Ukheritagebathco 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

The owner has contacted companies house and has made a active proposal to strike off (close) this business. I contacted companies house and they advised me to email them to register a letter of object... See more

Rated 5 out of 5 stars

Customer service 5* after receiving a number of quotes for my new en-suite I came across U.K. Heritage Bath Co on social media. Nothing was too much trouble I visited their showroom the gentleman I d... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

My review simply mirrors other reviewers experience of this scam body and clearly awarding one star actually means minus five stars. I purchased a bathroom sink and vanity unit but received nothing.... See more

Rated 1 out of 5 stars

Bought some cabinets, got the email confirming order, but nothing on delivery, have tried to ring mobile and land line but just keep getting the phone put down. Should have checked their reliability b... See more

Company details


Contact info

All reviews

(45)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Still waiting on a mixer tap that I…

Still waiting on a mixer tap that I ordered on the 15th of September.
Had an email to say it had been dispatched, but in didn’t arrive.
Called & emailed numerous times. You either get told they’ll sort it straight away & call you back, which they don’t, or it rings & then goes to a voice message, suggesting you send them a text??
Was emailed another date for delivery & again item didn’t arrive.
Another 3 emails sent over the following weeks requesting a refund & have heard nothing back!!
Now chasing a refund through the bank 😩

October 21, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Good morning Lousie,
I will look into your tap that you have never received I apologise for the delay and will speak to the supplier as it was coming direct from them.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam. Do not order from this comoany

I ordered a bath panel from you in April.
Despite numerous emails and enquires I have never received it.
You have provided no tracking information, and yet after asking for a refund on several occasions I was told it was delivered and ‘you would have to check on that’. That was 4 months ago.

The time taken to answer enquiries is ridiculous.
I have asked for evidence that the panel was delivered but have nothing back from you ……..again
If it weren’t for the elaborate website I would have said from the way I have been treated that this company is a huge scam.

***UPDATE*** 11th Oct 21 in response to your reply

The reply to my review is extraordinary. Essentially, UKHERITAGEBATHROOM are happy advertise goods, to take your money to pay for the goods, then blame a customer and supplier if the goods do not arrive. This is really simple.
I ordered a bath panel in April this year. You have all the details because I have sent them to you countless times. I then received an email to say it had shipped, then nothing………..despite unanswered phone calls, emails requesting updates you have not provided a shred of evidence to say the panel arrived. Nothing, no note, signature, nothing. I have asked for my money back on numerous occasions to no avail.
I reiterate what I said before. Your company is a joke, as are your responses to negative reviews.
!!!DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!

October 9, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Sir,
We do not refund customers when our suppliers state they have delivered a item, unless the customer can prove the supplier wrong we will not financially pay for items and give them away for free we are a business not a charity.
Sir your response by calling us a fraudulent supplier is incorrect due top the fact that if you read the payment methods your able to pay via PAYPAL which is a secure payment facility, we get a lot of people trying to purchase things for free after receiving and then claiming payment back!!!! in the hope of landing a freebie!

Rated 1 out of 5 stars

Appalling service

Save yourself the stress and buy elsewhere. Takes the payment doesn’t supply the goods. Emails not answered phone calls terminated without answering. Appalling service. Do not use. Now chasing refund through my bank card.

October 9, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Jeva,
As per our home page it does state that currently due to staff shortgage we are not able to answer calls and to email, we have checked our records and cannot find your name as a customer!! please can you email us your order reference asap.
Your order has been dispatched by our supplier Scudo, we have confirmation on Thursday last week, I will chase them to find out why you have not had delivery.

Rated 1 out of 5 stars

Non-existent customer service

I ordered a bathroom wall unit. Checked tracking said dispatched 23 Sep 21. Emailed wk later to find out where it was as no updates. As no response to my email telephoned to be told that postage was more expensive than quoted and therefore not shipped. No one seemed to have been going to contact me unless I'd contacted them. Delivery charges were too expensive so I advised I wanted to cancel my order and have money returned to my bank account. Told this would be done. I also followed my cancellation up with an email. No response to my email. No refund to my account, called again to be told would d be in my account within 5 working days. 5 days up today and guess what no money has been refunded. Tried calling no answer and no voicemail available to leave a message. I needed the refund to be able to find a company who could deliver the cabinet I needed in time for my bathroom fitting.
I wouldn't recommend using this company unless you want the runaround, to be out of pocket and no response to emails or telephone calls.

Update to above.
As per the response to this review, dated 8 Oct A refund has indeed been made to my PayPal account dated 9 Oct 21 at 8.46am. A day after my review, no coincidence.
As for the companies comments regarding delivery. This was not mentioned when ordering and if I hadn't made contact if still be waiting.

