Gett UK Reviews 1,798

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 497 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the excellent service and the helpful, friendly staff who often go above and beyond. People appreciate the quick availability of taxis and the efficiency of the delivery service, noting that drivers are punctual and get them to their destinations as planned. Many find the app easy to use for booking and tracking, and value the reliability and safety of the black cabs. However, a significant number of people were dissatisfied with the pricing, frequently mentioning unexpected surge charges and final fares that were much higher than initial estimates. Some reviewers also experienced issues with the app, such as unclear cost breakdowns or drivers taking longer to arrive than expected.

What people talk about most

Service

Users describe positive interactions with service, highlighting quick taxi arrivals, with some reporting... See more

Staff

Consumers consistently report positive experiences with staff, highlighting drivers as polite, helpful, and... See more

Price

Customers consistently express dissatisfaction with pricing. Many report unexpected and high charges, such as... See more

Delivery service

Reviewers highlight positive aspects of delivery service, frequently praising drivers for punctuality, with... See more

Application

Reviewers mention ambiguous feedback about the app. Many customers find the app easy to use for booking and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

First time user & how straightforward it was! Downloaded the app & then we met Matt. Found each other very easily & had a great ride. Thoroughly recommend. Black cabs are small businesses - owner/op... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

We had a medical emergency and had to get to a specific hospital to sort it. We needed a large vehicle with a separate area so Gett was the obvious answer. Only drawback was the time it took to get to... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

A great taxi driver Piotr very helpful and friendly he even phoned me to find out exactly where we were waiting …. He didn’t mind taking my mobility scooter on board he put it on and took it off at ou... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Outgoing journey:- Easy to book. Confirmed beforehand. Turned up on time. Got us to our destination as planned. Return journey:- As above, easily contactable as was ready a little earlier than... See more

Company replied


Company details

  1. Taxi Service

About Gett UK

Written by the company

Hail, track and pay for your taxi from our app. Ride in comfort with thousands of the UK's highest rated and fully licensed taxi drivers.

Use code: GETTGREEN for £10 off your first ride

> Earn even more coupons
Invite your friends and earn ride coupons for each new friend that uses your referral code.

> Highest Rated Drivers
Our licensed drivers are rated on average 4.8/5 stars by our riders.

> Beat the traffic
Use the privilege of bus lanes when riding in a black cab in Central London for quicker pick ups and journeys.

> Pre-book
Book a taxi for an immediate pickup or pre-book to ride later.

> Ride greener
Select a greener ride option - over 58% of black cabs on the Gett app are electric. We also offset 100% of CO2 emitted from all rides.

> Reliable ride for your business
Book and manage rides and expenses for your business on one platform.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Actual fare charged was over 3x the…

Actual fare charged was over 3x the initial estimate in the app. The holding charge evidenced this, but when I flagged it with them they said it is just an authorisation. It is, but obviously it’s authorising the amount they expect to charge… I got nowhere but will never use this app again. Really dishonest practices.

January 13, 2026
Unprompted review
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Customer,

Thank you for getting back to me with those ride details. I’ve had a look at the journey in our system using historical data to understand exactly what happened.

The fare estimate generated for this trip using the actual ride data (Sunday afternoon) was £26–£38. You mentioned the pre-authorisation amount was £18.84, this is because our system applied the £10.00 coupon available in your account and automatically reduced the hold in anticipation of that discount. Therefore the actual hold amount was at the lower end of the fare estimate which would have been presented at the time of booking ~£29.00

As Black Taxi fares are governed by a meter regulated by the local authority, the final total is based on a combination of distance and time. While a typical trip at that time of day takes about 28–32 minutes, this journey took 39 minutes. This suggests that traffic was significantly heavier than usual in the area at that time. Our estimates are based on historical data and, unfortunately, cannot predict future road conditions.

I’ve double-checked the distance and journey time, and since everything aligns with how the meter operates, I’m afraid I can’t see a discrepancy in the fare. I am sorry if this isn't the result you expected, but I hope this helps clarify how the final total was calculated.

Best regards,
John Mc
Gett UK


Dear Customer,

Thank you for reaching out and sharing your feedback.

I am truly sorry and understand your frustration with the difference between your initial holding amount and the final fare charged.

I would very much like to investigate this specific ride for you to understand exactly what occurred. Due to the anonymous nature of Trustpilot, I am currently unable to locate your account. I have sent you a request via the Trustpilot platform for further details, and I hope you will give me the chance to look into this.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Easy booking

Easy booking, trust that you'd turn up on time...turned up a little early, all good.

January 12, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Isla,

Thank you for your feedback.

I am so pleased to hear that you found the booking process easy and that your driver arrived a little early. We know how important it is to have a service you can trust to be on time. Our drivers take pride in punctuality as on-time service delivery is the keystone to our offering.

We look forward to seeing you on board again soon!

Best regards,

John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Caring and professional manners.

