Quad Lock EU Reviews 

382
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

It works, but it looks and feels cheap. Cheap, overpriced plastic. Both the iphone case and the holder. They gave 3 insert rings for the holder and none of them really fits well for my standard KTM b... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

No reply from three support emails. Ordered a quad lock and protective glass, charged my credit card, shipped by DHL (which is a joke, they have the right address but their tracking says "Missing deli... See more

Rated 1 out of 5 stars

Spent over £100 in quad lick kit. Bought the wireless charging head - it just gets worryingly hot and dies not work - ended up plugging the charge lead directly into my phone which defeats the object!... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Update 13/5: Quadlock still blames carrier, while they not updating their own order status page, which still today says "getting ready for shipment". With no updates at all since order date when the... See more

Company replied

Company details

  1. Electronics & Technology

Written by the company

Quad Lock Europe is a manufacturer of the very best Bike Mounts and Running Armbands for iPhone & Galaxy Smartphones.


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

382 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(382)

23 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Premium priced garbage

Bought a case and within a week it had unremovable finger print stains on it. Called support and they said nothing they can do.
Also very difficult to mount on bike.
Avoid Quadjunk this all costs. Ripoff

August 4, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey there! Sorry to hear about the issues you’ve had with your case, that’s definitely not the experience we want for our customers.

We couldn’t locate any support requests from you based on the info here, but if you’re still having trouble, please reach out to our Support team directly via support@quadlock.com.au. We’d really like to help make things right for you.

Thanks again for your feedback. Cheers,

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

Support is non existent.

Support is non existent.
I have now been trying to contact support since 11.07.2025 I got a warranty support number and no reply from them since.
I have a IPhone 15 pro max case and rubber is becoming unstuck from case I have sent pictures and proof of receipt got a warranty number (1924693).
Had no info since.
Great cases poor support!

July 16, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there, we’re truly sorry for the frustration caused by the delay in addressing your warranty claim. I had a look at the ticket number and I'm glad our support team has now resolved the issue for you! We strive to deliver top-notch support alongside our quality cases, and your feedback helps us improve. If you have any further needs, please reach out at support@quadlockcase.com. Cheers.

Rated 2 out of 5 stars

Worried about shipment

No bad blood, however, the order was made on the 3rd of July, now is the 16th and there were no significant updates and,sadly, the support team has not yet reached out. The parcel tracking service shows as "In transit" for the last 5 days which sounds ridicilous

July 16, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey Vanja, Thanks for your honest feedback. We’re really sorry for the delay and any confusion around the tracking updates.

We’ve checked in on your case and can confirm our Support team has already been in touch, and a replacement order is now on its way to you. We completely understand how frustrating the lack of movement in tracking can be, especially when you’re keen to receive your gear.

Appreciate your patience, and we’ll keep an eye on it to make sure it gets to you as quickly as possible. If there’s anything else you need in the meantime, don’t hesitate to reach out.
Cheers,

Rated 3 out of 5 stars

I orderd a case with a few accessories…

I orderd a case with a few accessories about a week ago. All seemed fine, got a comfirmation, got a tracking link. the site said a 2-4 day delivery, so i waited. day 2 passed and the tracking link still said it was in their warehouse. so i reached out to support, made a ticket and waited again. day 4 came and went and still the tracking link said it was yet to be send to the courier, and no response on my ticket laying out my concerns. So I made a 2nd ticket... again +48hours later i have not heard anything.

so to recap. i have geen waiting a week for my delivery (which hasn't moved an inch since orderering). And Support doesnt anwser my questions.

its been a infuriating expirience to say the least....

EDIT: after days and days of waiting i did recieve my package. The items are definitly great quality and work perfect. just the customerservice and shipping are not what you would expect.

so product is definetly 4* worth
and recommend buying in a store instead of online.

June 17, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey Michiel, Thanks for taking the time to share your experience, and we’re really sorry to hear about the delay and lack of communication. that’s definitely not the level of service we aim to provide.

We're glad to hear your order eventually arrived and that you're happy with the quality of the products. We've passed your feedback on to the relevant teams so we can improve both our response times and delivery experience.

If there’s anything else we can do to help, feel free to reach out at support@quadlock.com.au - we’d love the chance to make things right. Cheers,

Rated 1 out of 5 stars

I suggest you to buy on amazon instead of using their site

Shipping time is fake. The supposed delivery time was up to 5 working days, but i have made the order 9 days ago and i have not received anything yet. Additionaly, the site used to check the delivery steps doesn't work, so i don't know where my parcel is and when i'll receive it. i really suggest you to buy the products on amazon, if possible, or other sites, anyone can not be slower than quadlock delivery. FYI also the ticket, that you can open on the quadlock site, are useless, because nobody will reply you. Not ordering again.

