While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 44 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers are really happy with the product, often highlighting its quality, sturdiness, and ease of use. Many appreciate the thoughtful design, which includes features like adjustable height and angle, dimmable light, and a compact, portable form factor, making content creation stress-free. However, some people were dissatisfied with the delivery service, noting slow shipping times and a lack of clear communication regarding tracking and origin. Additionally, some reviewers were not happy with customer service, reporting unhelpful responses to issues like product defects, missing parts, or difficulties with product functionality.

What people talk about most

Product

Reviewers mention positive feedback about the product. Many consumers are satisfied with the Olivia 2.0,... See more

Quality

Customers consistently note positive experiences with quality. Many reviewers praise the products as... See more

User experience

Users describe positive interactions with the user experience. Many reviewers are very happy with their... See more

Delivery service

Consumers have mixed experiences with delivery services. While some reviewers report fast shipping and quick... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service. Many reviewers express frustration with unhelpful... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Good products but terrible shipping and communication. I really like my Olivia 2.0 and the wireless mic that I ordered from them but the shipping was extremely slow and my order arrived about a week l... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The olivia 2 is great for top view filming while making something! If you are working in a small space or if you want very specific angles it is less practical. Customer service is excellent, quic... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I hadn't realised the light was being shipped from China so it took over 2 weeks to arrive. The instructions were not great so it took a while to figure out how to assemble the light and how to use it... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The package arrived quickly. The Olivia was well packed. I watched a video about the Olivia 2 features. I missed the fact I was getting version 1 instead. This will work for me because I want to recor... See more

Company replied


Company details

  1. Electronics Store
  2. Cell Phone Accessory Store

Written by the company

Tools to make independent creators stand out on social media and build connections. Our equipment will showcase your creativity to its full potential and capture your audience's attention, by elevating all aspects of the creative process. Wether you are selling products or telling your own story to the world on TikTok, Instagram, Reels, YouTube or your own website we help you stand out from the crowd.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

363 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 83% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great quality - highly recommended

I love this Olivia phone stand by Paparazzo - very sturdy and high quality product and easy to set up and use. I can't wait to start using it to create some great content. Great communication and customer service - highly recommended.

April 20, 2026
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

If I could give 0 stars - I would...

I don't even know where to start...

I purchased an Olivia 2 together with a photo stand and 2 backdrops. The site looked quite 'Chinese' in the sense that there we're many 'last chance' offers. But well, ratings and profile on Instagram seemed legit, so I decided to trust the company and product.

1. SENT FROM CHINA - 2 WEEKS DELIVERY
First of all I was wondering why product didn't come. Finaaaaally I got a tracking and saw that it was sent directly from China. I asked the company about this, and they told me it was sent directly from their 'distribution hub' in China. This was my first alert. Cause production in China is not an issue as such - but I was worried about the lack of quality control. But well...

2. PRODUCT ARRIVES
Fiiiiinally my product arrives. But the seal has been broken and box seemed quite smashed. However, it could be the transportation, so well...

3. BLUETOOTH REVEALS DIFFERENT PRODUCT
I find a cable in my house and charge the Olivia. Hereafter I want to connect to the device via Bluetooth. When doing so, there's a device called DUCSUAL. Must be it. But out of curiosity, I google the DUCSUAL photo stand - and turns out this is an Alibabba marketplace item - at about 25% of the cost.......

4. PRODUCT IS FAULTY
In the instruction manual, there's a clear view of the stand being able to go into a 90 degree angle. Mine is not able to do so - it's all crooked. By now I write for support. I am writing about the crooked item, the broken seal and the DUCSUAL - and expresses that this is dissapointing to me. Reply: 'Oh we're so sorry, but please use the hex device to adjust the angle. It's together with the charging cable in the small bag'.

Only... I got NO charging cable, and there's no small bag. Reply? 'All products are carefully checked before shipment, so it should be there'.

But well... it's NOT. And no accountability for the broken seal which could be the cause.

5. PHOTO STAND
Unpacking now the photo stand. The stand-foot should be a weighted and padded metalstand. Well, metal alright - but clearly just quickly carved out from a machine. Sharp edges and no possibility of placing on a table without protection. I'm sending a video and photo - 3 times. They claim to have never received.

6. HOW DID WE DO EMAIL
Finally, without my case being taken seriously at any point (except from the 'Oh, we're so sorry'-mails from the (ChatBot???) 'James') - I get an email asking to rate them...

I give them one final chance. Sending an email and expressing my frustration. Answer? They were waiting for my photos??

But of course, I can get a full refund - IF I return the products. Only - just one demand - I need to send EVERYTHING back - INCLUDING the cable and the hex tool.... that I never received!! Otherwise there can be non refund.

