While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Thought this company were great, last minute order - pricey but would have been worth it. However did not inform me when they couldn’t provide what I ordered (well the most expensive part of my order)... See more

Rated 1 out of 5 stars

Delivery was ordered for lunchtime who delivers at 10:30 in the morning for lunch ?Food was left outside for 2 hours. Sent an email to complain no response no apology nothing. will not be using them... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Delivery 4h before request.I Sandwiches were ok but tart platter very poor, fruit hardly touch as it has been sitting in the office for 4h. They charged me twice but that was resolved , we agreed on... See more

Rated 2 out of 5 stars

Beakfast order on Tuesday 28th January was late. I specified 0730 delivery time on the "notes" section of the online ordering form, which was not picked up by either the driver or the office. It a... See more

Company replied

Company details

  1. Online Food Ordering Service
  2. Caterer

Information provided by various external sources

Order sandwich platters, handcrafted salads, snacks and more for delivery to office meetings, working lunches and corporate events.


Contact info

1.4

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

266 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Great service

Turned up within the time frame, good value for money, tasty sandwiches/baguettes. Would use again and recommend to others.

June 27, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Delighted with the service and quality…

Delighted with the service and quality of food. Arrived in a lovely clean van with professional driver. Food packaged and chilled and excellent presentation. Quality of food truly excellent. I have already recommended OfficeServe to a colleague.
Tim

June 23, 2019
Unprompted review
OfficeServe logo

Reply from OfficeServe

Hi Tim,

Thank you so much for recommending us and for the great feedback!

All the best,
OfficeServe

Rated 2 out of 5 stars

Items delivered way earlier than expected, less quantities than paid. Disappointed clients

I am sorry to say that our experience with officeserve has been disappointing. Although the food has been tasty, it arrived way earlier than expected, the quantities were less than what we paid and as a result the people who participated at the event were disappointed. We had really hoped we would establish a future partnership with this company but after our recent experience, we very much doubt this will happen.

June 20, 2019
Unprompted review
OfficeServe logo

Reply from OfficeServe

Good morning Nick,

We're really sorry that you received your order earlier than expected and for the inconvenience this caused you during your event. It certainly was not our intention to let you down this way. I believe you're in contact with one of our team to investigate what happened and they are following up via email.

Thanks,

OfficeServe

Rated 4 out of 5 stars

Easy, fresh and on time!

Loved the easy ordering system, the punctuality and very good customer service when I called to confirm the order. I just ordered salads, and they were all very fresh, well labeled and looked very good. I would just improve the quantity, as the advice on sharing is not really enough if you are having as a lunch option.

June 11, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Good service

Overall a good customer experience. The food arrived earlier than expected but the portions were not for the amount of people the system suggests.

June 10, 2019
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Fresh sandwiches

Ordered lunch in the afternoon for next day delivery.Premium sandwiched and wraps were fresh and nice

June 7, 2019
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service, super easy to order and chose what you want. I had more than enough food for the money and the food was excellent. Also great choice for vegans and veggies. Ideal for a photoshoot like we were catering for!

June 6, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Great value

Great value, tasty sandwiches with quality ingredients, delivered on time.
Hassle free from opening the account, placing order and receiving delivery.
Will use again and have recommended to others.

June 6, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Brilliant service from start to finish!

Brilliant service from start to finish!
Quick and easy ordering system, excellent delivery and on the dot of the start of the delivery slot chosen. Food was amazing, lovely and fresh and such a varied choice. The Vegan options looked amazing and went down really well. Would def use again and again now for future corporate events.

May 24, 2019
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

sandwiches left outside

I had requested sandwiches for a meeting. I had specifically requested for the sandwiches to arrive after 9am as the Office is not open prior to the time. this was also stated on the invoice. sandwiches where left outside the door on the floor prior 9am with the invoice note.The salad had become soggy so did the sandwiches. I have rated 3 star as they tasted nice according to the team.

May 22, 2019
Unprompted review
OfficeServe logo

Reply from OfficeServe

Hi Sai, we're really sorry to hear about this and want to investigate this further. We'll be in touch shortly over email to find out more of the details.

Best,
Matt

Rated 5 out of 5 stars

The food supplied was fantastic

The food supplied was fantastic. whilst at first I felt the cost was a little expensive the delivery was on time, accurate and the food was very good and I would use this service again.

May 22, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Late Delivery and poor customer service

We received terrible service from Officeserve. The order was over an hour and a half late. I explicitly advised the company that we had an important trustee meeting and the lunch was meant to be at the latest 12noon. As the order did not turn up until 1.15 many of our trustees had already left and so left hungry. Considering this was our very first order I expected so much more from Officeserve.

Secondly, the driver was not even apologetic and when I called the Officeserve staff twice I was told the delivery man was 10 minutes away when in fact he was over an hour away. If there was any kind of delay, I would have expected at the very least a call to say that there was a delay.

All in all I am extremely dissatisfied with the service and the quality of the food and would not recommend.

May 20, 2019
Unprompted review
OfficeServe logo

Reply from OfficeServe

Hi Anna,

We hold our hands up and the service you received with your delivery wasn't good enough. One of our drivers had an accident that morning and it left us a little short and needed to use a third party who sadly let us down. We're looking for alternatives as we move forwards.

Regarding the food you requested specific changes to the food which we made for you after your free samples so it is disappointing that you didn't enjoy the food afterwards. We pride ourselves on delivery good quality food and have many satisfied customers who enjoy it.

It's a shame to see you leave a 1 star review after we offered you a full refund on delivery charges as well as a substantial discount off of another order - again i hope you understand why we do not offer a full refund on food that has been accepted and consumed.

We are very sorry for the delivery issues, they were out of our control and we did our best to counter them. I'm apologies that on this occasion you were let down.

All the best,
OfficeServe

Rated 4 out of 5 stars

Sandwich Lunch

Sandwiches fresh, substantial filling and good size. The small cupcakes were very very small but, none the less, very nice.

May 17, 2019
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look