nemlig.com reviews

nemlig.com reviews

Good
8.7
2098 Trustpilot review(s)

Ok, leveret inden for tiden og fine varer

Overordnet er jeg tilfreds med mit første køb på siden. Jeg kommer desværre nok ikke til det igen, da jeg synes grænsen på de 400 er en tand for højt og jeg dermed skal fylde en masse ekstra i kurven. Jeg glemte en ting efter jeg havde bestilt og kan læse mig frem til herinde at man kunne lægge mere til efter betaling, men jeg kunne ikke se hvordan, så det skulle måske være mere overskueligt.
Det eneste negative er poserne man skal betale for, det er fint alt er opdelt i kategorier, men surt at betale for 4 poser når de alle sammen kun er fyldt en tredje del og de ikke kan genbruges da de er uden hank.

Kære Shiwa,

Tusind tak for din anmeldelse.
Det er super godt at høre, du er tilfreds med dit indkøb.

Du kan sagtens tilføje varer til en allerede gennemført ordre. Her er en vejledning til hvordan:

1. Log ind på hjemmesiden
2. Klik på 'Mit nemlig.com' under 'log ud'- knappen.
3. Vælg menuen ordrehistorik, hvor du kan se alle dine ordre.
4. Klik på den pågældende ordre og tryk 'rediger ordre' i bunden af ordren. Nu kommer alle varerne over i indkøbskurven igen.
5. Du kan nu redigere ordren.
6. Du gennemfører betalingen med ændringerne. Du vil nu modtage en ordrebekræftelse på, at din første ordre er slettet.

Vær opmærksom på, at du skal have gennemført din redigering af ordren inden kl. 12 middag for at få varerne leveret dagen efter inden kl. 11.
Skal du have dine varer senere, kan du redigere helt indtil midnat dagen før levering.

Hvad angår minimumsbeløbet på bestillinger, så gør de kr. 400 det muligt for os at holde leveringsgebyret så lavt som muligt.
Et endnu lavere minimumsbeløb vil betyde et højere leveringsgebyr.
Da vi ønsker at holde vores leveringsgebyr så lavt som overhovedet muligt, er vi derfor nødt til at sætte et minimumsbeløb.

For at sikre den bedst mulige opbevaring af dine varer, har vi inddelt vores pakkelager i følgende fire temperaturzoner: Tørvare,Grønt,Køl og Frost.
Pga. varernes forskellige temperaturbehov, blander vi naturligvis ikke zonerne med hinanden. Dette er formentlig grunden til at nogle poser ikke er helt fyldte.

Jeg sørger naturligvis for at gå videre med dine meget relevante kommentarer til de ansvarshavende afdelinger.
Og så håber jeg selvfølgelig, at vi ser dig i butikken igen.

Du ønskes en rigtig god søndag.

Review by confirmed purchaser

Skulle have gjort det for lang tid siden

Det er super friske varer, præcis levering med stor fleksibilitet. Har anbefalet at gøre brug af det til mange efterhånden. Udvalget er stort og hjemmesiden meget nem at bruge.

Overskud til mere af det sjove

Jeg er en MEGET glad kunde og vil gerne begrunde min glæde:

For 8 år siden fik jeg konstateret sklerose. Det er en sygdom, der uden grund, æder min energi og gør mig træt og udmattet. Så det at holde en "normal" hverdag kørende med arbejde, indkøb, rengøring og vasketøj, kræver meget planlægning, for at have energi nok til det hele. Der er ikke overskud til biografture, træning eller hygge med vennerne

Selvom jeg har venner og familie, der er søde til at hjælpe, så føles det bedre at kunne klare tingene selv. Og den mulighed gi'r Nemlig.com mig. Det er en personlig frihed for mig og energien jeg sparer, burger jeg til en times træning dagligt!!!

Påsken står for døren og jeg skal bage CakePops til familiens påskefrokost. Og på en stille søndag morgen, kan jeg bestille alt hvad jeg mangler, UDEN at forlade sofaen eller misbruge en masse energi på indkøb.

