Drslot Reviews 

194
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely disgusting. Cut off their telephone and live chat function, everything needs to be sorted via emails which are never responded to. Deposited thousands and when going to withdraw £300... See more

Rated 4 out of 5 stars

Decided to keep telling me 1 working dsy for withdrawal now going into 3 working days snd still waiting for it to be processed!!! Quick enough to take money snd send texts offering bonus but won'... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Ridiculous to contact customer services to cancel wagering requirements all the time. When bonus balance hits 0 it should be cleared straight away. One bonus added to another gives you high amount you... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Never really had a issue before, stayed off for a few months and now Im back cant get my withdrawal and all sites are down! After trying to contact drslots and partnering companies I haven't had a r... See more

Company details


Contact info

You should know

1.4

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

194 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.4

All reviews

(194)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Having read the previous reviews I am…

Having read the previous reviews I am in a long line of people trying to withdraw winnings!!!
I have contacted support, have waited in a long queue, spoke to someone, uploaded information required and now I am being totally blanked.
All I want is my winnings £175 from 21st. July please.

August 4, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Jennifer,

Thank you for your feedback about your experience with Dr Slot. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Dr Slots Terrible Support Service

I. Requested Support from Dr Slots about the amount I was Spending. , this was not acted upon nor was any restriction placed upon my account and was allowed to keep on spending as
Much as possible , went on to spend
£1550 in an hr , I have contact The support team everyday for the last 9 days requesting support . All these Requests have been ignored so I find
That Dr Slots Own Statment of Care and Support shown below is simply in my experience of to be simply untrue

We aim always to provide exceptional levels of customer service and absolute fairness to our players. We take complaints very seriously and our complaints procedure is rigorous and objective. We will try to resolve your concerns whenever possible.

I have no problem in spending money and losing on the site , however
I reached out and asked for support as my spending was getting out of hand , the support was not forthcoming and I went on to spend £1550 in 1 hr . Had Support acted when I requested I should not of been allowed to carry on with this spending . I have spent thousands before this and accepted my spending and losses . My Complaint is that I asked for help as
My spending was out of control and
I was allowed to keep on spending large amounts in short period of time

July 13, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Steve,

Thank you for your feedback about your experience with Dr Slot. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We do have various options for all our players to help them stay in control of their account and these options are available 24/7
Internal options available for players:
-Deposit limits
-Game removal
-Cool down period
-Session limits
-Self exclusion
External options available for players:
-Gamstop
-Gamcare
These are accessible from our website by going to https://www.drslot.co.uk/our-terms/responsible-gambling/

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Hi I.really don't have a clue what is…

Hi I.really don't have a clue what is going on with my account I've raised a complaint I'm not happy tlmy account was always under review but they processed one lot of withdrawals but then they have said my account is under a 7 day review total shambles this is I'm still waiting gon my 4 x £200POUNDs withdrawals but seemly I need to wait on the review which is beyond

July 12, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Annemarie

Thank you for your feedback about your experience with Dr Slot. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 5 out of 5 stars

I was so lucky

I was so lucky , I won £32.000 pounds ..verification sent and verified .I’m awaiting winnings has been 3.5 weeks and have been assured it will happen..support team are friendly...there is no reason to delay for much longer and I’m hoping and looking forward to giving the best review ever 5 stars .hopefully soon as so excited ..Dr Slot !!! Thank you and I have faith you will start the process this week as no reason now not to ..exceptional win 👌
I have started to receive the winnings .I just needed a little pathience X
Thank you ☺️

June 23, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Natasha,

Thank you for your feedback and your 5* review, it is certainly appreciated!

We would like to wish you a massive congratulations on your winnings! Don’t forget to check out our Facebook page for new game updates & promotions. https://www.facebook.com/DrSlotCasino/

Best wishes,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Don’t use this site they are thieves

I deposited £50 and played slots until I reached my wagering requirements and could finally withdraw my winnings which was a total of £400 but when I tried to withdraw they pestered me for ID which I sent continuously and was repeatedly told it was unnaceptable and that I had to send in a different document which I did and it looked all good as it said on my account it was checked and verified but the next day my account was banned by dr slot and now they won’t answer emails, phone calls or live chat they were quick enough to take my money and now they are blatantly trying to rob me of my winnings.

