Xpluswear Reviews 

7,939
•
TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 786 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Shoppers frequently appreciate the wide variety of stylish plus-size clothing options, vibrant colors, and attractive designs available on the platform. Many consumers find that the garments fit well, feature helpful pockets, and look great for special events or everyday wear. However, some reviewers were not happy with extended delivery delays, tracking issues, and the slow refund process. People also noted that certain items appeared different from website photos, lacked expected details, or featured lower-quality materials than described. Buyers seeking timely arrivals often experienced frustration when packages failed to reach them before important dates.

What people talk about most

Product

Customers consistently note ambiguous experiences with product quality and sizing, as many reviewers praise... See more

Order

People report ambiguous experiences with order, as customers frequently express frustration over delayed... See more

Quality

Customers had ambiguous experiences with quality, as while some reviewers praised the gorgeous fabrics,... See more

Delivery service

Clients share negative opinions on delivery service, expressing frustration because packages take a long time... See more

Refund

Reviewers express deep dissatisfaction with the refund process, highlighting prolonged delays that extend... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Love the look of the clothes. Have shopped with Xpluswear and received multiple compliments. However, the wait is too long. I’m still waiting on a dress I ordered over 4 months ago. The rest of the... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

It was easy to shop but, I would suggest adding more color options for your dresses 2 colors on several of the dresses I looked at prevented me from purchasing more items. Also, please do not adver... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

There was a dress advertised but after searching i was u able to find it felt llike a bait and stwch u pulled me in with a dress that waa not available

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I received the dresses I ordered September 20th. Today is October 8th so it took almost three weeks to receive. The one dress is wild, bright colors in the picture but was less vibrant in person. For... See more

Company replied


Company details

  1. Plus Size Clothing Store

Written by the company

Hi, we're XPLUSWEAR, the ultimate fashion destination for women sizes 14-28. No body is nobody, and no body that is not worthy of being loved and appreciated. There are already enough beautiful clothes made for small-size girls in the world, we just want to design clothes for plus girls to show their confidence and beauty.


Contact info

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

8K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.0

All reviews

(7,939)

760 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

My dress had a stitching problem

My dress had a stitching problem, the thread was not even and it unraveled through the dress. They didn't refund me my money nor ask to have the dress returned. It was there problem. They offered me $40.00 off on my next purchase. Now I'm stuck with a dress that is slightly defective in the stitching. The dress was nice although it was a little big by the breast area. I give it a *** for the poor return policy. 😢

July 18, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Crisstle,
We sincerely apologize for the stitching defect on your dress as well as your unsatisfactory experience with our return policy.

Please kindly contact our customer complaint team with your order details, or fill out the "Request information" form. This will allow us to review your case thoroughly and properly address your concerns.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

They sent a completely different…

They sent a completely different product too large, not denim, made with completely different materials. Refused to give me a refund and as a consolation, a 30% coupon so I could get screwed again?? Not cool please do not shop here!! Buyer beware.

On Thu, Jul 2, 2026 at 10:37 PM < xpresswear wrote back
Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re truly sorry that the product didn’t meet your expectations, but we didn't send you the wrong product.

Before we proceed with your return request, please note that, according to our return policy, customers are responsible for return shipping costs. The shipping cost will vary depending on the carrier you choose, and we’ll provide you with the return address through customer service.

Alternatively, you may consider our no-return option: we could offer you a 30% partial refund ($13.5 ) or a coupon worth $23 for future purchases on our website.

Please let us know if you’re interested in these alternatives. We’re committed to providing a satisfactory solution. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out at any time.

Warm regards,

July 19, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear customer,

Regarding the material of the item: the material is clearly stated in the product title and description, it is not denim. You may double-check your order information for confirmation.

We have confirmed your order was successfully delivered on June 17. You contacted us on July 2 to request a return and refund. Judging from your review, you are able to receive our emails. If you do not accept the offered solution, kindly let us know directly, and we will proceed with the subsequent return process.

We have sent return instructions to you via the email address listed below. Please reply at your earliest convenience and follow the return guidelines if you still wish to return the item.

Thank you for your cooperation.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 1 out of 5 stars

Do not purchase anything fom this…

Do not purchase anything from this compay . They are scammers I order three items and it took 30 days to receive 2 of the items. when I received the two items one was not what I ordered. Then I was told that they did not have the item and so sent they something a item that was not my taste. Which they should have told me the item is no longer available. But instead they took my money. I have yet to received my third item. so I requested for a refund. I have not received any funds or the third item.

May 1, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear trina,
We sincerely apologize for all the inconvenience and frustration this order has brought to you.

We have located your order and reviewed relevant records. According to shpping information, all 3 items were shipped together. We are terribly sorry that you received an incorrect product.
We have applied for a full refund for the wrong item and expedited the processing. The refund will be returned to your original payment account shortly. We have also emailed you the refund details. Please reply directly to the email if you have any questions.

If you fail to receive our emails, you can reach us via the email address listed below.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 5 out of 5 stars

Really nice

Really nice

July 19, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Hi,
Thanks for your kind review!

