Happy Gaming World Reviews 

428
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 137 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many people find the gaming products to be authentic and genuinely appreciate the smooth purchasing process for various consoles and accessories. Consumers frequently mention that their orders arrive as expected and express great satisfaction with the items they received. However, some customers also noted severe issues regarding significant delivery delays and completely unfulfilled shipments over time. People frequently experienced very poor customer support, receiving completely unresponsive or unhelpful replies when attempting to resolve problems. Others frequently shared receiving defective, damaged, or entirely incorrect products without receiving any proper resolution or help.

What people talk about most

Product

Customers had ambiguous experiences with product, as many reviewers reported receiving defective consoles,... See more

Order

Consumers find order experiences to be mixed, with some reviewers receiving their items quickly and in good... See more

Customer service

Clients share profound dissatisfaction regarding customer service, frequently highlighting unresponsive... See more

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with delivery service, highlighting a sharp divide in their... See more

Service

Reviewers express profound dissatisfaction regarding the service, frequently citing severe delivery delays,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

I had bought hgworld ps4 controller for my console and its is defective and didnt pair with my console and always show orange breathing light but not charging or even pairing with console and it i... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The product is genuine but communication and delivery service could've been better when I tried to communicate they don't respond even after waiting a full day, please improve your sales service

Company replied


Company details

  1. Electronics Wholesaler

Written by the company

Happy Gaming World is is an online store and virtual supermarket dedicated in trading new and pre-owned gaming consoles online, covering all current consoles (PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360, PS2 and Nintendo Switch) at price never before for sure with best unbeatable price and quality guaranteed in India. HGWORLD offer you the free local pickup points available at 27 cities. HGWORLD will offer you unique experience that you can check product before paying and pay only after Receiving, Checking and Verifying the product to meet your satisfaction. Beware of scammers who ask innocent buyers to pay first because customer satisfaction is our top most priority. “Your Trust is our Success” HAPPY GAMING. THANK YOU!


Contact info

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

428 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 96% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(428)

134 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Genuine Products

Ordered two PS5 discs from them. Was skeptical at first but received genuine products and neatly packaged.

July 14, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Milan Tom Joby,

Thank you so much for sharing your honest feedback and for trusting HGWorld with your PS5 disc purchase.

We truly appreciate that you gave us an opportunity despite your initial doubts. We are happy to know that you received genuine products with proper packaging and had a positive experience.

Customer trust is our biggest responsibility, and we always aim to provide genuine gaming products along with reliable service and support.

Thank you once again for your trust and support. We look forward to serving you again in the future. 🙏

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Genuine

A little late delivery, but the game was original and new. Still playing it. Genuine website

June 4, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Farheen,

Thank you so much for sharing your honest feedback and for trusting HGWorld with your game purchase.

We truly appreciate your kind words about receiving an original and new game. We are glad to know that you are enjoying it and having a good experience with the product.

We also acknowledge your feedback regarding the delivery time. We are continuously working on improving our processes and delivery coordination so that customers receive a faster and smoother experience in the future.

Your trust means a lot to us, and we will continue working towards providing genuine products, reliable service, and better gaming experiences.

Thank you once again for your support. 🙏

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 1 out of 5 stars

Order a ps5 stand but received an…

Order a ps5 stand but received an incorrect one, reached customer support and asked them to change it, the customer support didn’t even acknowledge the problem and kept on delaying it. It’s been almost two months now, no solution and they have stopped responding too

June 22, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused regarding your PS5 stand order. We understand that receiving an incorrect item and facing delays in replacement can be frustrating.

We would like to clarify that HGWorld is committed to genuine products and timely customer support. Occasionally, due to high order volumes or internal logistics, replacements may take slightly longer than expected.

To resolve this promptly, we encourage you to contact our support team directly via the number listed on our website. They will acknowledge your issue immediately, arrange a pickup for the incorrect product, and dispatch the correct PS5 stand.