Caring and professional manners.

January 12, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Anna,

Thank you for sharing such a kind review.

It’s lovely to hear that you feel your driver was caring and professional during your journey. Our drivers really do take pride in looking after their passengers, and I’m glad it made such a positive impression on you.

We look forward to seeing you on board again soon!

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Very easy to use

Very easy to use, quick response to pick up and professional service. Good discount coupons.

January 12, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Mr Taylor,

Thank you for your kind review!

I’m glad you found the app easy to use and were happy with the quick response and the discount coupons. Our drivers love getting their passengers to their destinations quickly.

We look forward to seeing you on board again soon!

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Taxi arrived within two minutes

Taxi arrived within two minutes!
Friendly driver.
Perfect.

January 9, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Stephen,

Thank you for the fantastic feedback.

It is brilliant to hear that your driver arrived within minutes.

Getting you moving that quickly is exactly what we aim for. Our drivers take great pride in providing a "perfect" service, using their knowledge to navigate the city as efficiently as possible.

We hope to see you on board soon.

Best regards,

John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

App easy to use. Booked 4 taxis thought it while in London. The service was quick and each of the drivers weee very friendly and helpful

January 12, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear CollectPlus,

Thank you for your feedback.

It is great to hear that you found the Gett app easy to use and that you relied on us for four separate journeys during your time in London. Providing a consistent, helpful service is exactly what we aim for, and I am glad our drivers made such a positive impression.

We look forward to welcoming you back on board the next time you are in town.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

The driver was on time and helped me in…

The driver was on time and helped me in and out of the cab. He was very affable even at 6 am!

January 11, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Linda,

Thank you for sharing your feedback.

I am so pleased to hear that your driver was on time for your 6 am journey and friendly at such an early hour. Our drivers really do take pride in their work, and I am glad he was there to assist you in and out of the cab.

We look forward to seeing you on board again soon!

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 4 out of 5 stars

Gett overall good

Gett overall good. I like to have a proper cab driver and frankly they are not that much more expensive than Uber.
I’ve only ever had a couple of bad e patience’s due to booking system and when I got through to Customer Service it was dealt with.

October 23, 2025
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Pauline,

Thank you for sharing your thoughts with us.

I’m so pleased to hear that you’ve had a positive experience overall and that you value the expertise of a "proper" cab driver. It’s also great to know that you find our pricing competitive compared to other options, providing that high-quality Black Taxi service at a fair price is exactly what we aim for.

I’m sorry to hear about those few times the booking system let you down, but I’m very glad our team could sort things out for you. Just a reminder: our UK-based Customer Experience agents are available 24/7 via the app's chat section if you ever need a hand with a booking.

We look forward to seeing you on board again soon.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

I only use Black London Cabs

Cole was our driver and he was amazing

January 12, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Sachin,

Thank you for taking the time to leave such a kind review.

It’s wonderful to hear that your driver, Cole, was amazing. We take great pride in the professionalism and friendliness of our drivers, so it’s always a pleasure to hear when they've made such a positive impact on a journey.

I’ll be sure to pass your kind words on to Cole.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Great experience using Gett

Great experience using Gett
Timely, polite and friendly driver

January 8, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Vincent,

Thank you for sharing your positive experience with Gett.

We are delighted to hear that your driver was both timely and friendly. Punctuality and professional service are what we strive for.

We look forward to welcoming you back on board for another smooth journey soon.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

I'm disabled and have the use of 2…

I'm disabled and have the use of 2 walking sticks. The driver opened the door to enable entry and exit during my journey. Much appreciated

January 8, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Michael,

Thank you for taking the time to share your feedback.

It makes us happy to hear that your driver provided such thoughtful assistance during your journey.

We take great pride in the professionalism of our drivers and in ensuring that all passengers, including those with accessibility challenges, feel supported and safe.

It is exactly this kind of attentive service that defines the Black Cab trade, and I will be sure to pass your kind words along to the driver.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Easy to use app

Easy to use app - the taxi was easy to book and I was told when the taxi was on its way helping to reduce my stress levels

January 8, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Linda,

Thank you for taking the time to share such a positive review.

I am very pleased to hear that you found the Gett app straightforward and easy to book. We completely agree that in today's busy world, anything that can help take away some of the pressure is a positive. Our goal is to make your journey as smooth as possible, and we hope that providing live updates on your driver's arrival is a key way to reduce that stress.

We look forward to welcoming you back on board soon.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Driver arrived on time (even a bit…

Driver arrived on time (even a bit early) and was nice and driving well. The booking experience was easy and convenient. The ride was expensive but it was worth it for me to book in advance and ensure I had a taxi.

January 1, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Gabrielle,

Thank you for your feedback.

I am pleased your driver arrived early and that you found the booking process so convenient. I am sorry if you felt the cost was high.