I am utterly frustrated. I have paid 4 x the value of the product, and there are items missing and the quality is NOT as expected.

But guess the joke is on me... I fell for their marketing stunts - especially on Instagram! And all those excited customers? They are probably only that because you get a 30USD refund if you make a video with the product...

CANNOT RECOMMEND!!!!!

April 15, 2026
Rated 4 out of 5 stars

The package arrived quickly

The package arrived quickly. The Olivia was well packed. I watched a video about the Olivia 2 features. I missed the fact I was getting version 1 instead. This will work for me because I want to record weaving on a vertical loom, so the stand should not be in the shot. The documentation is skimpy. There is no explanation for how to attach the phone. I’m always worried I’ll break the equipment if I cannot see the instructions. Nevertheless, I am happy with my purchase and look forward to using it.

April 3, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Cheryl,

Thank you so much for your thoughtful review and for sharing your experience with us. We’re glad to hear your package arrived quickly and was well packed, and that you’re happy with your purchase overall.

Apologies for the confusion regarding the Olivia version. We have already discontinued the first version of Olivia, and the unit sent to you is the latest available version of Olivia.

We’re also sorry to hear the documentation felt limited. We have sent walkthrough videos to your inbox for your reference, which should help demonstrate how to attach the phone and get everything set up with confidence. Please do check your inbox when convenient.

Thank you again for your support, and we hope Olivia works perfectly for your weaving recordings.

Rated 1 out of 5 stars

Took Long To Ship / Partial Refund

The item took way too long to ship, and when I asked them to cancel the order as I told them I had purchased a replacement, then the item was magically shipped. I told them that I will be returning the order. I didn't even open the package, and I returned for a refund. But I only got a partial refund. I lessoned learned to never buy from Instagram ads.

March 19, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Catherine,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Just to clarify, your order was received on 19 March, and your cancellation request came in on 27 March. As per our policy, we’re only able to cancel orders within 3 hours of purchase, as orders are processed for fulfilment shortly after they are placed.

In your previous email, the reason for requesting cancellation was due to “the extended processing time, you have decided to purchase an alternative that includes a remote at no additional cost.”

You were refunded for the product only, as shipping fees are non-refundable. We also sent you a brand new Olivia.

You also mentioned the parcel was not opened, which we were able to confirm once it was received back with us.

We really appreciate you sharing your experience, and we’ll take your feedback on board as we continue improving.

Rated 3 out of 5 stars

Reviewing Olivia Compact Content Creator Tool

I am reviewing the Olivia Compact Content Creator Tool. It took awhile to receive it through the mail; however, the company informed me that that could happen because of customs. I received it in perfect condition. The base is very sturdy, I love that about this tool; however, I’m disappointed in the height. I did not realize that I would lose 4” in height because of the only position for the phone when you want to do overhead recording. I am going to need to prop it up on a sturdy box or something in order to get more in my camera view, depending on what I’m trying to record. I think this Olivia tool would be perfect if the 4” were not being lost, hence the reason for only 3 stars. Perhaps in general, if Olivia could just be telescoped another 4”-6”.

March 21, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Suzanne,

Thank you for your feedback. We’re glad your Olivia Compact Content Creator Tool arrived safely and that you love the sturdy base.

The overhead height of Olivia is 20 cm to 57 cm (8” to 22.5”), as mentioned on our website. We’ve sent you an email with walkthrough videos on how to use your Olivia 2.0.

If you’re still having height issues, please share a photo or short video of your setup so we can help.

Please let us know how you go.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Never received my order

Never received my order, only an order confirmation. Stated orders are processed and will get tracking when shipped. It's coming up on two months and still have received nothing and no response from customer service other than and automated response that they are looking into my inquiry and someone will respond shortly but never does.

February 10, 2026
Unprompted review
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Michael,

We’re very sorry to hear about this. We weren’t able to find a matching order under your name. Could you please email us at support@heypaparazzo.com
with your order details so we can investigate and resolve this for you as quickly as possible?

Thank you for your patience.

Rated 4 out of 5 stars

Product is Great, Shipping experience was OK.

The product is great, the quality is sturdy - there are a couple of things that I'm not 100% on like how the clamp that holds the phone wobbles - though I'm not sure if that's by design. Everything feels high quality, looks great and feels premium. It doesn't wobble, the base it stable and everything connects super easily for a quick and breezy setup out of the box.

I do find the charger point to be in an awkward place, possibly introducing some sort of cable management along the telescopic pole would be an idea to consider - the cable doesn't get in the way of filming, but it is just sort of hanging there and I am a cable management fiend that likes a tidy setup.

