Keeto 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

You have seen the reviews on TRUSTPILOT and been warned never buy anything from this scam company or you will be sorry . WHY would you buy after hundreds of people say the same DONT DELIVER DONT REPL... See more

Rated 1 out of 5 stars

Received really cheap quality items - nothing like was advertised - really bad customer service for following up complaint - will never buy from them again 28/02/20 Funny how Keeto manages to... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

They dont like returns or persistant contacts,they just ignore them.I have been trying to return a wrong size item since 28/12/20, have contacted them at least twice a week since then,had an email mid... See more

Rated 2 out of 5 stars

I bought set scales because they were bluetooth and would link to my phone but when arrived had no instructions contacted customer services and got a reply about 6 weeks later have heard nothing since... See more

Company details

  1. Business Services

Information provided by various external sources

Keeto offers a huge range of Goods & Daily Deals including Gifts, Gadgets, Home & Garden, Electricals, Services, Health & Beauty, Fashion, DIY, Baby & Toys, Car


Contact info

All reviews

(114)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a heng balance lamp for £35.00…

Ordered a heng balance lamp for £35.00 on the 8th October, not delivered!
This company takes your money, ignores your messages and doesnt fulfil the order. Stay away. Im contacting my bank to report fraud.

November 22, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello J Bardsley,

Thank you for taking the time to review us.

We are sorry to learn your order is taking longer than expected to reach you. For the type of product ordered sometimes delivery can take 21 days.

We have raised a case with the supplier on your behalf and will contact you by email once an update is available.

Apologies for any inconvenience and should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited


Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Taken payment, but order not fulfilled.

I ordered 6 pack of Workshop Towel Rolls on 5 Oct. Sent message they were on their way on 6 Oct. After that nothing. I contacted Keeto numerous times-no response. I contacted Courier who was supposed to be delivering them. Eventually, after a few enquiries, they responded by saying "parcel lost refer to supplier." I have tried in vain to find a telephone number for Keeto to no avail. This company is totally ignoring my emails and online 'contact us' forms. I want my money back Keeto. My advice to others is stay clear and buy elsewhere.

November 7, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello There,

Thank you for taking the time to contact us.

We are sorry to hear your order is taking longer than expected to reach you.

The order appears to be have been dispatched and currently with Hermes. The order should have arrived by now, we suspect there was a shipment issue with Hermes which caused the problem. The order has been classed as lost in transit and processed a full refund back to the method of payment. Please allow up to 72 hours for funds to be received.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited


Rated 1 out of 5 stars

I want to return item

I bought a dustbin which cost me £24.99. It arrived and the quality is so poor and does not have any instructions as it is sensor opening. No idea where to put battery or what is required. Sent photos to Keeto as requested this a week ago and no response. I just want to return and get my money back. This was my first time and will be the last time. I have today received a response but to post the item back it is going to cost more than the purchase price if the bin because it needs to go back to China. The post office has quoted £20 to return which you do not get back. So please think twice before ordering from Keeto. Just to update I have sent so many emails and messages but no respond at all. I would advise not to buy anything from this company

October 19, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Only gave 1 star as could not do 0

Only gave 1 star as could not do 0. I brought a smart watch. It arrived broken this was 3 months ago. I email customer service had 11 email back asking for photos of damaged watch which I sent on July 20th or there abouts and 3.months later nothing back it cost nearly 30.00 Theydon give a monkey. The things sold are cheap Chinese knockoffs. Customer service a complete joke I have emailed them around 11 time up to today and nothing back apart from the very first email. This is for everyone. BUYER BEWARE CHEAP CRAP SOLD HERE

September 24, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Tony,

Thank you for taking the time to review us.

We are sorry to hear your have been experiencing problems with your order.

The enquiry cannot be located with the trust pilot reviewer name. In order to look into your query, please can you email customer service team giving reference TPIL2509 so we can locate your details with the correct credentials.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I am afraid I have been scammed

I purchased an inflatible pool and paid 20£ for international shipping. After a few weeks waiting for it to be POSTED and get a tracking number, I decided to contact them to see what was going on. They replied that this item could only be shipped within the UK and asked me for an alternative address in Britain. I said it makes no sense, since not only I paid extra for the international shipping, but also the adress and location were given with no issues while placing my order back then. They are now ignoring my emails and I am just wondering if I have been scamed. I would be happy with a refund, but if no one is answering my emails and there's no telephone contact, I think I might have been really stupid and wasted 60£.

August 24, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello There,

Thank you for taking the time to review us.

We offer free shipping to UK addresses, on occasion depending on the product we may be able to ship elsewhere, however this is entirely dependent on the supplier.

You have received responses from the Customer Service Team previously, due to current circumstances responses may take longer than usual to update and resolve enquires.

Keeto are based entirely online much like other online marketplaces and we use email and messages as a primary method of communication.

The CST will be in touch shortly to help resolve and close your enquiry.

Thank you for your comments.