June 19, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Collette,

Thank you for your feedback about your experience with Dr Slot. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

I've decided that every day DrSlot and…

I've decided that every day DrSlot and it's various other sister companies continue to trade whilst refusing mine and many other people their withdrawals I will write 1x negative review. I will continue every day until I receive my withdrawal. This is only fair given their disgusting practices that continue to scam people everyday.

June 19, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Paul,

Following our reply to your review, we haven't had any contact from you, regrettably we're unable to locate any Dr Slot account. We would be grateful if you could double check to ensure you have reviewed the correct website.

We would still like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and the description of your issue.

We await your response.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

A terrible site

This is a terrible site. I have deposited loads of times but when I did eventually win and tried to withdraw because I dont have a passport or driving license they refused my withdrawel and kept the money. They should have a least put it back into my account but never did. Live support is never available. I have emailed at least 6 times and havnt had one reply. They will never get any more of my money bloody rob dogs.

June 11, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Mary,

Thank you for your feedback about your experience with Dr Slot. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Customer service?

Pretend to show empathy on their comments here but just stop replying without giving you an honest answer as to why specific documentation required getting on for 6 weeks now feel like they treat you like a criminal over £70 withdrawals but were still happy to take deposits afterwards make note that the one star rating is higher than the 5 star and only giving 1 because nought is not an option SAY THEY WOULD LIKE TO HELP THEN REPORT POST STATING THEY DONT THINK MY REVIEW IS GENUINE

March 16, 2021
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Tony,

Thank you for your feedback about your experience with Dr Slot. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@drslot.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We are regretfully, unable to advise any account specific information on this platform due to data protection.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

All these good reviews are lies

All these good reviews are lies
I’ve been trying to withdraw from this site for 2 months they don’t reply to emails and there live chat is useless once you get threw and send id they ask for more id when you send the required id they still don’t pay so you have to go threw the rigmarole again
Avoid like the plague people you’ll end up frustrated like me .......
If anyone knows where I can complain about this site please send me a link

March 7, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Paul,

Following our reply to your review, we haven't had any contact from you.

We would still like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@dr slot.co.uk and include your personal details, and the description of your issue.
We await your response.

Kind regards,
Dr Slot

Rated 5 out of 5 stars

Enjoyable experience

Ok let me start by saying I am NOT an employee of drslot-I am a local government officer from Bristol.......I have never played slots before-I prefer roulette but a friend told me there were sites where you could get genuine free spins without a deposit so I thought I would give it a go.
I won £30 on drslot using the free spins so decided to withdraw as I read the reviews on here and really didn’t think I would ever see my money so didn’t want to let it build up too much....
At the initial withdrawal stage I was asked to provide proof of address and was told I would get a text within an hour. I didn’t but logged back in and was able to remove the money from my account. This was on Sunday. Monday morning I received a text asking for proof of my date of birth. I tried to email it using the link in the text but it came back undeliverable-here we go I thought so I went to the app to upload the photo of my passport. I received a text to say my request had gone to the processing team, then a further text to say my withdrawal was successful. Today the money was in my account 😀

February 23, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Clare,

Thank you for your awesome 5* review, we are glad to hear you are enjoying Dr Slot. We do hope you are happy with the time and spend on the account, for support regarding spending we do have a dedicated Responsible Gambling team, if you feel you need some help with your gaming, we have lots of responsible gaming tools available at
https://www.drslot.co.uk/our-terms/responsible-gambling/
All the best,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Type into YouTube MFORTUNE SCAM

If anyone thinks people are lying on here or just sore lose then try typing into YouTube "mfortune scam" this will show anyone who doubts peoples reviews. It's a scam and more and more people need to see the video. It's all to do with the wagering requirements. That's the scam. Thank me later and spread the video far and wide :)