I'm finding that the light is very harsh, casting strong shadows when I use it, so I think a stronger diffuser would go a long way, but it does the job when you need it to.

The shipping process was probably the only thing that bothered me, and it was only a little - the updates were sporadic and sparse, though I believe this is attributed to the shipping company and not the supplier. It took 4 weeks to arrive, which is pretty normal, but there was no indication of how long shipping would take when I purchased the product - I think an estimate when ordering would be very helpful.

Overall I'm very happy with my purchase and it's going to allow me to create the content that I have been dreaming of!

March 13, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Tegan,

Thank you for your thoughtful review. We’re so happy to hear you’re enjoying the quality and premium feel of your new setup, and that it’s helping you create the content you’ve been dreaming of.

We really appreciate your feedback on the phone clamp, cable management, and lighting. These are great suggestions, and we’ll definitely keep them in mind for future improvements.

We’re sorry the shipping experience wasn’t perfect. We agree that clearer updates and estimated delivery times would help, and we’re working on ways to improve this.

Thanks again for sharing your experience and for choosing us.

Rated 4 out of 5 stars

Love the design and functionality of…

Love the design and functionality of the light. fast shipping. Light is good, just wanted it brighter.

February 1, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Theresa,

Thanks for your feedback. We’re glad you’re happy with the design, functionality, and fast shipping. We appreciate your input about the brightness and will keep it in mind.

Rated 5 out of 5 stars

Fast Delivery and good quality product

Fast Delivery and good quality product. I'm impressed.

February 1, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Eva,

Thank you so much for your kind words. We’re really glad to hear your order arrived quickly and that you’re happy with the quality.

We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy your product. If you ever need anything, feel free to reach out, we’re always here to help.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I always enjoy my shopping experience…

I always enjoy my shopping experience at Heypaparazzo. I have had my Olivia 2.0 stand for a few years, but now I needed to upgrade my set up with some backdrops. They are good quality and I'll probably get more!

December 31, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Lise,

Thank you so much for your kind words.

We’re thrilled to hear you’re enjoying your Olivia 2.0 stand and the new backdrops. We can’t wait to help you with your next upgrade.

Your support means a lot.

Rated 5 out of 5 stars

Helpful Customer Service

An issue with my Olivia 2 was quickly resolved and customer service was very helpful.

January 17, 2026
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Mrs. Abbey Barnett,

Thank you so much for your lovely review.

We’re really glad we could quickly sort out the issue with your Olivia 2 and that you found our customer service team helpful. That’s exactly what we’re here for.

If you ever need anything else, just let us know, we’re always happy to help.

Rated 3 out of 5 stars

Works fine but instructions could be better

Olivia mini - it works fine but it was very difficult to extend the arm the first time. To the point that it took several people and a lot of determination to get it unstuck

Customer service team kept sending link to the product listing page without clearly explaining anything. The walkthrough video doesn't explain anything besides the usual 'just pull it out', so it just felt like my concerns weren't heard and it was an incredibly frustrating experience.

In reality, the extendable arm can be really stuck.. put it between your feet, hold with your arm and push/pull.

The tripod itself is fine, even though the packaging it came in with made me doubtful: the brand name was nowhere to be seen. And it came with Chinese "instructions" rather than anything branded.

February 5, 2026
Unprompted review
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Marie,

Thank you very much for sharing your experience.

In our first response, we confirmed that the correct item was sent and suggested watching the walkthrough video to help with the arm. We’re sorry if that wasn’t clearly explained in our initial email or if it felt like your concerns weren’t fully acknowledged.

We understand that the arm can feel very tight the first time it’s extended, and we’re sorry for the frustration this caused. Your feedback about the instructions and packaging is genuinely appreciated, and we’ll be reviewing how we can make everything clearer and more reassuring.

Thank you again for taking the time to leave a review. If there’s anything else we can assist you with, please feel free to reach out, we’re always happy to help.

Rated 5 out of 5 stars

Better than expected

Paparazzo shipped everything right away and I was impressed by the overall quality of the Olivia 2.0, material and engineering are incredible on this item! Highly reccomend

January 22, 2026
Unprompted review
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Cristina,

Thank you so much for the kind words. We’re thrilled to hear you were impressed with the quality, materials, and engineering of the Olivia 2.0, that means a lot to us. We’re also glad everything arrived quickly and smoothly. Thanks again for the recommendation and for taking the time to share your experience.

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

For the price, not worth it as an artist working with tiny materials and need to have the phone close up.

