While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 556 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the products, highlighting their quality and the enjoyment they bring to children. Many people commend the excellent customer service and the helpful, friendly staff who go above and beyond to resolve issues and provide support. The overall service is frequently described as efficient and impressive. However, some customers were dissatisfied with the product quality, citing issues like faulty parts, damaged items upon arrival, or products breaking down shortly after purchase. A few people also mentioned experiencing poor customer service when trying to resolve these problems, with slow responses or unfulfilled promises.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with product. Many customers are impressed with the quality and... See more

Customer service

People report positive experiences with customer service. Many reviewers praise the quick responses and... See more

Service

Customers consistently note positive experiences with service. Many reviewers praise the quick responses,... See more

Staff

Consumers find staff to be positive, highlighting their helpfulness, efficiency, and friendly demeanor. Many... See more

Quality

Customers had ambiguous experiences with quality. Many reviewers praised the great performance, reliability,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

We purchased three 24V RiiRoo ride on Quads as Christmas Presents for our children (5, 8 and 10) and they have been the best purchase we have made in a long time. They have spent ages driving around... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We purchased a MaxPow 24v for our four year old grandson and other grandchildren ( when they are old enough). We started with the parental remote to build his confidence. He absolutely loves it! He ev... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My son got the 12V fire engine for a joint birthday and Christmas present and he absolutely loves it. The lights and fire engine noises really make for a brilliant experience for him. The remote cont... See more

Company replied


Company details

  1. Children's Toys Store
  2. Children's Store

Written by the company

From Electric Ride On Cars for Kids to Quads, Go-Karts, and Scooters. All with UK Based on Customer Support and Expertise.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

6K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 65% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service. Ella was so helpful and friendly.

April 16, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your kind words, Jonathan.

We’re delighted to hear you had an excellent experience and that Ella was so helpful and friendly — we’ll be sure to pass this on to her.

The RiiRoo Team.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service from RiiRoo

Excellent customer service from RiiRoo. I would not hesitate to purchase from them again in the future. Advice video are so helpful and Ronnie was great diagnosing my problem. Kayleigh was also very kind.

April 13, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for your kind words, Miss Morgans.

We’re really pleased to hear you had a positive experience with us. It’s great to know the advice videos were helpful and that Ronnie was able to assist with diagnosing the issue for you. I’ll also make sure Kayleigh sees your lovely feedback.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Very knowledgeable and extremely…

Very knowledgeable and extremely helpful staff in the office and warehouse. Really good choice of vehicles. Fabulous service. Definitely recommend this business, would buy from them again.

April 14, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for your kind words!

We’re delighted to hear that you found our team knowledgeable and helpful, and that you were pleased with both our range of vehicles and the service you received. It really means a lot to us that you would recommend us and choose to shop with us again.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Amazing

Amazing Add ons and such awsome products!! Got my son an electric quad for his 6th birthday and he loves it

April 7, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your review, Zoe.

We’re so pleased to hear your son loves his electric quad — what a fantastic birthday present! It’s great to know you’re happy with the add-ons and the product.

We really appreciate your support and hope he has lots of fun riding.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Honestly

Honestly, it’s the best thing I have bought for my 7-year-old son. I was worried he wasn’t going outside enough and was always on the PlayStation. I tried everything — clubs, football, Scouts, etc. — but nothing really worked.

Ever since the go-kart was delivered, he’s like a different boy. He’s always outside now, and the confidence he’s gained just from riding around has been amazing to see. He’s making friends because other kids come up and talk to him, which has been brilliant for his social skills.

I’ve been so impressed that I’m even buying the adult version for myself so I can ride with him and spend more time together outdoors. Couldn’t recommend it enough.
And for the quality its such good value dads/mum's you won't reget buying one

April 10, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for taking the time to share this, Mark.

It’s genuinely fantastic to hear how much of a positive impact the go-kart has had for your son. Knowing it’s helped him get outdoors more, build confidence, and even make new friends is exactly what we hope for with our products.

