Email and Ticket state that we add the venue by 2pm to the event page.

At 12:48 we asked you if you would consider to attend in a different nearby town as people could not make it in the location that you had booked. We heard no reply back from you and therefore sent a reschedule email for the location that you were booked in.

You therefore have the reschedule or can contact us if you need a different date. Events have taken place this past week in your preferred location.

We have emailed you regarding your complaint about Jennifer. Jennifer has been doing her best to help you to attend an event.

Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

Just dont ever try it

Just dont ever try it . They are scammers
I pay 17£ and i went at 4 no one showed up
Lucky i was hungry and i had a good burger and a beer in my own . Domt waste your money with thhi scamm .

August 11, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We are happy to hear that you had an enjoyable burger and beer nevertheless!.

The Order Notification Email and Ticket states to email us so we can help to contact the other attendees as sometimes people are running late.

Please contact us when you want to attend.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

A big SCAM

This is a fraudulent organisation preying on people's desire for meaningful connections. It is such a shame because it seemed like a great idea but the execution is so horribly poor. Their modus operandi is to postpone meetups because people have caught up to their fraudulent ways and they just don't have the numbers. They also don't offer any refund after postponement but a voucher to their event that either doesn't hold or as many people already posted have only a handful of people across the different segments.

June 9, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We organise many events every week in a variety of locations.

We reserve the right to reschedule an event as was stated on our order form and Terms. We sometimes reschedule an event if people cannot make the event so that people can experience a better event experience.

We can offer a reschedule or an event credit as we have a no refunds' policy. People attend the reschedule events and most reschedule events go ahead if people have confirmed prior to the event start time. If for any reason a reschedule event cannot go ahead then we offer the next earliest available date.


Kind Regards,



The Unified Dating Team

Rated 1 out of 5 stars

This company is a complete SCAM

This company is a complete SCAM. Don’t use them. Would give no stars if could.
They don’t even pay the restaurant / bar where your event is any money. So the money you pay just goes to them for what?! No representative at the event so not entirely sure what you are paying for.

Me & my friend (2 females) booked to attend a drinks evening. The first date got cancelled and rescheduled at 18:00 hours on the day of the event - due to start at 19:30.

We arrived on the rescheduled date, having followed their instructions to confirm attending, to be the only ones there. After 15 minutes I contacted their customer services to be told wait as males are on their way. By 20:30, 1 hour after the event had started, still no body else had turned up.

All customer service kept saying was stay as several males were on their way.

Nobody turned up. Requested a refund in the circumstances, given this was the rescheduled event and I didn’t get what I paid for. The customer service lady said my case would be reviewed on the Monday as they offer refunds in certain circumstances.

Didn’t hear anything. Chased 3 times. After chasing again, 16 days later I get an email saying no refunds, but I can go to another event. What a joke!

The customer services then did the equivalent of shouting by telling me I signed the terms & conditions, but put it in bold and underlined it!

DO NOT GIVE THIS COMPANY ANY OF YOUR HARD EARNED CASH. THEY ARE JUST PREYING ON SINGLE PEOPLE

EDIT: I called the manager of the venue and he confirmed nobody else turned up. Conveniently only have this scam company’s word for it.

July 5, 2024
Unprompted review
Unified Dating logo

Reply from Unified Dating

Hi,

We are sorry to hear of your experience.

We have looked up your order for this date. There should have been 2 males attending. One of these male attendees did arrive although they were late arriving at 8:45pm. This you had confirmed to us in your email that a male attendee had arrived.

On our event page, order form and terms it states that we have a no refunds' policy. Therefore, you contracted with us on this basis. We reserve the right to reschedule an event as we had stated on the order form and Terms.

In reply to your edit of calling the venue: You attended this event on this date and you were at the venue and you met the male attendee that arrived, you spoke with our bookings team member on the phone whilst at the venue. You emailed us confirmation that a male attendee had arrived at 8:45pm. So we are unsure why you are stating that you called the venue when you were at the venue.


Kind Regards,


The Unified Dating Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look