June 18, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey Tommaso - Thanks for sharing your experience and we’re sorry your order took longer than expected. We know how frustrating delays and tracking issues can be, especially when you’re eager to get your gear.

We appreciate you getting in touch with our support team, and I can see that the team was able to arrange a replacement for you. We’re continuously working to improve our shipping and communication processes to prevent situations like this.

If there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to reach out.
Cheers!

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Shipping times are a complete and utter…

Shipping times are a complete and utter lie. They give out free shipping with 3 carriers and use a completely different carrier. I've ordered my item on the 21.05. and received it on 05.06. The supposed delivery time was up to 5 working days. Also when the item was shipped, I had to pay local post to deliver the item additional fee. Sadly with more customers, the quality of everything drops. Hope it doesn't affect the item I bought or it's gonna be very costly for me. Not ordering again.

June 5, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey Mail, Thank you for your feedback and we're truly sorry to hear about your experience with the shipping process.

We understand how frustrating delays and unexpected delivery charges can be. While we aim to dispatch orders promptly and provide accurate delivery estimates, international shipping can sometimes involve third-party handling and/or local import fees outside our control. That said, we know this doesn't make your experience any less disappointing.

Please rest assured, we stand by the quality of our products and want to ensure your purchase performs as expected. If you encounter any issues with the item itself, our support team is here to help via support@quadlock.com.au

We appreciate you taking the time to share your concerns as it helps us identify where we need to do better.
Cheers,

Rated 2 out of 5 stars

No information about my order

No information about my order. Only chatbot with
eaningless answers.. I paid for the goods, but I have no information if anyone is even dealing with my order

May 29, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey Radomír! Thank you for your feedback and we’re sorry for any frustration caused by lack of information earlier in the process.

I can see that our support team has been in touch with you, and according to our records, your order was delivered on 05/06. We apologise for the delay on behalf of our courier partners. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us directly via support@quadlock.com.au - We’re here to help!
Cheers,

Rated 2 out of 5 stars

Faulty information leads to bad options

I used the quad lock’s website to confirm the mounts I could use for my motorcycle, it gave me two options: handlebar and fork options.

I ordered the fork mount, however and after some investigation and confirming with Quad Lock support I was told that I could also use the brake / clutch mount, that is a better solution than the previous two.

I explained the situation to quad lock’s support and they tould me I could return the mount, however I would have to arrange the shipment and pay for the expenses!

The return process should be easy and free and Quad lock’s should be responsible for the omission of information on their website.

May 31, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi Joāo, Thank you for your feedback and we're really sorry to hear about the trouble you’ve had with your order and return process.
This is certainly not the experience we wish for our customers.

We've looked into your case internally, and a member of our team will be reaching out shortly to assist you further. We completely understand your concerns and appreciate you bringing this to our attention. It's important to us that our customers feel supported, especially when something doesn’t go as expected.

Thanks again for your patience, and we’ll be in touch very soon.
Cheers

Rated 1 out of 5 stars

No update on delivery

No update on delivery. Quick delivery was promised. A week and nothing has happend.
A terrible chatbot wich only creates tickets who none cares to respond to.
No phone contact.

I don’t care if it it the carrier and out of your control. I did not have the choice to choose carrier.
Really disapointed and would consider buying another brand or elswhere.

May 23, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hey Kim! Thanks for sharing your review - We’re really sorry to hear about the delay and your experience with our support process. This isn’t the level of service we aim to provide, and we understand your frustration.

While delivery times can occasionally be affected by carrier delays, you're absolutely right - the responsibility is still on us to keep you informed. We’re looking into this as a priority, and a member of our team will follow up with you directly to help resolve the issue.

Thank you again for your honest feedback - it helps us do better, and we hope we can turn this around for you.
Cheers!

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

Disappointing delivery

I have always enjoyed your products unfortunately, the base delivery providers you chose when we order directly from the webstie (aka no availability through distrubutors) is extremely disappointing for a company with a such a high quality offering. The delivery time, tracking and services is really low (GLS used to ship to France). Had I known I would have paied more for the better option but I don't think I should have to at those price points.

May 16, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there - thank you for your review and we’re sorry for the disappointing delivery experience with GLS. While we don’t directly control our carriers, we choose partners to ensure reliability, and we regret that this fell short with tracking and service. We’ll take this feedback on and try to work to improve future deliveries. Thanks for your feedback. Cheers!

Rated 1 out of 5 stars

No order update or tracking updates

Update 13/5: Quadlock still blames carrier, while they not updating their own order status page, which still today says "getting ready for shipment". With no updates at all since order date when they charged me. Carrier tracking did not update until 9/5 after I started complaining.