Sir, if the product you received does not meet your expectations, please contact the support team again; they will provide you with the proper resolution.

Please rest assured that our team is dedicated to providing full resolution for such issues, and we will work with you to ensure you receive the correct product as quickly as possible.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 5 out of 5 stars

Purchased R3 ultra from Happy Gaming…

Purchased R36 ultra from Happy Gaming World. It's a good gaming console. It is a sealed pack console. It plays old games like Mario bros and new game like GTA. It's sleek and very good.Thankyou Happy Gaming World

May 1, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Akash Khattri,

Thank you so much for sharing your valuable feedback and for choosing HGWorld for your R36 Ultra gaming console. We are truly happy to know that you liked the product quality, sealed pack condition, design, and overall gaming experience.

It is great to hear that you are enjoying the classic gaming experience with titles like Mario Bros and other games. Your appreciation motivates our team to continue bringing quality gaming products with a focus on value, trust, and customer satisfaction.

Thank you for being a part of the HGWorld gaming community. We look forward to serving you again in the future.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 5 out of 5 stars

Great Product with Great Value!

Amazing Products with quality service!

July 14, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Write OMedia,

Thank you so much for your valuable feedback and kind words. We truly appreciate your trust and are happy to know that you liked our products and service.

Your appreciation motivates our entire team to continue delivering quality gaming products, reliable support, and a better experience for every gamer.

Thank you for being a part of the HGWorld family. We look forward to serving you again in the future.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I ordered 2 psn gift card of ₹1000 on 6…

I ordered 2 psn gift card of ₹1000 on 6 July and today is 13 july. They hasn’t delivered yet on email yet.

Please make it deliver or refund my money immediately.

I saw here you replying very fast than costmer care email/whatsapp.

So just refund my money or make my order done by just now.

July 6, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused and completely understand your concern regarding your PSN Gift Card order. We understand that waiting for a digital product can be frustrating, especially when you are expecting a quick delivery.

We would like to clarify that, as mentioned on our website, PSN Gift Card orders require 10–12 working days for processing and delivery. Unlike some platforms that provide instant codes, HGWorld processes these orders in batches due to source availability and daily processing limits, ensuring that valid and verified codes are provided to customers.

Your order was placed on 6th July, and it is currently within the mentioned timeline. Once the order is completed, the PSN code will be shared with you on your registered WhatsApp number or email ID.

We understand your concern regarding response time, and we assure you that our team is continuously working to assist customers and provide proper updates.

We request you to kindly allow us the committed processing time. Your order will be completed as per the timeline mentioned on our website.

Thank you for your patience and understanding.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy any product on this

Don’t buy any product on this. Fake people not able to provide a single gst invoice for a purchase. That too selling used product.

June 30, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for any confusion and completely understand your concern regarding GST invoices and product authenticity.

Please note that HGWorld is a genuine and trusted gaming retailer. Every order is handled with care, and all invoices and applicable documentation are provided by default for every purchase. Customers can access these invoices directly from their order section on our website at any time.

We do not sell used, duplicate, or fake products, and every item is verified and prepared carefully before dispatch. You can always rely on HGWorld for secure, verified, and transparent transactions.

For further verification or product details, you may always check our official website: https://www.hgworld.in

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 5 out of 5 stars

This a is a great product form hg world…

This a is a great product form hg world thanks

June 27, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Arman Kumar,

Thank you so much for your valuable feedback and for choosing HGWorld. We are truly happy to know that you liked the product and had a positive experience with us.

Your trust and appreciation motivate our team to continue providing quality gaming products and better customer support.

We look forward to serving you again in your future gaming journeys. 🎮

Thank you once again for your support. 🙏

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a handheld console on the…

I ordered a handheld console on the 21st June this year, with the promise from their support chat that I would have the item in hand by the 30th. I even offered to pay extra for an expedited delivery, but was told there was no need for it. As of 6th July there was no delivery made via the courier company and now HGWorld is just ignoring my requests for a refund, contacting them via email, chat or even calling them is of no use.