Apologies for any inconvenience, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

frustrated!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I am getting very frustrated, I placed an order on 6th August for a dinosaur sprinkler for £39.99. When I placed the order it stated that I would get an acknowledgement & confirmation of delivery by email, which has never arrived. I have now filled out two contact forms asking for an update, no response. You are very rude and ignorant, why do you not respond? Why have you not confirmed order or delivery date, or even had the common courtesy to explain the delay! Another issue here is I had to give you one star as I could not give you zero stars, I would have liked to give negative stars! We all realise that in the present climate things are difficult, but there is no excuse for being so rude and ignoring your customers who want to do business with you.
An update on my order by return please.

I fail to see how you can say this issue is resolved when I still have not had an email from you nor have I had the goods ordered. So I find your altered response very offensive; you obviously do not care about your customers if you treat them with this sort of contempt. Give me an update as to where my order is, or inform me of delivery date or apologise that you cannot fulfil the order, the issue is NOT resolved until you do!!

August 20, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Helen,

Thank you for taking the time to review us.

*Edited Response*

An automatic email was sent to you on the 24th August advising your enquiry was resolved, this may have been automatically categorised into a junk / spam folder.

The customer service team have sent additional information to clarify this today. A full refund has already been processed back to the method of payment. The case has been closed and your enquiry is now resolved.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, for further information please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

APPALLING!!

APPALLING!!!
I would not place another order with this company and totally agree with other reviewers on bad service.
The Customer Services Dep't is appalling on returns....
I ordered a dress, which coincidentally I had seen on another well known catalogue website however the cost was too high at the time. A few weeks later I received an email from Keeto with the same advert and thought great!!! I will order it.
Well when it arrived (delivered from China) it was nothing like the glam advert which was taken off the catalogue site (exactly the same model and picture). It was very badly made, not the same materials as in the picture and sizing, well no where near what it should be. It was like a tent!
I tried to return this product within 7 days, 8 weeks on and I still have it! and all i get is a generic email....
from Customer Services, there's no contact number.
These on line shops need to be more closely monitored....
Absolute rip off!

August 17, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Wendy,

Thank you for taking the time to review us.

There have been fluctuations with responses from suppliers regarding enquiries due to the current pandemic circumstances - for this we sincerely apologise.

The customer service team will be in touch shortly with an update or resolution to your enquiry.

*Edit*

This enquiry has now been resolved.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order back in June and…

I placed an order back in June and money taken , item still not arrived , chased three times, first time said they will look into it not replied, chased twice more no response not impressed no refund nothing !

August 8, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Tracey,

Thank you for taking the time to contact us. We are sorry to hear your order is taking longer than expected to reach you.

The issue appears to have been resolved and refund processed.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

AVOID LIKE THE PLAGUE

AVOID LIKE THE PLAGUE
We purchased the 8 LED solar deck lights, however, when arrived only 4 LED on each, have emailed, sent pictures and still not resolved. No response to emails to confirm how we get refund or exchange.

July 12, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Jason,

Thank you for taking the time to review us.

We are sorry to hear your order does not meet expectations.

The customer service team have responded to your enquiry and will update you with the next steps on how to resolve your enquiry once we get an update from the supplier.

We hope this information helps and apologise for any inconvenience. Should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 10 reusable facemasks on 27th…

Ordered 10 reusable facemasks on 27th April 2020, it’s now 10July 2020. I have contacted them at least four times And twice asked for my money back - they respond saying they are looking into the issue and will get back to me but never do - I will never buy from this company again !

July 10, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Ian,

Thank you for taking the time to review us.

We are very sorry your order is taking longer than expected to reach you.

Due to these unprecedented times, shipping may be taking longer than usual, as couriers and postal services are faced with exceptional challenges – we apologise for any inconvenience caused, understandably this can be unfavourable, however these delays are beyond our control.

A refund has already been processed back to the method of payment, this can take up to 10 working days for funds to arrive. Please keep checking your balance and contact us if the refund has not arrived back to the method of payment in the coming days.

We hope this information helps and apologise for any inconvenience. Should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

Don't order from this company

Don't order from this company. I ordered 7 items, received 6 and now they are sending tracking from the third party supplier that show that ONLY 6 have been delivered. And they are not refund the money for the 7th. Just change job, this is not for you

Edit after the reply.

Now you say that the supplier shipped 6 tracking number but 7 boxes because 2 boxes were together? And after 2 almost 2 weeks you asked me for pictures of boxes and labels? Of course the boxes have been opened and thrown away. Do you realise how impossible is this excuse? Why a company should create 6 tracking number then decide the 7th box just to put it together with one of the 6? And your customer service every time contact me sounds like trying to find a new reason to not admit the cock up from you or supplier. Anyway case in Paypal is open.

DO NOT BUY FROM THEM!!!

May 28, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Marco,

Thank you for taking the time to review us.

There was already an open case regarding the missing unit from your order. The CST were waiting for details back from the supplier - who confirmed all 7 units were shipped and we requested details for the 7th missing unit.