Xpluswear Team

Rated 1 out of 5 stars

Images different to Product …

Long time to receive my dress and when I got it NOTHING LIKE THE IMAGE!!!!! colour and material completely different to what's shown on site, will not buy from this company again, expensive mistake

July 20, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Tracey,
We are sorry to hear that the dress failed to meet your expectations.

We have reviewed the records and noticed you have contacted our customer service team and reached an agreed resolution. Please feel free to reply to our latest email if you have any further concerns.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I have ordered dresses and it is taking…

I have ordered dresses and it is taking ages to come. No tracking number, no communication just silence.

July 18, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Esther,

We have checked your order, which was successfully placed on July 12. As stated in our shipping policy, our warehouse requires 5–7 business days to process and ship orders after purchase. Once your parcel is shipped, the system will automatically send an email containing your tracking number to the email address you used at checkout. We appreciate your patience.

If you have any concerns about your order, you may reach us via the official email address listed on our website. We searched our email records and found no emails from you, so we have sent a dedicated email to you. Please feel free to reply directly to this email should you have further questions.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 4 out of 5 stars

It was easy to order however

It was easy to order however, I can never find an expected delivery or ship date.
That’s a problem.

July 18, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Hi,
We apologize for the confusion caused by the missing estimated shipping and delivery dates. Please reach out to us with your order information, and we will locate your order and check the relevant details for you.

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 4 out of 5 stars

Beautiful in pictures but not as in…

Beautiful in pictures but not as in physical.

July 17, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Hi,
We’re sorry the item failed to meet your expectations. Feel free to contact us anytime if you need after-sales service.

Xpluswear Team
Support team: support@xpluswear.com
Customer complaint team: complaint@xpluswear.com

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Xpluswear is a fraudulent company

Xpluswear is a fraudulent company. This company sent me clothes that doesn't look like website pictures. I ordered four outfits. This company sent me three outfits. I didn't like them. I asked for a refund immediately and shipped clothes back to them. I asked them for a refund for all four outfits. They only refunded one outfits. I have been waiting for 2 months for them to refund me for the other three outfits. Im waiting 170.00 to be refunded. I thought them i will file a police report for fraud and warn everyone about their company. After I left this review I was received my full refund July 17 2026.

May 5, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear customer,
We sincerely apologize that the received garments failed to match the product photos on our website, as well as the extremely lengthy and troublesome refund process that caused you massive frustration.

Based on the information you provided, we have located your order and escalated this case for priority handling. The pending refund of has been processed, and the refund will be returned to your original payment account shortly. Please keep an eye on your account balance for the incoming transfer.

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us via the email address listed below.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 1 out of 5 stars

Never Trust Xpluswear

I ordered with Xpluswear and went back and cancelled my order. They sent me a tracking saying my order been shipped which it was in the same location for a week. I been asking them to send my refund almost a month now and still have received anything. Then they tried to offer me a coupon for $10 for my next order. Now why would they think that I would ever order from them again after the fake and fraudulent things going on. Just send me my refund but I will call my bank and tell them that I need refund. I am sending all text messages and Write FTC as well. So you'll are telling a lie about shipping. I been watching the tracking then no use for it with the time also just let people know where your products are coming from with the fake advertisement.

June 22, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Nekisha,
We sincerely apologize for the slow logistics progress that has brought you great trouble and frustration.

After checking your records, we found you contacted us to cancel your order on June 23. However, your package was already shipped out on June 19 before your cancellation request. We can only process order cancellations for orders that have not been shipped.
Once the parcel is handed over to the logistics carrier, cancellation is no longer available. We are truly sorry for any confusion caused by the delivery delay.

We are cooperating closely with the logistics provider to speed up the delivery of your package. We have emailed you with the latest updates regarding your shipment, please kindly check your inbox for details.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 5 out of 5 stars

It was easy to place my order

It was easy to place my order. However details of when my items would ship was vague and that made me uncomfortable with my purchase

July 15, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Hi,
Thank you for your honest feedback. We value your suggestions and will keep improving our shipping service.

Xpluswear Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

This company is extremely dishonest

This company is extremely dishonest. I attempted to purchase an item, 3mths later, it still hadn't arrived. I contacted them through support and the gave me the run around. The immediately emailed me stating that it was out for delivery. Three days pasted and nothing arrived. I had to contact PayPal to force them to give me a refund.. This is not a Company to trust.

March 25, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Shijuana,

When you reached out to us, we informed you that delivery failed due to an incorrect shipping address.Since providing an accurate delivery address is the customer’s responsibility, we generally cannot offer compensation under such circumstances, so we shared the courier’s contact information with you and suggested you reach out to them to update your address or retrieve your package. However, you refused to cooperate in our subsequent email exchanges.

All email communications between us are available for verification. You may also review your order confirmation email to check the address you submitted at checkout to verify.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 2 out of 5 stars

What I received was very disappointing

I have ordered from Xpluswear several times over the years. While there were always some issues—cheap fabrics on certain items and long shipping delays—I chose not to complain. Unfortunately, instead of improving, the quality has gotten worse.