June 21, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Alaistair Dsouza,

We sincerely apologize for the delay and inconvenience regarding your LivoGo handheld console order placed on 21st June.

Although the order was shipped on 23rd June, and we have the tracking ID confirming dispatch, the product could not reach you and has been returned via RTO (Return to Origin). Before the RTO, our team attempted delivery to your location on 9th July and 14th July, but the product could not be handed over as you were unavailable on both occasions. This is why the product is now being returned to us, and we will proceed with the next steps as soon as it arrives.

Once the product is back at our facility, we will immediately contact you to confirm whether you would like the item reshipped or prefer a refund. We understand the inconvenience this has caused, and we are closely monitoring the situation and committed to providing a prompt resolution once the product is back. Your patience is greatly appreciated.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam

Guys, be very careful before buying anything from this page! They are running a big scam. They send defective and faulty items (like consoles with broken software/memory card issues) and once they receive your money, they will completely IGNORE your messages.
They read your messages (Seen) but refuse to give a refund. They think their customers are uneducated or kids who can be easily fooled. I have already packed their defective console exactly how it arrived, but they have gone silent.
Do not trust this page with your hard-earned money. I am officially registering a complaint against them with the Cyber Crime Department and the National Consumer Forum (1915) by tomorrow evening for fraudulent business practices

July 5, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced and completely understand your frustration after facing an issue with your console. We appreciate you sharing your concern and would like to clarify the complete situation for transparency.

First, we would like to assure you that HGWorld is not a scam or fraudulent company. We are a genuine gaming brand and seller, and our priority has always been to provide genuine products, transparent communication, and proper after-sales support to every customer.

Regarding your concern about receiving a defective product, we would like to clarify that your order was placed on 24th June 2026 and was delivered to you on 6th July 2026. On the same day of delivery, you informed our team that the console was not starting properly.

Our support team immediately checked the concern and requested a video from you for verification. After reviewing the video, we found that the memory card was not inserted properly, due to which the console was not starting. We guided you to insert the memory card and restart the console.

After inserting the memory card, you informed us that some games were still not appearing properly. Our support team again checked the issue and identified that there could be a memory-related concern.

We would like to clarify that our team has been continuously connected with you through WhatsApp and calls. We have never ignored your messages or left you unsupported. Our team is actively working on your concern and has already arranged a replacement memory card from our side to resolve the issue.

Since memory requirements can vary depending on the exact console model and setup, our technical team is verifying the correct memory configuration before sending the replacement. This ensures that the right memory card is provided and the issue is permanently resolved instead of sending an incorrect replacement.

We also want to clarify that gaming consoles are technical devices, and in rare cases, minor issues related to memory, software, or setup can occur. However, what matters is how the concern is handled. At HGWorld, we always stand with our customers and provide the required support through technical assistance, repair, replacement, or other suitable solutions wherever applicable.

We value every customer’s trust, and our responsibility does not end after delivery. We continue supporting our customers until their gaming experience is properly restored.

Thank you for your patience and cooperation.

– Team HGWorld
Real Support | Trained Staff | Built on Trust

Rated 1 out of 5 stars

I was planning to buy a PS5

I was planning to buy a PS5, but due to the high demand, both the PS5 and PS5 Pro were out of stock. While searching for alternatives, I came across this website. However, after reading numerous reviews on Google and Trustpilot, I decided not to place an order.

This website has an extremely poor reputation, with ratings below 2.5 stars on multiple platforms. Based on the reviews, many customers claim they received fake or incorrect products. What's even more concerning is that they do not offer open-box delivery. You have to make the full payment first, and only then are you allowed to open the package.
I would strongly recommend that no one buy anything from this website. There are simply too many negative reviews and complaints to ignore.
**FAKE. FAKE. FAKE. STAY AWAY.**

July 7, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Aaditya,

Thank you for sharing your concerns. We completely understand that before purchasing a high-value product like a PS5, every customer wants to check reviews and ensure they are choosing the right seller.