February 6, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi William,
We are sorry to hear of that and can assure you that this is not the case.
We are an authorised and regulated Casino, therefore all our games are tested before being released.
We do use a random number generator so unfortunately, it can sometimes be the case that you have a losing run.
Wins can never be guaranteed, it’s all down to luck.
Best of luck,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

Got to laugh at the review below obviously an employee of in touch games as he has reviewed dr slot and casino2020 at the same time 😂, they have so many bad reviews they have to make employees put on fake reviews.
Read through all the genuine reviews of in touch games products, MFortune, dr slot, pocketwin, cashmo, casino2020, mr spin. Every single one the same these crooks do not pay out, they will ask for bank statements, phone bills, and endless amounts of I’d in order to make genuine loyal customers get so fed up they either give up or think what the hell and lose their winnings. These scumbags train their staff to make it impossible to withdraw, go onto glassdoor and ex employees actually say that. They have been fined already from the gambling commission for money laundering and failing their customers, no wonder the ceo is amongst the richest people in Britain he’s drinking champagne thanks to their loyal customers. Disgusting scam company, can you imagine Ladbrokes treating their customers like these sham do!!
Is anyone has issues contact the gambling commission the number is on their website, they have had thousands of complaints about in touch games they will soon be once and hopefully fined or better still shut down!!
Ring the gambling commission hotline report this company they cannot get away with treating customers like dirt.
I don’t want one of your pathetic bot replies in touch games, your replies make customers sick, get another employee to post a fake review about how amazing the customer service is, how quick payout is 😂😂, everyone who reads this know they are fake you are an embarrassment.
REPORT TO GAMBLING COMMISSION!!!!!

February 5, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Nicholas,
It’s not the case we won’t give you your withdrawal unless terms and conditions have been breached or you were unable to provide valid ID.
This is fully outlined in our terms and conditions please see below:
https://www.drslot.co.uk/our-terms/terms-and-conditions/
For assistance contact us on live chat, on the app or on our website: go to support then select 'Live Chat'.
All the best,
Dr Slot

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant app

Brilliant app, don't believe the negative reviews! I always look forward to the free monthly spins just as a little fun. Today not only did I receive the maximum amount of free spins but I also met the wagering requirements and cashed out £50!!! From withdrawing to the money been in my PayPal account was less than an hour! This is the 2nd time I have been able to cash-out from free spins and I could not be happier!!! My first cash-out took 2 days as I needed to provide documentation but that's the law! Brilliant site/app highly recommend to all and the customer service are some of the nicest people I have ever had the pleasure of speaking with! Keep up the good work Dr Slot,

February 1, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Linda,
Thanks for the great review, we are really pleased to hear you are enjoying our services. Thanks again for sharing your feedback and congratulations on your win!
All the best and happy gaming,
Dr Slot

Rated 5 out of 5 stars

I can’t understand why people are…

I can’t understand why people are moaning about the wager requirement yes it’s a pain in the bottom but you’ll get that no matter what site! I’m on a lot of gambling sites and they all have over the top waging requirements it’s not fair to give these people bad reviews because of that! As for payouts can’t comment on that won £40 today which I withdrew but will see if that is paid out. As long as that goes smoothly then can’t fault them. Games are good minimum stakes are good.update a day later cashed out £40 yesterday in PayPal today! Not problems no stress. Therefore changing to 5 stars as no problems at all.

