While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 141 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many customers expressed significant dissatisfaction with the quality of the products, noting that items received were often different from what was advertised, including incorrect branding, packaging, and product names. People also frequently reported issues with their orders, such as products not arriving, being delayed, or receiving the wrong items. The delivery service was also a common point of contention, with many experiencing long shipping times and products arriving from unexpected origins like China, despite the company being advertised as Irish. Some people were dissatisfied with the customer service, describing it as unhelpful and unresponsive to their complaints regarding faulty products or incorrect orders. However, some customers also noted positive experiences with customer support, where issues with faulty products were promptly resolved with replacements, and some even received full refunds.

What people talk about most

Product

Customers had ambiguous experiences with product. Many reviewers reported significant issues, such as... See more

Quality

Reviewers express significant dissatisfaction with product quality. Many report receiving items made of cheap... See more

Order

People report negative experiences with order fulfillment. Many customers experienced significant delays,... See more

Delivery service

Customers consistently express dissatisfaction with the delivery service. Many report extremely long delivery... See more

Customer service

Reviewers highlight ambiguous aspects of customer service. Many customers express extreme dissatisfaction,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

AVOID AVOID AVOID Red light cap was working with noticeable fuzzy regrowth but then after 3 months the cap stopped charging and working. I contacted Luminova and you’d think a new cap would be d... See more

Rated 2 out of 5 stars

Alluding to being an Irish company. It’s not. Product is drop shipped from China. Ordered 31st October and arrived 20th Nov. Only giving two stars as it arrived. Had to chase several times to get any... See more

Rated 1 out of 5 stars

Feels like False advertising, an Irish design and formula yet comes with different Chinese branding on packaging and was shipped from china. Also product is 1/10 itself. No coverage whatsoever. Very v... See more

Rated 1 out of 5 stars

as all other reviews say this is a scam company ordered 3 tubes, small all same shade instesd of a tan one with 2 medium . They arrived but not the same product a light cream bad brush different name... See more


Company details

  1. Health and Beauty Shop

Written by the company

At Luminova, our mission is simple: to provide affordable and effective hair care solutions that empower everyone to look and feel their best. We believe that achieving healthy, vibrant hair shouldn’t break the bank, and we’re committed to making advanced hair care technology accessible to all. Using the power of clinically proven red light therapy, Luminova has developed innovative solutions like the Hair Revive Pro, designed to promote hair growth, reduce thinning, and rejuvenate dormant follicles. Combined with natural, carefully formulated products such as our Hair Revive Spray, we offer a comprehensive approach to tackling hair loss. Our products are designed with simplicity and convenience in mind, making them easy to incorporate into anyone’s daily routine. Whether you’re just beginning your hair care journey or looking for a non-invasive alternative to traditional treatments, we’re here to support you every step of the way. We take pride in delivering high-quality, science-backed products alongside excellent customer service. Your satisfaction is our top priority, and we strive to ensure every customer feels confident in their choice to trust Luminova. Join thousands of customers who are transforming their hair and reclaiming their confidence with Luminova. We’re here to make affordable, effective hair care accessible for everyone—because you deserve it.


Contact info

1.9

Poor

TrustScore 2 out of 5

205 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 5% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

defective and no support

I bought the product, it began to work, but after several months, the unit stopped charging and turning on. I attempted to write about a replacement, but they simply ignored the emails. The item was sold in the EU online, and they simply broke the warranty laws for selling here. They don't care. Buy elsewhere. Scammers

November 1, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Absolute scam

Absolute scam! Do not buy
They advertise rose quartz top to sell castor oil from apparently an iriah company and it comes in a plastic top from China!!! Would not recommend

October 19, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY THIS PRODUCT

DO NOT BUY THIS PRODUCT. Complete false advertising and horrible customer care. The applicator brush comes as a minuet little thing, even too small to use on your face AND the cream comes in a disgusting cream/beige. ALSO the email responses seem extremely AI
Delivery was also extremely delayed.

October 19, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam

Very poor , avoid , I was waiting for my order for months, the “free” brush never came and what I did get was not what was advertised and brand /packaging is completely different. I ordered from what I was lead to believe was an Irish company and it couldn’t be further from the truth.

October 17, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM

SCAM

False advertising, pretending to be an Irish company. The Luminova cream took weeks to arrive form China and the tube inside the carton had a different name on it. A white cream that would not suit any skin colour, you'd have to be a ghost !
Despite several emails over a couple of months they're still refusing a refund and saying
"We’re currently transitioning to new packaging, which may look a little different from what’s shown on the website, but it’s the same product "
Total BS, Total Scam, avoid them and their new name ELAVAE

September 13, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Best value in market

Comes with two free massagers and a 90-day trial. Used daily, and at the end of two months my hair looks fuller. When a light-mode glitch appeared, they patched it with a firmware update.