Lidt "utilfredshed" skal der være plads til:
- jeg bor alene og at handle for min. 400 kr, gør at jeg ikke handler så ofte.
- jeg glemte at købe mælk på min bestilling idag
- jeg fik ikke kigget på gaverne, så missede et lækkert og gratis Pågen brød (øv)

Kære Lykke,

Vi er så glade for din virkelig fine anmeldelse og meget taknemmelige for, at vi får lov til at være med til at lette din hverdag.

Tusind tak fordi du tog dig tid til at tale med mig på en søndag. Det var godt, at vi lige fik talt om, at du har mulighed for at redigere en ordre, hvis du kommer i tanke om flere ting, du gerne vil have med i din bestilling.

Hav en dejlig påske.

Review by confirmed purchaser

Levering og varer som aftalt

Har benyttet mig af Nemlig.com 5 gange og kan ikke klage det mindste. Fine varer leveret som aftalt.

Super nemt og god service

Fragtmanden tabte ved et uheld kassen, hvorved en mælk og en bakke æg gik i stykker... Fik pengene retur for de ødelagte varer uden bøvl :)

Kære Marie Louise,

Tusind tak for din fine anmeldelse.

Det er da rigtig uheldigt, at vores chauffør ved et uheld har tabt en kasse, så det er dejligt at høre, at du har fået god service, som er meget vigtigt for os.

Vi glæder os til at levere til dig igen.

Mange hilsner Carnia
Review by confirmed purchaser

Enkel måde at klare indkøb

At handle ind kl 22 via Ipad, og varer står ved dør kl 15 næste dag, DET er nemt. Og en dejlig luksus :-)

Kære Heidi,

Tusind tak for din flotte anmeldelse.
Det er godt at høre, du finder det enkelt at handle via Ipad'en.
Vi glæder os til at handle med dig igen.

Mange hilsner Frederikke

Ellers godt, men på det seneste dårligere service

Jeg har været kunde hos Nemlig.com i lang tid, men i det seneste halve års tid er det gået ned ad bakke.
Af og til sker der smuttere, og det har jeg levet med i ca. to år, men nu sker der ikke andet end smuttere!
Det er især servicen og leveringen, den er gal med.
Det er fint med konkurrence på discountvarer (prismatch med Netto på 1800 varer), og det øvrige ganske brede sortiment til standardpriser, men vel at mærke 'selv kommer hjem til en' ...
Men i denne omgang har Nemlig.com brudt alle aftaler, herunder egne interne regler, i tre tilfælde på tre dage, og det er med samme ordre.
Måske var det bedre kun at konkurrere på varepriser og fastholde en fast pris på levering og bruge de ekstra penge på at opgradere servicen?
Hvad skal man med tilbud om billig levering af købmandsvarer, når det fører til, at Nemlig.com bruger nye bude hver anden gang, der ikke overholder aftalerne eller bruger tid til at læse en besked på et par linjer på køresedlen?
Med usædvanligt skuffet hilsen
Claus Piculell

Kære Claus,

Tusind tak for den meget behagelige snak vi fik. Jeg beklager virkelig meget hele din oplevelse. Det er slet ikke i orden, og det lever ikke op til vores ellers gode standard. Jeg er glad for, at du ville tage dig tid til at snakke med mig og uddybe hændelsen, og jeg kan forsikre dig, at jeg går videre med alle de ting, vi snakkede om, så vi kan forhindre lignenede fremover.

Jeg er glad for, at vi fandt en løsning, og jeg håber meget, at du får mod på at handle hos os igen, så vi kan vise dig, at vi kan gøre det ordentligt.