During Bank Holidays and the festive period, the tariff would have been the higher “Night” Tariff, with an additional £4.00 “Festive” Charge.

We are glad that the peace of mind provided by pre-booking made the journey worth it for you. We hope the ride was a pleasant end to a New Year celebration in what we think is the best city in the world.

Best regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Once i downloaded the app which i…

Once i downloaded the app which i needed to ask for the process was straightforward. Driver was excellent and his years of experience and polite conversation with excellent driving made it an exceptionally positive exoerience

January 5, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Kim,

Thank you for taking the time out of your busy day to share your feedback.

I am so pleased to hear that once you had the app set up, you found the process straightforward. We aim to make booking as seamless as possible, so it’s great that your comments reflect that.

It is especially wonderful to hear about your excellent driver. Those "years of experience" you noticed are the result of the rigorous training drivers undergo to master the London streets. Combined with their professional, polite manner and high standard of driving, it’s clear they provided the exceptionally positive experience we strive for.

We look forward to welcoming you back on board for many more journeys in 2026.

Kind regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Lovely driver

Lovely driver, had a nice chat & a good journey

January 5, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Anthony,

Thank you for taking the time to leave such a kind review.

We are delighted to hear that you had a nice chat and a good journey with your lovely driver. Our drivers take great pride in being both professional and personable, so it is fantastic to hear that this made your trip even more enjoyable.

Wishing you all the best for the year ahead.

Kind regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Great app…

Used Gett for the first time this weekend, it made our London stay run seamlessly we used it all weekend and every taxi came within the time stated we never waited more than five minutes absolute brilliant app

January 2, 2026
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Wendy,

Thank you for sharing your experience with us.

We are so pleased to hear that using Gett for the first time helped make your London stay run seamlessly. It is fantastic to know that you were able to rely on us throughout the weekend. London is one of the best Cities in the world, and when visitors are here for a limited time, it is great to hear that we helped a little to pack in as much as possible.

Our goal is to provide a dependable and "brilliant" service, and we are thrilled that the app lived up to your expectations.

We look forward to welcoming you back on board the next time you are in the city.

Kind regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

5*****

Very happy with the service.

January 4, 2026
Unprompted review
Gett UK logo

Reply from Gett UK

**Update**
Dear Caura,
Thank you for providing the data to enable us to look in to this issue. I understand one of the CEXP team has reached out to you to resolve this issue for you. Our UK-based Customer Experience Agents are available 24/7 through the live chat function within the app to support our users with any issues they encounter before, during or after a ride.

Thank you once again for bringing this to our attention..

Kind Regards
John Mc
Gett UK

Thank you for your review. Feedback is invaluable to us here at Gett. I would like to have the chance to look into the ride you mention in your review, but due to the anonymous nature of Trustpilot, I do not have access to these details.

I have sent a seperate request through the Trustpilot platform for some further information that will allow me to address this for you, once recieved I will investigate this for you with pleasure.

Kind Regards
John Mc
Gett UK

Rated 1 out of 5 stars

Awful company

Awful company. We forgot a phone in the taxi and the company wouldn't help us locate it, claiming it's between us and the taxi driver

January 4, 2026
Unprompted review
Gett UK logo

Reply from Gett UK

**Update**
Upon further investigation, it looks as though this user was riding in another territory (country) where Gett operate. On occasion, if there is an issue with location services on a device, users are directed (by default) to the UK for support.

As each territory is independent and due to strict GRPR regulations, Agents in the UK are not able to view the details of rides in any other country. The agent in question did provide the user with details on how to reach out to the support team in the country where the ride took place, offering both phone and email options.

Regards
John Mc
Gett Uk

Good Morning, E Razon, thank you for reaching out regarding your lost mobile phone. I am afraid that due to the anonymous nature of TrustPilot, I am unable to locate the ride in question or the account linked to it. I have asked for further information through TrustPilot, and once received, I would be happy to look in to it for you.

Kind Regards
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Both cabs were easy to find

Both cabs were easy to find, early and a pleasant journey - felt very safe in a black cab - customer service were also very helpful

December 29, 2025
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear F,

Thank you for taking the time out of your busy day to share your feedback with us.

We are delighted to hear that both of your cabs were easy to find and arrived early, making for a pleasant journey. Your safety is our top priority, and it is wonderful to know that you felt secure travelling in a London Black Cab.

I am also very pleased to hear that our customer service team was helpful; I will be sure to pass along your kind words.

Kind regards,
John Mc
Gett UK

Rated 5 out of 5 stars

Prompt great

Prompt . Friendly driver

December 29, 2025
Gett UK logo

Reply from Gett UK

Dear Michael,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are delighted to hear that your driver was prompt and provided a friendly service during your journey. Punctuality and a professional, welcoming manner are exactly what we strive for at Gett.

We look forward to welcoming you back on board for another smooth ride soon.

Kind regards,
John Mc
Gett UK

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look