However, we would like to clarify a few points for complete transparency.

Online ratings are often influenced by customer behaviour across industries. Customers who receive their products smoothly, enjoy their experience, or get their concerns resolved successfully usually do not always come back and update their reviews. In reality, only a small percentage of satisfied customers take the time to share positive feedback, while customers facing frustration are naturally more likely to post immediately.

Because of this, negative experiences can sometimes become more visible than the complete customer journey. Many customers who faced issues later received support, replacement, repair, or resolution, but after their concern was solved, many did not update their feedback.

We also process a high volume of orders every day across India. Like any large operation, rare issues can occur due to logistics, technical reasons, or human factors. However, the important thing is how those situations are handled. Whenever a genuine issue is identified from our side, we accept responsibility and work towards providing the right solution.

If you check many older reviews carefully, you will notice that several concerns mentioned there were addressed through our support team. We request everyone to read the complete conversation and final resolution instead of judging only from the first complaint posted during a frustrating moment.

Regarding premium products like PS5 and other high-value consoles, these products generally have a smooth customer experience, and such products rarely face issues. However, customers who receive everything perfectly often do not take the time to share feedback, which can affect the visible rating balance.

Regarding products like PSN Gift Cards, the delivery timeline is clearly mentioned on our website (10–12 working days). Sometimes customers expect instant delivery because it is a digital product, and if the code is not received immediately, they may post negative feedback before checking the mentioned timeline.

We also understand that customers expect quick responses. Our intention is never to ignore anyone or mislead anyone. Due to high support volume, sometimes responses may take longer than expected, but our objective always remains the same — to provide a proper resolution.

HGWorld does not believe in forcing customers to trust us through words. Trust is built through actions:

Genuine products
Transparent communication
Warranty and support
Standing with customers even after purchase

We do not cheat customers, and we do not believe in misleading anyone. If any genuine mistake happens, we take responsibility and work to correct it.

We request everyone to judge a brand after understanding the complete journey, support process, and final outcome — not only one moment of frustration.

We are not perfect, but we are always committed to solving genuine concerns with honesty, transparency, and responsibility.

– Team HGWorld
Real Support | Trained Staff | Built on Trust

Rated 4 out of 5 stars

So I got a Ps5 t98 Steering wheel by…

So I got a Ps5 t98 Steering wheel by thrustmaster And honestly The experience Was okay The price was way cheaper Than amazon and flipkart But if you live outside of Maharashtra or closer You probably have to wait a month Like for 25 days my order didn't even get dispatched And after it The shipping was pretty quick And honestly There kinda legit

July 2, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Happy Gaming World Fake looted Money

I am writing to express my deep frustration and concern regarding my recent purchase with order number 189087 from Happy Gaming World. I paid 3500 rupees for a Metal Gear Solid game, but upon unboxing, I found the CD covered with hundreds of scratches. It was completely unplayable on my PlayStation.

What worries me even more is the lack of any proper customer support from the seller. Attempts to contact them have been futile; the number provided requires multiple calls to get through, and when answered, the representatives neither speak English nor Hindi. It feels like a deliberate scam. They refuse to offer any refund or replacement and tend to blame the buyer instead.

I strongly advise against purchasing anything from Happy Gaming World. This experience has left me very disappointed, and I am compelled to leave my honest ratings on Flipkart to warn others. I urge you to investigate this seller and take appropriate action to prevent others from falling victim to these fake goods.

Nagpur Cops Must Raid this place to avoid scams further, Please check the Google reviews as well before buying from HAPPY GAMING WORLD

July 3, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused with your Metal Gear Solid game order (Order ID: 189087) and completely understand your disappointment regarding the disc condition after unboxing.

We would like to clarify the complete situation for transparency.

