HD Vision Works 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

wanted to get a laptop upgrade for my birthday, not only was this much cheaper than other websites, but i saved an extra 100 bucks for a sale i didn't know was happening. overall, very good experience... See more

Rated 5 out of 5 stars

The item I purchased was a Definitive Technology SuperCube 4000 and this was definitely the best price on the web. I had been looking for about three weeks and Best Buy had an Open Box with flaws for... See more

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a Lenovo laptop 9 days ago. I received a receipt right away, saying I had 7 days delivery. There was never any shipping receipt or tracking. They don't answer their emails and if you call, y... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

This is so funny I tried to purchase a projector from this company as their prices were good. They took my order but then immediately advised that they were out of stock. I canceled t... See more

Company details

  1. Electronics Store
  2. also in
  3. Computer Store
  4. Home Theater Store

Written by the company

"Welcome to our wholesale company! For over 20 years, we've been providing exceptional service and expertise in the AV and computer industry. At our company, customer service is our top priority. We offer competitive prices on all the major brands we carry and we're proud to offer free and fast shipping on most of our products. We make ordering easy - you can call us at 240-343-7838 to speak with a knowledgeable representative, or place your order online. We stand behind our products and offer a satisfaction guarantee, so you can feel confident in your purchase. Thank you for considering us for your AV and computer needs. Stay safe and please don't hesitate to contact us with any questions or concerns."


Contact info

All reviews

(111)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I did a lot of research on a Epson…

I did a lot of research on a Epson projector and A Yamaha receiver.

I found HDvisionworks.com had the best price so I ordered them.

I received the item with in 7 days new as promised.

I called and spoke to someone he was very helpful and polite .

Thank you hdvisionworks

December 26, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I think this company is a complete scam.

I think this company is a complete scam. They falsely advertised an item in stock. I placed order. They called to "verify the order," at which time they said the item was out of stock and asked if I wanted to purchase a different one. I said no and told them to cancel the order. I was told I could receive the original item but that it would ship in 7 days, not immediately as advertised. I agreed and kept the order in place. 12 days later I called to check order status, was told I'd receive a call "right back." No call came. Another 10 days passed, I called again and got the same response. I cancelled order via email. But they have my credit card number. I blame myself for being baited by the advertised low cost of the item - it was too good to be true. I happily just ordered the same item from a legit vendor at 50% higher cost.

December 24, 2019
Unprompted review
HD Vision Works logo

Reply from HD Vision Works

We apologize for any inconvenience you may have experienced with your recent attempt to purchase an item from our company. We take all customer feedback seriously and would like to address your concerns.

We understand that there were issues with the processing of your order, including a delay in shipping and an unexpected change in product availability. We apologize for any confusion or miscommunication that may have occurred during the ordering process. We are committed to providing accurate and up-to-date information to our customers regarding product availability and shipping.

Regarding your concerns with our customer service, we apologize for any delay in our response to your inquiries. We assure you that we will take the necessary steps to ensure that we improve our response times and provide better support to our customers.

We understand that you have chosen to cancel your order and we apologize for any frustration or disappointment this may have caused. We will investigate this matter further to ensure that we improve our processes and provide better service to our customers.

Thank you for bringing this to our attention. If there is anything else we can do to address your concerns, please do not hesitate to contact us.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Poor Experience

Ordered Oct 13, 2019. Was supposed to get 7 day shipping. Called on Oct 23 to check status and advised that someone would call me back. Never called back. Called to cancel order on Oct 24,2019 and they just said sorry about that. Poor experience.

October 24, 2019
Unprompted review
HD Vision Works logo

Reply from HD Vision Works

We apologize for the poor experience you had with our company. We take customer satisfaction seriously, and we are disappointed that we failed to meet your expectations.

We are sorry that your order was not delivered within the expected timeframe. We understand that this was frustrating, and we take full responsibility for any inconvenience caused. We also apologize for the lack of follow-up when you called to check on the status of your order.

Regarding your cancellation request, we apologize for the lack of response and the inconvenience it caused. We would like to assure you that we have taken steps to improve our communication and order processing procedures to prevent such issues from happening in the future.

We value your feedback and appreciate the opportunity to address your concerns. We would like to make it up to you by offering you a discount on your next purchase with us. If you are interested, please do not hesitate to contact us.

Thank you for your understanding and patience, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered an in stock receiver from them

Ordered an in stock receiver from them. After three days of no shipping confirmation I contacted them to see if there was an issue. They told me that it was their policy to never ship an item without first contacting the buyer to get the security code of the back of the credit card used for the purchase. I asked them why they didn't ask for that information at the time of purchase if they needed it and was told that that was just their policy. I asked them why they weren't the ones calling me instead of me calling them and they had no response. I gave them the security code and was told that the item would now ship. I waited two more days without receiving a shipping notification and tried calling back. I was told that their system was down and that I would have to call back later. When I called back the next day, during their business hours, the phone just goes to voicemail. It has now been two weeks since the order was placed. I have no confidence that the item will ever ship.

June 30, 2019
Unprompted review
HD Vision Works logo

Reply from HD Vision Works

We are sorry to hear that you had a negative experience with our company. We take customer satisfaction very seriously, and we regret that we fell short of your expectations.

We would like to clarify that our policy is to contact customers to verify their identity and protect against fraudulent purchases. We understand that this may have caused an inconvenience, and we apologize for any frustration this may have caused.

Regarding the delay in shipping, we had experienced some technical difficulties with our system which delayed the processing of orders. We understand that this has caused you inconvenience and frustration, and we sincerely apologize for this.

We assure you that we are taking steps to improve our communication and order processing procedures to prevent such issues from happening in the future. We have also taken the necessary steps to ensure that your order is shipped out as soon as possible.

We appreciate your patience and understanding and we hope to have the opportunity to restore your confidence in our products and services. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to contact us.

Sincerely,

Rated 1 out of 5 stars

Troublesome Site"""

I think this site dose not have any business. It seems to be a very troublesome site.
I just canceled what i order couple weeks ago.

June 21, 2019
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look