It’s also great to hear you’re joining in and getting one yourself — that’s what it’s all about, making memories together.

We really appreciate your recommendation and kind words.

The RiiRoo Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I’ve been to RiiRoo a few times and…

I’ve been to RiiRoo a few times and honestly every visit has been spot on. It’s not just a one off good experience, they’re always brilliant every time we go there with my son we love it!

The team are always really friendly and easy to talk to, and you never feel like you’re being rushed or pushed. That kind of service is quite rare these days. Ashley especially deserves a mention. Every time I’ve been in, Ashley has been amazing and really helpful, patient, and just genuinely great at what they do. You can tell they actually care about the customer.

Overall, just a genuinely good company with great people. I’ll definitely keep coming back and wouldn’t hesitate to recommend them to anyone

April 6, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for your kind words, Dimitris.

It’s fantastic to hear that you’ve consistently had such positive experiences with us — that really means a lot. We always aim to provide the same level of service every time, so it’s great to know that’s coming across.

I’ll be sure to pass your feedback on to Ashley as well — they’ll be delighted to hear your comments. We’re very lucky to have such a dedicated team who genuinely care about our customers.

We truly appreciate your continued support and recommendation, and we look forward to welcoming you back again soon.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

Great customer service. Loyal people. Gave a good discount on purchase. Feel amazing

April 10, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your review.

We’re really pleased to hear you had a great experience with our customer service and that you felt well looked after. It’s always our aim to offer the best support possible and make sure our customers leave happy.

We truly appreciate your kind words and support.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Mini motorbike

So the first bike we ordered broke after riding it the second time, the company picked it back up and sent us out a brand new model, super speedy and my sons now happy again, Kayleigh & Honey was very helpful.

April 10, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your review, Zasha.

We’re really sorry to hear the initial bike had an issue, but we’re glad we could get that resolved quickly for you and have your son back up and riding again.

It’s great to hear Kayleigh and Honey were able to help — I’ll be sure to pass your kind feedback on to them.

We really appreciate your patience and support.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

I have had the best experience with…

I have had the best experience with Riiroo. I ordered a toy car for my niece but long story short due to family drama – I had to return it UNOPENED. Sad because I really wanted to see my niece enjoy it. Anyway, going about the refund process I reached out to customer service on their live chat and was connected easily to a human, not much back and forth with AI bots at all. The first time I explained the situation to first advisor whose name started with S (I am so sad I cant remember, I am sorry) but he guided me through the refund process and helped me out and was super sweet and made me laugh too! He also advised which comparison website to use for returning parcels and get the best quote possible for a 15kg electric car toy. Thank you! 😊 Today I spoke to Ronnie confirming that the electric car toy has been returned, he took the tracking number etc and confirmed it has been received and confirmed the refund will be processed. Not only was he the customer support but also ended up becoming my part-time therapist ahahah. He even gave me a genius idea to do with the refund. Thank you so much for your amazing customer service skills, you made me feel much better about the situation and made me laugh. I really appreciate it and wish every single customer service staff were like you and your colleague. Amazing company – sadly I didn’t get to test out the product but I’m sure its great too and can’t wait to purchase another one in a year’s time when my other niece is of age to use it! 😊 Riiroo has definitely hired the right people for this job. Best customer service ever. Thank you once again so much!!! 😊

April 10, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for your lovely review, Klaudia.

We’re really sorry to hear the circumstances around your order, but we’re so pleased that our team could make the return process as smooth (and even a little more positive) as possible for you.

It’s fantastic to hear how helpful both team members were — I’ll be sure to pass your kind words on to them. Creating a friendly, human experience is exactly what we aim for, so it means a lot to know that came through.

We truly appreciate your support and your kind comments about the team. Whenever the time comes, we’d love to help you find the perfect gift for your niece.

The RiiRoo Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent company we have bought a…

Excellent company we have bought a lorry and bike from this company we enter our grandson every year into the truck shows with his lorry did have a problem but was sorted straight away will buy again

April 10, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for your lovely review, Jill.