October 8, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Miss Agnew, Your refund was done through paypal, I suggest you check that before insinuating suggestions about a company, also as per our delivery area's Kartell charge extra to drop to certain postcodes which os not in our control.
Dear Miss Agnew, we cannot state the delivery charge untill kartell notify us and this charge is something we are trying to clarify as it is unfair on our customers as we find out at the last minute before delivery.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent product knowledge

Excellent product knowledge, very honest people as I had rang other companies who had lied about dates products were due in so places order and recieved day after date, thank you will definitely recommend to friends and family thank you Uk Heritage Bathrooms

October 7, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

So disappointed

So disappointed. I ordered and paid for a bath. Then I immediately noticed they could supply matching bath panels so I rang them to ask if they would include these in the order. That was when I discovered there is no way of contacting this company after you pay the money. They do not take incoming calls and ignore multiple emails. I did receive an email telling me when the bath would arrive, IT DIDN'T. After several attempts at phoning them I rang and heard someone dialling out. He had no option but to acknowledge me. He assured me the bath would arrive in three days. It didn't but he rang me ( number witheld ) to say the bath was coming from the manufacturer and I had to pay a further £99 or cancel the order. I cancelled. I received an email saying the account status was REFUNDED. Ten days later no money yet. i am 74 yrs old and live alone. I have found this terribly stressful. I have had to borrow money to buy a bath elsewhere. Your website stated postage cost to my address would be £19.99 which I had already paid. Checking my bank daily

October 5, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Good afternoon Ms Bundy, I can confirm your refund has been done and suggest you check with your bank. As for the extra delivery charge from Kartell it is not in our hands due to your location and also it is stated in our T&C's about delivering to certain area's due to transport costs.
kind regards

Dear Ms Bundy at no time did you state that you wanted panels as we have emails only from you, so please don't try to milk this as your refund has been done, Kartell were charging a extra delivery charge to Falkirk of £99.99 plus vat, which we are not prepared to cover as we would be selling at a loss.

Rated 1 out of 5 stars

Possibly Fraudulant?

Ordered a mixer tap almost two months ago. Still no sign of it. Nobody answers the phone or responds to repeated emails. Next step will be to report them for fraud as they have taken my money with no sign of supplying any goods and no way to contact them.

October 4, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Sir, As I advised you that the tap your ordered was being sent from CASSELLIE, but unknown to us them going into administration is no fault of ours as we were not informed, you have been fully refunded and no fraud has taken place as we are a reputable company that deals with a lot of developers and others understand the current issues there is with transport and manufacturers trying to stay afloat!!!

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Purchased quite a few bits from this…

Purchased quite a few bits from this company, found the owner to be efficient and aimed to please. Got me a very competitive price on what I needed, delivered when he said they would be. Overall I'm very happy and will buy again from here

September 20, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAMMER BEWARE

SCAMMER BEWARE
Do not order from here.
Called on Tuesday 14th as we needed a shower. Wanted to confirm it would be arrive by Friday before we placed the order. The owner assured us it'll be here by Friday and we placed the order.
Friday came and we spent all day at home and no order. We emailed him and called over a hundred times and no answer.
Our plumber arrived on sat (as the owner promised it'll arrive friday)
We tried to call again and finally got through and he said he can't help and call on Monday. I pleaded and literally begged on the phone for some information or delivery tracking no. He said that it should have arrived Friday and the manufacturing company have messed up. He said he couldn't contact the company (frontline) as they were closed. He put the phone down and was unhelpful. I then rang the frontline myself and got through to customer services who stated he hasn't placed and order since 6th and my order didn't exist. So I tried to call him back and he won't answer his calls. He's avoiding me. Luckily I paid with PayPal and have raised a dispute. I thought people were overreacting about him but its true. He's a scammer. Genuinely beware. Don't buy

September 20, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Ms Chavda,
Our opening hours are Mon-Fri 9-5pm, we do not work at weekends as it is email replies only, your item was put on order from Frontline and it was on a back order due to the FACT as advised the item was out of stock till the end of September/1st week of October, Your paypal refund was done straight away as soon as we had received a paypal request so no we are not SCAMMERS, customers need to understand that in this current climate there will be delays before throwing Accusations.The phone was not put down on you as you are stating, you was insistent on receiving the product the next day ie: "Sunday" but was advised that this will not be the case due to product being out of stock!!
Kind regards

Rated 1 out of 5 stars

Would give zero stars if I could

Would give zero stars if I could. The customer service and communication is shocking and down right rude. Order was 2 weeks late had to call and chase twice. Order came and it was wrong. They were willing to exchange but this would have led to more cost calling the plumber back. Refused any discount or reimbursement. Shocking don't order from these cowboys go to a proper company.