Du må have en rigtig god påske

Mange hilsner Soffy

Fantastisk tidsbeparende og god service

Varene er lidt dyre, og man skal betale for leveringen, tilgengæld spare du værdifuld tid, og slipper for impulskøbene. alt i alt en besparelse i vores husstand, især når tid er en mangelvare med 2 børn.
Første levering fik vi en plade marabu og alt så perfekt ud. Dog var der råd i tomaterne. De blev godtgjort uden problemer. Dagen efter ringer de og vil høre om alt var tilfredsstillende. Jeg havde fundet lidt rod på stokken f mit spidskål, men selve kålen fejlede intet, så jeg sagde at det var lige meget. Det var det ikke i deres optik, så det blev godgjort. Jeg er så tilfreds, så jeg i dag afventer min 3. order og har planlagt min 4. order til næste uge. Elsker at man kan gå og fylde sin indkøbskurv over et par dage hver gang man kommer i tanke om noget man mangler, og så bare trykke køb sidst på ugen.
Review by confirmed purchaser

Dejlig nemt og gode priser

Rimelig priser på varer, der findes ofte et discount-alternativ for mange varer. Nemt at handle med app'en.

God start med lille skønhedsfejl

Har ikke tidligere købt dagligvarer på nettet, da de var dyrere end i fysiske supermarkeder, men opdagede at nemlig.com nu både har discount og delikatessevarer, så nu skulle det prøves.
Varerne kom til tiden, alt var med, kølevarerrne var helt kolde og der var en stor plade marabou med som gave. Eneste skuffelse var avocadoerne, der var bittesmå og stenhårde og som jeg aldrig havde taget ned fra hylden i en fysisk butik. Men de blev straks trukket fra, da jeg henvendte mig, så jeg er på ingen måde utilfreds og har allerede lagt min næste bestilling ind.

Kære Maria,

Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at høre, at du er glad for vores koncept.

Det er så vigtigt for os at få feedback fra vores kunder. Derfor jeg har videregivet din oplevelse med avocadoer til den ansvarlige afdeling, så vi kan blive endnu bedre.

Vi glæder os til at levere varer til dig igen.

Review by confirmed purchaser

Professionel butik med lækre specialvarer

Det er nemt at bestille, der er mange produkter at vælge imellem, og især specialvarer fra fiskehandler, lagkagehus, Laudrup vine gør det spændende. Al kommunikation samt levering sker gennemtænkt og professionelt!

100% fejlleverancer

Har fået leveret varer 3 gange. Alle gange med fejl, mangler eller ødelagte varer.
Uacceptabelt dårligt.
Bestilling og klager over mangelfuldhed tager tilsammen kun marginalt længere tid end at smutte i supermarkedet selv. Og så slipper man for irritationen.
2 stjerner fordi klagen bliver modtaget venligt.
Mvh.
Henrik Andersen

Kære Henrik

Tak for din anmeldelse og vores samtale.

Jeg beklager utroligt meget de uheldige oplevelser du har haft.

Det er bestemt ikke vores normale standard og lever ikke op til det, du som kunde kan forvente når du handler hos os. Det er jo netop meningen, at det skal være en frihed at handle hos nemlig.com

Jeg vil naturligvis sørge for at følge op på fremtidige leveringer, så du fremadrettet kan få en god oplevelse når du handler hos os.

Som aftalt kommer de manglende varer i morgen eftermiddag.

Mange hilsner Margrethe
Review by confirmed purchaser

Super service og friske varer

Rigtig søde medarbejdere og venlige fragtfolk. Eneste minus er at vi indtil videre kun har prøvet at varerne kommer senere end angivet, men det er højest en halv time for sent.

Kære Stine,

Tusind tak for din flotte anmeldelse, den er vi glade for.

Jeg giver de søde ord videre til mine kollegaer.

Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse med for sen levering af dine varer. Det er bestemt ikke vores normale standard, det vil jeg naturligvis følge op på.

Vi ser frem til at handle med dig igen.

Mange hilsner Margrethe
Review by confirmed purchaser

Fungerer tæt på perfekt for os

Jeg handler både privat og til vores virksomhed hos nemlig. Jeg er meget tilfreds, og har kun nogle enkelte minusser, så som lidt kort holdbarhed på brød og af og til en lidt langsom hjemmeside i perioder.