I like that the phone can be placed at different levels without the base being in the way, but i was very unimpressed with the lighting. On the brightest light setting I still had to have multiple lights around me to be able to light up my art desk and see what I was doing. Because the phone had to be offset from the light, the light in my video was also offset. Also the fact you dont provide a charging brick, even if you had options for different countries to choose from, was annoying because now I had to go buy something else on top of the insanely expensive thing I bought. Which btw, increasing the price and putting it on sale to make it look like you get a deal is not a good look for a company. For the price, I'm not happy with the light quality, especially once I saw it was shipping directly from China and not the location on your site. I wouldn't recommend this for artists who work on very tiny, detailed art and need to film close up because the light is not going to be enough for you to see

December 28, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Shay,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We just wanted to clarify that we do mention on our website that the product includes a free USB-C charging cable only. It can be used with any standard USB power adapter, which most customers already have from a mobile phone or similar device.

Regarding shipping, our fulfilment hub is based in China so we can consolidate shipments to Europe, North America, and Asia. This helps us operate efficiently and serve customers globally.

We’re sorry to hear the lighting didn’t meet your needs for close-up, detailed artwork. We understand how important proper lighting is for artists, and we appreciate you sharing your experience to help others make an informed decision.

Thank you again for your honest review.

Rated 4 out of 5 stars

Good, does what it says it will, the batter doesn't last too long on the light though.

It's solid, well built and holds my heavy s25 ultra at full extension without moving.
My only gripe is that the battery for the light doesn't last very long.

December 16, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Matthew,

Thanks so much for the review! We’re glad to hear Olivia feels solid and holds your S25 Ultra securely.

For the light, higher brightness levels do use more power, so the battery won’t last quite as long. For extended use, you can keep Olivia plugged in and continue using it comfortably.

We really appreciate you sharing your feedback.

Rated 5 out of 5 stars

Perfect!

Fast shipping + delivery and even though I had concerns when seeing it being shipped out of China it is really a great product!

December 19, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Paul,

Thanks so much for the 5-star review! We’re really glad everything arrived quickly and that you’re enjoying the product. Totally understand the initial concern, it means a lot to hear it turned into a great experience. Appreciate you sharing your thoughts and supporting us!

Rated 1 out of 5 stars

Not worth the money or time.

Doesn’t wall plug in. Battery life is 1 hour off charger. Cable is usb and not even long enough to reach an outlet.
Didn’t come with an Allen wrench. I can’t adjust the tighteners. Can’t hold the weight of a phone without falling.
Virtually unusable at this moment.
Website doesn’t have easy navigation to return product.
Feels like a scam where they just hope you don’t have enough willpower to attempt to return a mediocre product.

December 13, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Genevieve,

We’re sorry to hear that Olivia did not meet your expectations. This is certainly not the experience we aim to provide.

To clarify, Olivia is designed to be powered via USB and can be used while plugged into a wall adapter or on battery power. On the highest brightness setting, the battery lasts approximately one hour, which is outlined in our product details. A USB cable and an Allen key for adjustments are included with every order, and we’re sorry to hear this was not your experience.

We did offer you the option to return the product for a refund or exchange and provided return instructions via email. However, as explained in our correspondence, returns need to be in their original condition, including the original packaging. Unfortunately, without the original box, we were unable to proceed with the return under our policy.

We’re genuinely sorry that the product fell short of your expectations and that this experience was frustrating. Our team remains available to assist with setup questions or product guidance should you wish to reach out.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery and the Olivia2 is a…

Quick delivery and the Olivia2 is a great tool for making beautiful content

November 20, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Thank you so much for the 5-star review, Laura. We’re thrilled to hear that your order arrived quickly and that the Olivia2 is helping you create beautiful content. Thanks for choosing Hey Paparazzo, we really appreciate your support.

Rated 4 out of 5 stars

despite a disappointment a very good experience

My order took a long time to arrive, that was such a bummer, but I got a clear and honest answer so that made my disappointment easier to accept. The product Olivia makes me verrrry happy!

November 20, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Thank you for your honest feedback. We’re sorry about the delay, but we’re glad our communication helped. Most of all, we’re so happy to hear that Olivia makes you happy, that means a lot to us.

Rated 5 out of 5 stars

Enjoyable Painting Session

I really love using the Olivia 2.0 tripod. It made my video recording easier and enjoyable rather than a hassle. The only thing I may not have liked was it took a little longer than expected to receive the item. Or I’m just impatient 😅

November 3, 2025
Paparazzo logo

Reply from Paparazzo

Hi Elizabeth, Thanks for the wonderful review. We're so glad Olivia 2.0 is making recording easier for you. Appreciate your patience with the delivery. Thanks again for your support.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look