The product was dispatched as a sealed pack item. After opening the package, you informed us about scratches on the disc and shared images with our team. We immediately reviewed your concern and, although physical game discs generally do not come under replacement warranty once opened, we still decided to support you and provide a replacement solution as a customer-first gesture.

Our team discussed the complete replacement process with you, including arranging pickup from your location, receiving and checking the returned product, and dispatching the replacement after verification. You agreed to proceed with the replacement process, and the pickup was already arranged. Your parcel is currently in transit to us, and once we receive and verify it, we will immediately proceed with the replacement.

We would also like to respectfully highlight that before allowing the agreed replacement process to complete, multiple reviews were posted for the same Order ID (189087) under different names. We completely respect every customer's right to share their experience, but posting multiple reviews for the same concern while the resolution process is already active can create confusion for other customers who are trying to understand the complete situation.

We request a little patience and fairness from every customer, especially when a resolution has already been accepted and is actively being processed. The purpose of support is to solve the concern, and our team was already working towards the replacement instead of ignoring the issue.

At HGWorld, we never want any customer to face inconvenience. In rare cases, issues can occur with electronic products or physical media during handling, but what matters is how responsibly the concern is handled. We always focus on providing the right solution and ensuring customer satisfaction.

We appreciate your patience and assure you that the replacement process will be completed as committed. We hope that after the final resolution, your experience reflects the support and commitment we always aim to provide.

– Team HGWorld
Real Support | Trained Staff | Built on Trust

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Order number 189087

Order number 189087

I’d highly recommended that you do not purchase anything from Happy Gaming World. I’ve paid 3500 rupees for a Metal Gear Solid game and after unboxing it, I received a CD with 100's of scratches, and I was unable to play it on my PlayStation because the CD was not working. You cannot get support from them once you buy anything that goes wrong; either they'll blame you or there are no customer service representatives. They have given you a number that you have to call multiple times to reach them. They speak neither English nor Hindi, this is a scam.

Order number 189087 there’s no refund or replacement. I’m giving ratings to you on Flipkart.

Please raid this property they’re selling big fake goods

July 3, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused with your Metal Gear Solid game order (Order ID: 189087) and completely understand your disappointment regarding the disc condition after unboxing.

We would like to clarify the complete situation for transparency.

The product was dispatched as a sealed pack item. After opening the package, you informed us about scratches on the disc and shared images with our team. We immediately reviewed your concern and, although physical game discs generally do not come under replacement warranty once opened, we still decided to support you and provide a replacement solution as a customer-first gesture.

Our team discussed the complete replacement process with you, including arranging pickup from your location, receiving and checking the returned product, and dispatching the replacement after verification. You agreed to proceed with the replacement process, and the pickup was already arranged. Your parcel is currently in transit to us, and once we receive and verify it, we will immediately proceed with the replacement.

We would also like to respectfully highlight that before allowing the agreed replacement process to complete, multiple reviews were posted for the same Order ID (189087) under different names. We completely respect every customer's right to share their experience, but posting multiple reviews for the same concern while the resolution process is already active can create confusion for other customers who are trying to understand the complete situation.

We request a little patience and fairness from every customer, especially when a resolution has already been accepted and is actively being processed. The purpose of support is to solve the concern, and our team was already working towards the replacement instead of ignoring the issue.

At HGWorld, we never want any customer to face inconvenience. In rare cases, issues can occur with electronic products or physical media during handling, but what matters is how responsibly the concern is handled. We always focus on providing the right solution and ensuring customer satisfaction.

We appreciate your patience and assure you that the replacement process will be completed as committed. We hope that after the final resolution, your experience reflects the support and commitment we always aim to provide.

– Team HGWorld
Real Support | Trained Staff | Built on Trust

Rated 1 out of 5 stars

COUSTOMER SERVICE IS REALLY BAD

COUSTOMER SERVICE IS REALLY BAD . ITS BEEN MORE THAN 2 MONTHS ANDI DID NOT GET MY REFUND. THEY ALWAYS TRY TO IGNORE. PLZ DONT FALL FOR THIER TRAP. DELIVERY IS REALLY BAD .