Previous: Support team have no information on order status or carrier pick up. Been chasing an update for days. Investigation/refund would take 2-3 days they tell me, which is the same time the package should be with me.

May 8, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there Bo, Thank you for sharing your experience, and I’m truly sorry for the frustration and lack of clarity you’ve faced so far. This is far from the service we aim to provide for our customer.

While delivery is carried out by a third-party courier, and unfortunately outside of our direct control, we take full responsibility for your experience from start to finish. We know how important it is to receive timely updates and clear communication, and I’m sorry we’ve fallen short in this instance.

Looking at the tracking, it shows your parcel arrived in your destination country today (13/05), and based on that, we anticipate it will be delivered within the next 24 hours. If it hasn’t arrived by then, please reach out to our support team via support@quadlock.com.au
and we’ll provide you with a prompt resolution.

We really appreciate your patience and looking forward to your order arriving very shortly.
Cheers,

Rated 1 out of 5 stars

Quad Lock is amazing, but...

Quad Lock is amazing, but this store isn't. It's probably the worst customer service ever. I wouldn't recommend buying here, it would be wiser to buy Quad Lock elsewhere.

Update: I wasn't talking about paid returns. It's inconvenient, yes, but it's not the problem. And it wasn't a change of mind, the item didn't fit my bike. The problem is that the store can't even generate a proper return label. Instead, customers are given a link to a Google Doc that they have to fill in themselves and attach to the box. Then you have to go and buy a real return label somewhere and stick it on the box too. I wouldn't mind a paid return if it was a QR code that I could just show at the Paketshop. But no, the process of returning something in this store is just ridiculous. I also wasn't happy with the tone of the customer service rep's replies, it was just dismissive. The whole process definitely didn't feel like a shop selling a premium brand (and let's face it, Quad Lock is a premium brand).

April 9, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there Andrey, Thanks for your feedback, and I’m sorry to hear you’re unhappy with the experience. While we’re glad that you love our products, it’s disappointing to hear our service didn’t meet expectations.

Having looked into your case, I can understand the frustration around return postage. Our 30-day return policy does allow for change-of-mind returns, though as outlined, return postage isn’t covered unless the item is faulty. We appreciate that you’re still in touch with our team, and we’re committed to working with you toward a fair solution.

Thanks again for your honest review — your feedback helps us improve.
Cheers!

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a few things on the Black…

I ordered a few things on the Black Friday last year, and I was waiting for my order to come untill January. As I assume there had to be few misunderstandings or confusions during that period where they very busy as I suppose. Luckily they have contacted me back and sent my order. I have already ordered a few times from them and always was delighted with delivery and product quality. This was the first time when I met difficulties. Now I am delighted again. I know that nearly 2 months is much too long but it was worth to wait. Love quad lock. 👏

November 22, 2024
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Thanks for leaving a review! Sorry to hear about the confusion with your order initially, but happy to hear our team were able to help you sort it out!

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Customer support is astonishingly non-existant!

Even though the products MIGHT be of excellent quality, I still have to try it out though, since my first order placed on the 27th of November 2024 has not yet been mounted due to the wrong product received. The customer support is astonishingly non-existant!

First of all, the configurator made me buy the worng product. When trying to understand which one I really needed, the chatbot was the only option to have a chat with. Obviously with no result! Turning in circles.

Well, I decided to buy a complete new Wireless Charging Head - unfortunately even for a much higher price 🤬 - and I'm still waiting to understand how to return the first one that was wrongly advised by the configurator and understand if I will get refunded.

Now, I ordered the new one last Friday (10 jan) with the DHL fast delivery and as of today I have no indication if the order has shipped and if so how to track it. I need it fast, hence the €18 extra payment for fast delivery (duhh)

So I try to get in contact with the support.... again the chatbot.... again running in circles with no answers.... again frustration.... and still at 17:15 no idea where my order is and when I'm supposed to receive it...

Quad Lock... YOU CAN DO BETTER THAN THIS!!
THE CHATBOT IS USELESS!!!!!!

January 13, 2025
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there, thanks for leaving a review.

Sorry to hear about the experience you have had with our website and our Chatbot, not at all the experience we want for our customers.

We do have other ways of contacting our support team such as email. You can see all the different ways of contacting us here on our support page. https://support.quadlockcase.com/hc/en-us/articles/360000299895-How-do-I-contact-Quad-Lock

I recommend the Returns tile, to get started. The team will then look into this for you and get this resolved.

Rated 2 out of 5 stars

Waiting over 2 weeks and still nothing

Waiting over 2 weeks and still nothing. If their focus on marketing was as big as on customer service and delivery it would at least save them this review.