Generelt er jeg meget tilfreds og nyder at slippe for at skulle ud og handle stort ind i butikkerne - uden at det koster mig meget mere.

Kan anbefales

Præcis levering og gode vare er meget tilfreds
Review by confirmed purchaser

Nemlig.com en ven i nøden

Jeg har problemer med at gå, så derfor er nemlig.com som en ven i nøden.
Altid præcis med leveringen og ellers en god kundeservice.
Jeg glæder mig til et fortsat handel med nemlig.com.
M.v.h. Joan

Kære Joan,

Mange tak for anmeldelsen.

Vi er meget glade for, at du er tilfreds med dine leveringer og servicen.
Du kan tro at vi også glæder os til at handle med dig igen.

Gennemsnitlig

Har brugt dem et par uger og er overvejende tilfreds. Kvaliteten fejler ikke noget, leveringstidspunkt overholdes, men jeg har lige haft en oplevelse, at der manglede varer på den sidste levering. Da jeg skrev og fortalte det fik jeg bare at vide, at det ikke havde været på lager ved pakningen og derfor ikke var kommet med, men at jeg så naturligvis ikke havde betalt for det. Hvis det skete igen, at jeg ikke fik besked via mail, måtte jeg give besked og så ville de følge op på det. Det er er overhovedet ikke ok i min verden. Ingen undskyldning, kompensation eller noget. Sløvt.

Kære Jane,

Tak for den meget konstruktive telefonsamtale.

Jeg kan sagtens forstå din frustation over at mangle en vare til middagen. Jeg er personligt allerede gået videre internt, så vi sikrer, at du fremover får besked, hvis vi skulle være uheldige at have udsolgte varer en anden gang.

Det er rigtig dejligt at høre, at du stadig ønsker at handle hos os, og vi glæder os til at levere varer til dig igen.

Varer leveret i fællesareal

Varerne kom vist nok til den aftalte tid, men det fandt jeg først ud af et par timer senere, hvor jeg fandt dem sat i et fællesareal i vores kontorbygning. Lidt ærgeligt.

Kære Martin,

Tak for din anmeldelse, som er med til at forbedre vores service.

Jeg beklager meget, at du har haft denne oplevelse med din levering, da det bestemt ikke lever op til vores høje servicekrav.

Alle varer skal naturligvis afleveres til rette vedkommende, og vi har allerede haft dialog med den pågældende chauffør, så du ikke oplever dette fremover.

Review by confirmed purchaser

det er et sublim sikkert firma at handle hos Altid friske super varer samt utrolig

Det er et sublim sikkert firma at handle hos. Altid friske super varer samt utrolig flot imødekommende personale der forstår at yde en perfekt betjening via telefon m.m. I kan være stolte af Jeres firma.

Venlig hilsen en meget tilfreds kunde B B Graulund
Review by confirmed purchaser

Altid friske varer, levering til tiden, nemt :-)

Kan kun anbefales

Danmarks mest præcise levering

Vi leverer dine varer den time på dagen det passer dig - alle ugens 7 dage.

Returpant

Vi tager dine pantflasker med retur, så du slipper for køen ved flaskeautomaten.

Kundeservice er åben

Mandag: 08.00-23.00 / Tirsdag-torsdag: 09.00-22.00 / Fredag: 08.00-23.00 / Lørdag: 09.00-19.00 / Søndag: 09.00-23.00 / Kontakt os på tlf. 70 33 72 33 / E-mail: kontakt@nemlig.com

Køb dagligvarer på nettet hos Danmarks største online supermarked. nemlig.com tilbyder Danmarks største vareudvalg på nettet - Med et prisniveau som i de landsdækkende supermarkeder samt spændende tilbud hver uge!

Frugt & Grønt
Drikke
Kiosk
Pleje
Husholdning

nemlig.com leverer også lækre delikatesser fra et bredt udvalg af delikatessebutikker. Gå på opdagelse i specialbutikkerne.

Visit nemlig.com

Write to: kontakt@nemlig.com