May 27, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you have experienced regarding your controller issue. We completely understand your concern and appreciate your patience while the matter is being worked on.

We would like to clarify that you had purchased two controllers from HGWorld. One controller is working properly, while you faced an issue with the second controller.

Regarding the delay, we would like to mention that the product was opened and checked after around one to one-and-a-half months from delivery, after which the issue was identified and reported to our support team. Once we received your concern, our team started assisting you and worked towards finding the right solution.

Currently, we have arranged the pickup process for the affected controller. As soon as we receive the product, our technical team will inspect it properly and provide the appropriate resolution through repair, replacement, or any other suitable support as required.

At HGWorld, we never want any customer to feel unsupported. Even if a concern takes time due to verification or technical reasons, our priority remains to provide the correct solution and ensure customer satisfaction.

Thank you for your patience and giving us the opportunity to resolve your concern.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Rated 2 out of 5 stars

I also ordered a PSN code my order…

I also ordered a PSN code my order number is 190211 they said that it will reach within 10-12 days but they keep making excuses in watsapp that in 2-3 days but still didn't get my code in other apps they give code in instant what kind of service is this very poor😡

June 26, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Dear Customer,

We would like to confirm that your PSN Gift Card order placed on 26th June has been successfully delivered, and you received it on 2nd July 2026.

We understand that some other platforms may deliver codes almost instantly, as you might have experienced. The reason HGWorld codes take 10–12 working days is due to bulk order processing and daily limits imposed by the PSN code provider, which ensures that each code is valid, secure, and processed accurately. This careful verification helps prevent any errors or invalid codes.

All PSN gift cards are sent via WhatsApp or email once ready. If you face any issues while redeeming the code or need assistance, you can directly contact our support team via the number listed on our website. They will help you immediately and guide you through any steps required.

Thank you for choosing HGWorld. We truly appreciate your patience and trust in us.

– Team HGWorld
Real Support | Trusted Service | Customer First

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam site

Scam site, who takes digital codes 10-12 working days, just ordered and forgot to check timeline , dont use this website, other website delivery are instant, they say in stock but scams users out of money, and take ur digital giftcard delivery 10-12 days, and they make excuses like they have lots of orders thats why they take this long, most of the digitalcode dlivery are instant and automated, not sure for items, and consoles, but defo worst website for giftcodes,

DO NOT ORDER FROM HERE

June 26, 2026
Unprompted review
Happy Gaming World logo

Reply from Happy Gaming World

Hi, we understand your concern and we’re sorry for the frustration caused.

We would like to clarify that PSN gift cards / digital codes are processed through Sony/PlayStation server systems, and the availability of codes depends on system-level allocation limits. These limits are not controlled by us.

To explain in simple terms, just like UPI transactions in India have a daily limit (for example ₹1 lakh per day set by banks/government systems), similarly PlayStation systems also allocate a limited number of codes to each seller platform. Due to this, we receive codes in controlled batches, and delivery time depends on system availability and order volume.

Because of this structure:

When order volume is high, delivery may take longer
When system allocation is available faster, delivery can be completed sooner
All timelines are clearly mentioned on the product page before purchase (10–12 working days)

This is not an instant automated product like some platforms, but a scheduled fulfillment process based on system allocation.

We completely understand your concern if this was not expected.

If you prefer not to wait, we can also assist you with a refund as per your request.

Kindly share your Order ID and registered details, so our support team can prioritize your case and resolve it quickly for you.

We are always here to help and ensure your concern is properly taken care of.

— Support Team
+91 86453 22052

Rated 5 out of 5 stars

Good service

Customer support was super supportive and they ensured that I got my giftcard before the mentioned time on their website

June 24, 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look