September 14, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Miss Barts, as per our conversation I did offer to get the supplier to deliver the correct unit to you as you had ordered the wrong one even though no fault of ours as it cost more than the one you had whether accidentally ordered once I checked your order as was the case, but we will not pay a Plumbers wage for the day ie: £150 as per our T&C'S WE ARE NOT RESPONSIBLE FOR YOU CALLING IN A PLUMBER EARLY!!!

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam Site - No item, refund pending & owner argumentative

Ordered radiator valves & they still haven't been delivered, it's now more than 2 weeks since they were marked as dispatched. Phoned & was told they'd been delivered but no proof of this was forthcoming. I was told to ask for a refund via email but now I'm not receiving any replies. Avoid this company, seems like a bit of a scam to me.

Update: Had to phone yet again & was again told to send another email to request a refund. My order has finally been cancelled but no word on any refund - I'm only finding out one might be coming my way from the reply to this review. Still on proof the valves ever got delivered which obviously they didn't or it would have been shared with me by now
A mere £24.99 is still better in my pocket than some con artists acting as a middleman for other companies. Should have ordered straight from the manufacturer if they were sending them to me anyway.

Update - Over a month now & I've still not got my refund. No sign of the order either as you might't have guessed.

September 2, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Dear Mr Fitzpatrick, the valves were delivered direct from Kartell as we were informed not by ourselves, we did contact you on and YOUR REFUND HAS BEEN PROCESSED FOR A MERE £24.99, NO WE ARE NOT A SCAM AS OUR OTHER REVIEWS WILL SHOW THIS WAS A ONE OFF!!

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a shower kit online and paid…

Ordered a shower kit online and paid for it.
Got a confirmation email that the order had been received but after a couple of weeks no confirmation of a delivery date.
Have emailed twice to ask if there is an issue with the order with no reply.
Now four weeks have passed and no contact from anybody so have asked to cancel order and get a refund......funny enough still no reply.
Please don't use the company....you'll regret it.
Total shambles.
Sean from plumbing solutions.

September 1, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Your product was delivered by HERMES WHICH IS SOMETHING WE CANNOT CONTROL UNLESS EXTATRA IS PAID FOR EXPRESS DELIVERY. We are now awaiting for you to return the shower before any refund will be sent as we do not give our products away for free.

Rated 5 out of 5 stars

***** 5 stars all the way!

Amazing customer services with Ash the owner. Very knowledgable about products and styles. Great communication via phone and email. Very competitively priced.

August 11, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Thank you Selina, lovely doing business with you.

Rated 1 out of 5 stars

Such a shame, the owner seemed very genuine

Such a shame. The owner was so friendly and believable. But after seventeen days of excuses and no delivery of my toilet, I have had to make a PayPal claim for a refund. I've received an automated email from the company saying my order is cancelled, in response to my PayPal complaint, no mention of a refund. I chose this company purely because the owner was so friendly and made me feel like a valued customer, which made them stand out from other companies. However, there was never a delivery date, however many times I called him and despite him telling me it was in stock and would be with me within five working days. I have waited in every week day now since I ordered it and enough is enough. I've had reasons given, such as 'shipping from Dubai' and 'it was marked as dispatched when it shouldn't have been' and assurances that it would be here in plenty of time. It wasn't and it never arrived. He may well be the nice man he seemed to be on the phone initially but, having been impossible to reach by phone in recent days, this morning he emailed to assure me he would sort it and get back to me and, yet again, he did not. Added to that, their phone number frequently cuts out and says it cannot connect, which just adds to the frustration. I was so pleased that they found me a toilet so similar to the one I actually wanted but now I wonder if the order was actually ever coming. Very disappointing and now I have to start from scratch ordering elsewhere, when I eventually get my refund.

August 10, 2021
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Been looking for full bathroom suite…

Been looking for full bathroom suite online I contacted Uk Heritage Bathrooms, prices were more than competitive I ordered full suite to be delivered, very prompt service definately use in the future and recommend to others. Many thanks

May 3, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

Your welcome Lavena

Rated 5 out of 5 stars

Customer service 5*

Customer service 5* after receiving a number of quotes for my new en-suite I came across U.K. Heritage Bath Co on social media.
Nothing was too much trouble I visited their showroom the gentleman I dealt with was so helpful and knowledgeable I saved £100’s on a higher quality suite that I absolutely love! Couldn’t be happier!

May 3, 2021
Unprompted review
Ukheritagebathco logo

Reply from Ukheritagebathco

It was a pleasure Charlotte, Thank you

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look