Svår felbehandling Fortfarande lidande 2026
Förstört mitt bett då de ansåg att jag behövde göra en bettkorrigering
Efter att varit deras kund i över 15 år utan att någon någonsin tidigare nämnt det.
Aldrig hört det i hela mitt vuxna liv någonstans
Men den nya tandläkaren vägrade sätta dit min tappade stifttand utan bett korrigering först.
Fick gå utan framtand i över ett år
Kontaktade dåvarande klinikchef via e-post två gånger samt via receptionisten tre gånger utan att få ett möte. Nu biter jag sönder mig på insidan av kinderna oavbrutet
Fått bygga upp kontaktytorna åter hos specialister med extramaterial och hållt på i fyra år snart ännu inte ok.
Ingen tog ansvar
Susanne Odelfelt