We’re thrilled to hear your grandson is enjoying his lorry and that he’s entering truck shows each year — that sounds amazing. It’s also great to know that when an issue arose, it was resolved quickly for you.

We really appreciate your continued support and look forward to helping you again in the future.

The RiiRoo Team.

Rated 1 out of 5 stars

The wheels have definitely fallen off…

The wheels have definitely fallen off with this company! Like all other recent reviews, I have been given the run-around with a faulty car. I purchased 3 cars at Christmas for my grandchildren and one has stopped working. I have been waiting for a replacement switch(as they tell me that is the issue) for weeks! Keep being told it was sent, depending who answers the chat, you get told a different answer. I finally thought I was getting somewhere when I received a DPD alert this week, saying the sender had generated a shipment but DPD have confirmed, the goods were never handed over! If anyone from Riiroo would like to respond to my many emails, you have turned your chat and contact form off on your website, which isn't a good sign, I would be grateful. Based on my consumer rights and your lack off support to resolve, please provide a full refund and come and collect the Lambourghini.

April 10, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Absolutely atrocious

Absolutely atrocious. Sent me a broken go kart. Refused to listen when I told them it was broken and provided pictures showing it was broken. Took 3 days of constantly having to deal with live chat and email, getting passed round a variety of agents, Until eventually they agreed to collect it for repair (which is not what I wanted, I wanted a refund for them sending an obviously broken product, but they refused because i ordered in advance of my sons birthday so was outside of 30 day window before I assembled it). Treated me like i was dumb, condescending and unpleasant.

No wonder they dont actually have a phone line (call the number on the website - its a fake).

Its just a repackaged HomCom go kart anyway or certainly from the same factory but riiroo charge twice the price.

Total scam. In the process of reporting to trading standards. Would advise others (of which there seem to be lots judging by the 1* reviews) who are having similar issues to do the same.

Only competent person there is Sam, who is actually helpful. The others are a joke.

**UPDATE** They collected my broken go kart 11 days ago, but have not bothered looking at it yet because "their technicians have had to help out with unloading deliveries" for nearly 2 weeks apparently. Was promised an update within 24 hours yesterday (after i emailed them to chase it, having heard nothing from them at all), we're now at 30 hours and theres been no update. Im not even remotely surprised. Ignore their ridiculous response below, nothing is solved, nothing has been moved forward and theyre not even remotely sorry about it. Total scammers.

**Update 2** - Took nearly 3 weeks and a lot of hassle, but have eventually been refunded for the broken piece of junk they sent me. Have ordered a new kart from somewhere else.

April 9, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Hi Tom,

We’re really sorry to read your feedback and appreciate you taking the time to share your experience.

We have looked into this thoroughly, and can see your order was placed in January. When you first contacted us, the issue was identified as the battery connection not being correctly fitted, which is something we do guide customers through resolving. As this fell outside of the 30-day return window, we were unable to offer a refund at that stage.

However, following further assessment, we did identify a potential fault. Based on this, we offered all available resolutions in line with our warranty — including a collection for inspection and repair. If the repair cannot be completed or a manufacturing fault is confirmed, we will absolutely provide either a replacement or a refund.

We can confirm that a collection has now been arranged for you so this can be resolved as quickly as possible.

We’re sorry to hear you felt unsupported during your experience, as this is never our intention. We always aim to provide fair and appropriate solutions in line with our policy, and we’re pleased we’ve been able to move things forward for you.

The RiiRoo Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

SCAM COMPANY

PLEASE READ before spending your hard earned cash do not buy from this company no back up help what so ever bought a tractor in November only out 4 times now not working battery is fine tryed contacting them over chat line what a load off crap speaking to four different people all asking the same questions just interested in taking your money do no buy ATTENTION ATTENTION this reply these people have left is total LIES I have never before contacted these people until now this just some it up they are a scam company take your money and run with it terrible way to deal with people especially when it’s for children please don’t spend your money here with these crooks

April 7, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Hi,

We’re sorry to read your review and appreciate you taking the time to share your experience.