December 7, 2024
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there,

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry for the delay you experienced with your order. We understand how frustrating it can be to wait longer than expected, and we truly appreciate your patience during this time.

Your feedback about delivery and service is important to us, and we’re continually working to improve these areas to provide a better experience for our customers.

Rated 5 out of 5 stars

Geld Retur

Top Service vom Kundenservice.
Tolle Produkte.

October 23, 2024
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Thanks for the review, so happy to hear you love our products and our service!

Rated 2 out of 5 stars

Overpriced, not BPA-free, and poor customer service

Bought for cycling:
The locking mount and the locking mechanism are good quality and function. However, the iPhone case feels cheap and uncomfortable in the hand when held without gloves; it feels like it cuts your fingers. The length of mount (even Pro version) is also quite short, so your iPhone might hit your handlebar.

It is important to note that most Quad Lock products contain Bisphenol A (BPA), which can "damage the reproductive system and negatively affect the immune system" (European Environment Agency, 2023). Quadlock tries to downplay the risk with misleading language on their website. As you will be frequently touching your iPhone case and mount, it should be BPA-free. This is also 2024, BPA-free technology has existed for a long-time.

Next, the product is overpriced. If you buy the "aerodynamic mount" and iPhone case, you spend nearly 100 euros. Smart phone batteries die very fast, and replacing those costs around 50 euros. You will end up paying 150 euros. If you just spend 30 more euros, you can get a Garmin, Wahoo, or IGSport head unit, which is better in the long run anyways.

Finally, the customer service is terrible. Response to inquiries can take more than two days (48 hours) and the directions regarding returns are not clear. Quad Lock says you need to pay for returns, but that is a lie. Google "ezireturns" and "quadlock" and you will find a website by Quad Lock, where you can get the postal label for returns.

October 15, 2024
Unprompted review
Quad Lock EU logo

Reply from Quad Lock EU

Hi there thank you for leaving a review.

Very sorry to hear about the issues you have had with our case for your iPhone, from what you have described that is not the quality we want or expect from our products and I will be sure to pass this feedback to the team.

As for our service we were going through a very busy period during the time you reached out so our reply time was higher, as for the return I am sorry that a return label wasn't offered and I will be sure to follow up and pass that on too.

If you did return the case you will need to get back in touch with our team with the tracking info so they can provide you with a refund.
https://support.quadlockcase.com/hc/en-us/articles/360000299895

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

This is such an amazing company with…

This is such an amazing company with great customer service. I had ordered 15 pro mag case over a month ago as I was waiting on my new bike to be delivered. The delivery of the bike got delayed and since then iPhone 16 pro got released which I am getting. I have an unopened 15 pro mag case which I wanted to exchange and return. However as I was outside my 30 day return window the customer service team made an exception and provided me with a free iPhone 16 pro mag case and said I can gift my iPhone 15 pro case. This is amazing customer service. Also such a fast delivery for the new case. I really recommend this company.

October 5, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I made a purchase by mistake on a…

I made a purchase by mistake on a Saturday night, and five minutes later I tried to cancel it. They told me it was already processed in the warehouse! I work in a logistics center, and I know there was a way to cancel the order (but anyway!). I paid €10 for shipping, received the order and returned it, then paid another €6 to return it, and Quadlock only refunded the product value without the shipping costs, neither when I purchased nor when I returned the product. This is the worst service I’ve ever dealt with, and I will never deal with them again! Zero empathy for the customer. For me, the worst store ever!

September 26, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Quad lock useless support

Where do I start! Back in January I updated to a iPhone 15 pro max… I had both car and bike mounts. So quite obviously I just bough a case… right?
Wrong! I’m a strong guy but I could not twist and lock onto the mount. Worse if it almost locked it was really tough to remove. I said I thought adding the mag ring stiffened the flexibility.
Support were slow and sent me a total of 3 cases. Excuses and said my case was isolated.
Wrong again.
I found many others with the same issue and I was told possibly a faulty batch. So another change of story.
In the end they sent me a mag holder so I didn’t have to use the lock. Not ideal! On rough terrain I can’t use just that.
A few days ago the mount snapped off during normal driving. I was on a main smooth road.
I’m an ex police sergeant advanced driver but this could have caused a bad accident.
Obviously caused by the stress. I told them this at the time this would happen!
Normal response. Out of warranty therefore but a new mount! But it was THEIR fault it broke!
Support are pretty useless.
Taught to recite standard replies.
I have kept the emails and now the SAME support member is trying to say the mount was not compatible!! Clearly he forgot what he previously said!
Company is now owned by annex and like many that grow… it’s gone downhill. Fast!

July 15, 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look