My most recent order was unacceptable. What I received was not what was advertised. I specifically ordered this outfit because of the elegant transparent organza sleeves contrasting with the taffeta fabric. Instead, the sleeves were made from the same taffeta as the rest of the outfit, completely changing the design.

This is not a minor variation—it is a completely different garment from the one shown on your website. As a loyal customer, I am extremely disappointed. Xpluswear needs to improve its quality control, product accuracy, and customer accountability. Customers deserve to receive the product they paid for, not a lower-quality substitute.

July 2, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear customer,
We feel terribly sorry to hear you are deeply dissatisfied with your latest purchase, especially after you have supported our brand for years.

We take your feedback seriously. We will strengthen our quality‑control system and strictly check items before shipment.

If you need after‑sales assistance for this order, please feel free to contact us with your order detail. We will respond promptly and find out a suitable solution for you.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 1 out of 5 stars

WARNING: TERRIBLE: I am extremely disappointed this company

I am extremely disappointed with my experience with Xpluswear. The clothing I received did not match the quality or appearance shown on the website. The items looked significantly different from the advertised photos and did not meet my expectations.

The biggest issue has been customer service. There is no reliable way to speak with a representative regarding refund requests. Communication is limited, responses are slow or unhelpful, and resolving an issue has been very frustrating.

Despite requesting a refund, I have not received one, and the process has been unnecessarily difficult. A company should stand behind its products and provide accessible customer support when problems arise. Unfortunately, that has not been my experience with Xpluswear.

Based on my experience, I cannot recommend this company. I encourage potential customers to carefully review the return and refund policies before making a purchase. I will not be ordering from Xpluswear again.

June 10, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Ziazan,
We sincerely apologize that the received garments failed to match your expectation alongside the inconvenient refund‑handling process brought you much frustration.

To look into your case and settle your concerns promptly, please contact us via the email address below with your order details. After locating your order, we will properly address your issue without delay.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Of i could give it 0 stars I would

Of i could give it 0 stars I would.
I order a dress back in April. The dress arrived in a timely manner. The dress i ordered o line vs the dress i got was not the same. I ordered based on chart size and the dress was 2x bigger than what I wear. I got the runa round for about a week in regards to refund. I chose to refund. I did not want the dress even though they will only refund a portion. They received my dress June 9th. Its now July 14th with no refund. The originally said 7-14 business days for refund....its been 25 days. I won't hold my breath!
DO NOT ORDER FROM HERE, THEY ATD SCAMMERS!

May 4, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear Cynthia,
We are truly sorry for the size issue and prolonged refund waiting period that upset you greatly.

We have escalated your case for priority processing. Your refund has been process and is expected to return to your original payment account within 2 days. Please keep an eye on your account updates.

Feel free to reply to our email directly if you have any further questions afterwards.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Disappointed – Still Waiting for a Refund After Nearly 4 Months

I placed an order with Xpluswear on March 22 for 13 clothing items, totaling $468.87.
The order was split into shipments, and I ultimately received 9 of the 13 items. However, 4 items—the most expensive items in my order—were never shipped or delivered. The value of those undelivered items was $219.96 (excluding tax and shipping).
After waiting weeks with no shipping updates, I contacted customer service because I needed the clothing for a specific event. Xpluswear informed me they could not guarantee delivery of the remaining items and agreed to cancel those items and issue a refund.
That refund never came.
After repeated follow-ups over several months, I was eventually offered only $153, even though the undelivered items totaled $219.96. No explanation was provided for why nearly $67 was being withheld. I declined the partial refund because I should not have to pay for merchandise that was never shipped or delivered.
Since then, communication has become increasingly difficult, and I have had to open a PayPal dispute to try to recover my money.
My issue is not with the quality of the items I received. My issue is that I have been waiting since March for a refund on products that Xpluswear acknowledged they could not deliver.
If you're considering ordering from Xpluswear, be aware that if part of your order is never shipped, obtaining the promised refund may be a lengthy and frustrating process. I hope my experience helps other shoppers make an informed decision.

July 13, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Dear customer,
We sincerely apologize for the prolonged waiting time for your unshipped items and the delayed refund process, which has brought you so‑much stress and trouble.

We would like to share an update regarding your order. Your actual payment date was April 2 rather than March 22, you may verify this through your payment records.

Regarding the refund for the unshipped items, we found our customer‑service team incorrectly split the full refund into two separate payments. The $153 you were offered is the first installment of this refund. We apologize for creating confusion for you.

Before we could process the refunds and explain the situation to you, you submitted a PayPal dispute on April 28, which is still under review. We have sent an email regarding this matter via our email listed below.

Please feel free to let us know if you have further concerns.
Best regards,

Xpluswear Customer Complaint Team
complaint@xpluswear.com

Rated 4 out of 5 stars

Ordering is simple

Ordering is simple. Payment method are plentiful. I haven't received items yet so I'll be back with shipping time and quality.

July 6, 2026
Unprompted review
Xpluswear logo

Reply from Xpluswear

Hi Monica,
Thank you for your kind feedback. We hope your items arrive soon and meet your expectations.

Xpluswear Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look