September 28, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This is an absolute scam...it looks…

This is an absolute scam...it looks like the company is based in US with an irish address and an Irish ad to scam the Irish.

The Luminova cream eventually arrived after a number of emails. The cream I received is a pale milky white and does not cover any flaws on the skin. The perfect cream ordered on Temu and shipped with the name Eelhoe...3 euros of Temu. They charged me 40 euros for 3 tubes.

When I asked could I go to their address based in Dublin 15. this was the reply.

Thank you for your message, and I’m very sorry to hear that the product hasn’t met your expectations—I completely understand your disappointment.

If you would like to return the items for a full refund, please send them securely packaged to our facility at:

1780 NW 79th Ave,
Doral, Florida 33126,
United States

Kindly note that the Dublin 15 address is a correspondence office only and cannot accept returns. We also do not provide a return shipping label, so postage will need to be arranged by you. Please use a tracked service and keep your proof of postage. Once your return has been received and inspected, I’ll process your full refund right away. Refunds typically appear within 5–7 business days depending on your bank.

Alternatively, if you’d prefer not to return the items, I can arrange a 10% goodwill refund immediately without requiring the products back.

Please let me know which option works best for you, and I’ll ensure this is handled smoothly.

Kind regards,
Arianne
Customer Support | Luminova

September 4, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ordered over 10 days ago with no…

Ordered over 10 days ago with no indication of shipping, web site stated usually takes 3-4 days to ship via Australia post, needed it for an event and when I reached out was told I can’t get a refund or cancel the order (which hadn’t even been processed ) because it was part of a “flash” sale. Very shady, avoid.

September 20, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

you’ve been warned😊

Nothing went wrong just avoid this company. They are far from Irish. You Order one thing you’re sent another whatever they decide . to put in your package. Just avoid my only advice.. ☘️

August 26, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Only gave one star because no other…

Only gave one star because no other choice. Absolute scam. Emailing for the last 4 months and they keep telling me that it is in transit. Refuse to reimburse me. I stupidly did not read reviews before I purchased. Avoid them at all costs. Money down the drain. Scammers

September 20, 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID
Red light cap was working with noticeable fuzzy regrowth but then after 3 months the cap stopped charging and working.
I contacted Luminova and you’d think a new cap would be dispatched, but no, not this mob.
The customer service couldn’t have been worse, getting me to provide videos of the same thing again and again and appearing to just drag the process out without assisting, eventually I just stopped and moved on to one of their competitors,
AVOID THESE COYBOYS

September 4, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Worse ever!

I ordered my products on 16th July. Still haven't received them. The tracking says they couldn't deliver but address is correct. Have emailed loads of times. Asked for refund. Nothing!

July 16, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam

Absolute and complete scam. Probably most of the positive reviews are paid ones. Trust me, the device arrived but after months of use, I can promise you there's zero effects

August 7, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam do not buy

READ the trust pilot reviews before you buy anything on social media is my lesson... different products arrived then what was ordered. Obviously a scam going on all the trust pilot reviews. Waste of 40e

September 15, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

My package never arrived

My package never arrived. The tracker showed it making its way to me and then suddenly it was on the way back to China. 60+ days and it still hasn't arrived. Because it is still technically in transit back to them the company are refusing to refund me the full price. Even though I never received it! They are suggesting a refund of 25% after weeks of mw emailing them. Do not buy anything from this company. Its a scam.

July 31, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Total scam..

Total scam... it's not Irish, you won't get what you ordered, and when you try to sort it out, it'll all become clear you're on your own.

September 10, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Very poor

Very poor. Do not buy from this crowd. Firstly it took a month to arrive. Then there was no brush with it. The brush was advertised as free with the product. When I enquired they said you had to order it even though it was advertised as free with the product. I tried to order it and it costs you 4’99 it’s not free. Scammers. Avoid

September 12, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

The customer service is fantastic

The customer service is fantastic. After a few weeks my hat stopped charging and the team sent me a new one out. Still early days for hair progress but I have noticed thicker hair.

It’s a slow process but I think it is working!

September 10, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

BE WARNED !!

BE WARNED !!! Do not waste your money buying this misleading product that is a total scam and false advertising. I ordered 3 creams and an applicator which eventually arrived from China. Product name was EELHOE and not LUMINOVA. After a total of 16 frustrating email exchanges back and forth with an AI Bot called Arianne I decided to cut my loss of 41 Euro and put the product in the bin.

August 15, 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look