January 30, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Linz,
Thank you for your kind words, we certainly appreciate your review. Congratulations on your winnings! We are always developing and adding new games, so make sure you check in regularly for updates- Stay Lucky!
All the best,
Dr Slot

Rated 4 out of 5 stars

I had a huge win of £4200. Which I've managed to draw most of it out except £600 which I've had sent to me twice and still not received it.im doubting I am going to receive it now

I won £4200 I've managed to draw most of my winnings except £600 which has been sent twice and not received it still. Beginning to think I'm not getting the £600

January 22, 2021
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Amanda,
Thank you for your kind words, we certainly appreciate your review. Congratulations on your winnings!
If you need assistance with your withdrawal our Contact Centre team are available by calling 01384 886435.
We are always developing and adding new games, so make sure you check in regularly for updates- Stay Lucky!
All the best,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting site says deposit £10…

Disgusting site says deposit £10 recieve up to 200per cent match a landed on loose no we’re does it state that u loose it says win up to maybe ppl should be aware of this

December 20, 2020
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Emma,
We are sorry to hear you are unhappy with your bonus, If something has gone wrong with your bonus customer support will be happy to help.
Our Contact Centre team are available 24 hours a day by calling 01384 886435, or you can request help from within your game menu.
All the best,
Dr Slot

Rated 5 out of 5 stars

Hello

Hello , i play from my card and witdraw some money , they ask me for confirming id , i send mi id and driver liceence , was rite Pending and now no message back , if they accepte i will reiceve the money after pass pending? Thank you

December 19, 2020
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Aldea,
Sorry to hear you have not received your withdrawal, we do advise withdrawals will reach our processing team the next working day, you will get a text message update.
All the best,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Ridiculous to contact customer services…

Ridiculous to contact customer services to cancel wagering requirements all the time. When bonus balance hits 0 it should be cleared straight away. One bonus added to another gives you high amount you can never reach. Plus it's sooo inconvenient to contact them now. Customer serv chat is missing direct "speak to an agent" option. What's the purpose for a chat when you have to randomly try to press all the options to "speak to an agent" anyway? Waste of time...

December 16, 2020
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Arek,
We are sorry you feel this way.
We offer a very generous bonus scheme which means that players can receive several bonuses at the same time and therefore you must contact us to reset your wagering requirements on all of the bonuses given to you simultaneously. We certainly appreciate your feedback and will aim to implement this where required!
Like many casinos we do have wagering requirements on free bonus. At Dr Slot, this is 40x. There is no wagering requirements on players own deposits.
Should you require any assistance our Contact Centre team are available by calling 01384 886435.
All the best,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

Dr slots. Don’t do it scammers

Deposited 40 quid they only asked for my driving licence and then happy to let me deposit them when I had a small win I got a email stating that I have to now provide my phone bill that I used to make deposit AND my bank statement to show I have paid it. I don’t think weather I pay my bill is nothing to do with these people. I think they quick to take money don’t mind where the deposit came from weather bill being paid to take your money BUT when it comes to payout they want to do all to not payout. They are not a debt collection agency so regardless weather I pay my bill or don’t it has nothing to do with them. I say don’t do it go somewhere else. Or else u will be scammed!!!!!

December 14, 2020
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi Lana,
We are sorry to hear you are unhappy with the identification request.
At some point during the lifetime of an account we do request additional information from some players to verify the specific details registered and deposit methods used. We need to ensure funds are protected and the winnings are being paid to the correct person. All documents sent to us are kept private and confidential.
Should you require assistance our Contact Centre team are available 24 hours a day by calling 01384 886435.
Best wishes,
Dr Slot

Rated 1 out of 5 stars

I downloaded this app a while ago and…

I downloaded this app a while ago and started depositing!
After a few deposits I had a very small win.
I withdrew the cash do it took away my bonus but I was not to fussed about that.
The withdrawal was accepted I I only received under half the amount of the withdrawal!!
I contacted customer service through the app and after waiting to long I decided to give up as the amount was only small!!
I feel SCAMED though

December 12, 2020
Unprompted review
Drslot logo

Reply from Drslot

Hi James,
We are sorry to hear you are disappointed. We do state in our terms and conditions that the maximum that can be withdrawn from a free bonus is £50. This of course doesn't apply to winnings from your own deposits. Please see the terms and conditions below.
https://www.drslot.co.uk/our-terms/terms-and-conditions/
For further assistance our Contact Centre team are available 24 hours a day by calling 01384 886435, or you can request help from within your game menu.
All the best,
Dr Slot

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look