Having looked into your order, we can see you contacted us around 5 months after purchase regarding the battery. We’d also like to clarify that a battery warranty was not purchased at the time of order. As batteries are classed as consumable items, they are not covered for replacement after this period unless an extended warranty has been taken.

That said, we always aim to help where we can, and as a gesture of goodwill we did offer a replacement battery at a discounted rate.

For reassurance to other customers, when batteries are maintained in line with our care guidelines — including regular charging and proper storage — they typically last for years without issue.

We’re sorry to hear you were unhappy with your experience on Live Chat. We do sometimes need to ask a few questions to fully understand the issue and provide the correct support, but we appreciate your feedback and will take this on board.

The RiiRoo Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely shocking purchase a electric…

Absolutely shocking purchase a electric motorbike for my sons birthday fully charged it to go out on it next day to find out battery only lasted 10 minutes so I emailed and live chat phoned but get no reply when they do reply they expect me to find a pallet or a box to return the bike to them for them to say I had a faulty charger so we have it back charge it again with the new charger to find the problem is still there but now I can’t get a reply I can’t get a refund they are absolutely disgusting do not purchase from this place !!

March 13, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Hi Stuart,

We’re really sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially with it being for your son’s birthday.

We’d like to reassure you that the delay in response was due to the Bank Holiday and weekend closure. As soon as we reopened, we responded to your query as quickly as possible.

We can also confirm that a collection has now been arranged for your order, and this will be processed as a refund once it has been returned to us.

We’re sorry again for the inconvenience caused and appreciate your patience while we worked to resolve this for you.

The RiiRoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Really good and helpful

Really good and helpful

April 2, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your kind feedback, Nathan!

We’re really pleased to hear you found our team helpful — it means a lot to us. If you ever need anything else, we’re always here to help.

The RiiRoo Team.

Rated 5 out of 5 stars

Verry happy

Good communication got the part i needed definitely go to place for kids fun

April 1, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your kind words, Carl! We're really pleased to hear you found the part you needed and had a great experience with our communication. It’s fantastic to know you see us as a go-to place for kids’ fun — that’s exactly what we aim for.

We appreciate your support and hope to see you again soon!

The RiiRoo Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Very good customer service highly recommend

I like this place will be back soon

March 30, 2026
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you for your kind review, Daniel.

We’re really pleased to hear you had a positive experience with our customer service. It means a lot to us that you’d recommend us and plan to return.

We look forward to seeing you again soon.

The RiiRoo Team

Rated 1 out of 5 stars

Sold a faulty 24V Digger and no support from Riiroo

For Christmas 2024 I purchased in good faith a 24V Digger for my grandson. By January 2025 it was proving to be faulty. Since that time, with last email just sent today, I have pleaded with two staff members for the replacement part. Initially we asked a full replacement of the 24V but told the warranty had already expired with 3 months. Endless emails have been sent to a Leah and Kayleigh, when finally in October they agreed to send the correct part, telling me it would be with me within 8-10weeks. Despite more emails and false promises we are still awaiting the part. This item was purchased in good faith and so disappointing to have to deal with a totally disingenuous company that is primarily selling to children.

I went on Trust pilot before purchasing and I can only assume it family and friends leaving positive reviews as my experience has been nothing short of shocking

April 1, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great motorbike

Quick delivery, and great customer service. The motorbike is easy to put together and you get plenty of running time. A good size and will last years, my little one plays on it daily

November 14, 2025
Unprompted review
RiiRoo logo

Reply from RiiRoo

Thank you so much for your lovely review, Stacey.

We’re really pleased to hear that you’re happy with the motorbike and that it was easy to assemble. It’s great to know your little one is enjoying it every day — that’s exactly what we love to hear.

We truly appreciate your kind words about our delivery and customer service as well.

The RiiRoo Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look