The customer service team have contacted you this morning and we aim to resolve your enquiry as quickly as possible.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

*Edited Reply*

Hello Marco,

Thank you for providing the extra information to clarify the number of units in the shipment. '

A refund has been processed for the remaining unit and your enquiry is now closed.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I see Mr mike O'Grady on 6th April had…

I see Mr mike O'Grady on 6th April had the same problem as I had. I ordered quite a lot of items from Keeto and understood delivery might take longer because of the virus. I had ordered toilet rolls and when they finally arrived they were in a dirty plastic bag, loose, also a lot smaller than conventional paper. I contacted Keeto and sent a photo of them asking for a refund and a return form. They refused a refund and said because of hygiene reasons they would not accept their return so I am out of pocket having paid £14.95. Naturally I will not use these dirty toilet rolls but what I have done is report them to the relevant authorities regarding a fraudulent sale..£1.00 each for a very small toilet roll is a fraudulent sale.

May 25, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

A TOTAL JOKE

Be warned! Do no not purchase anything from this shabby company.

A total joke. Ordered simple items ,still not recd. Chased them on many occasions, no meaningful response.

STAY WELL AWAY

May 23, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Mr Patel,

Due to these unprecedented times, shipping may be taking longer than usual, as couriers and postal services are faced with exceptional challenges – we apologise for any inconvenience caused, understandably this can be unfavourable, however these delays are beyond our control.

*Edited Response*

We have located your order number from the customer service team from your enquiry email earlier on today.

The order should have arrived by now, we suspect there was a shipment issue which was caused by the current challenges surrounding lock down measures. The order has been classed as lost in transit and processed a full refund back to the method of payment. Please allow up to 72 hours for funds to be received.

Should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from this lot, they are a joke!

I purchased a pair of size 10 hiking sneakers from Keeto and what they sent did not match what was advertised in terms of style, but more to the point they were not the right size. I'm actually a size 9, but thought I would go a little larger just to be on the safe side. They were way too tight and I was disappointed as I actually preferred the style they sent to what I ordered. On that basis I decided to buy another pair but wrote to the Keeto customer services to make them aware and ensure the next pair were the correct size. Their response didn't fill me with confidence and having waited several weeks for them to be delivered (which I was prepared to accept was due to the Covid-19 situation), the sneakers I received were as advertised on the Keeto website but were again too tight! I can only conclude they get their supplies from overseas and the supplier is not able to manufacture the product to UK sizes. The service from Keeto is sub-standard and I would not touch them with a bargepole. I've unsubscribed from their daily emails so I don't have to see their rubbish every day!

May 22, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello W Wiggs,

Thank you for taking the time to review us.

We are sorry to learn your order does not meet expectations.

Over the last 8 weeks, these unprecedented times, shipping may be taking longer than usual, as couriers and postal services are faced with exceptional challenges – we apologise for any inconvenience caused, understandably this can be unfavourable, however these delays are beyond our control.

The customer service team have contacted you earlier today and we hope to resolve your enquiry as quickly as possible.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

Really bad company too deal with

Really bad company too deal with. After 6 emails 3 of which ignored I still haven't recieved my goods. Keep being told to be patient ??. I've waited nearly a month. DO NOT USE THIS COMPANY

May 20, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Andrea,

Thank you for taking the time to review us.

We are very sorry your order is taking longer than expected to reach you.

Due to these unprecedented times, shipping & responses may be taking longer than usual, as couriers and postal services are faced with exceptional challenges – we apologise for any inconvenience caused, understandably this can be unfavourable, however these delays are beyond our control.

Customer services have responded to your enquiry received this morning.

We hope this information helps and apologise for any inconvenience. Should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

KEETO RETURNS RIP-OFF

Back in October '19 I ordered 2 items of footwear and a jacket.
When they arrived, all 3 were the wrong sizes, they were way too small, and completely unusable.
I wrote to Keeto pointing out their mistake and requested a return postage label for these goods. They refused - they implied that the return was a "customer choice"! When I wrote again to press the point, they simply ignored me.
Eventually I returned the goods at my own expense (£18), with an invoice for the postage. They did refund the goods, but not the postage.
Subsequent emails were ignored. I'm still waiting.
Even more annoying than the rip-off is the amount of time this has cost me to achieve - absolutely nothing.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!
IT TREATS CUSTOMERS WITH CONTEMPT!

April 16, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Bob,

Thank you for taking the time to review us.

The supplier requested items to be returned, postage is non refundable as per their returns policy.

We can see your enquiry was resolved & refunded in November 2019 with no further action required.

Apologies for any inconvenience, should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful service

Dreadful, Dreadful delivery service. I have been waiting several weeks for delivery of a vacuum cleaner. Have e-mailed them and asked for my money back but they are basically telling me to be more patient.
I certainly would never order from them again despite getting emails daily trying to sell me things. Stay clear of these people.

April 13, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Roger,

Thank you for taking the time to review us.

We are very sorry your order is taking longer than expected to reach you.

Due to these unprecedented times, shipping may take longer than usual – we apologise for any inconvenience caused however these delays are beyond our control.

We are continuing to monitor shipping with logistics and aim to have your order delivered as soon as possible.

Apologies for any inconvenience,

Take Care & Stay Safe,

Keeto Limited

Rated 1 out of 5 stars

Paid £14.99 for 12 four ply toilet…

Paid £14.99 for 12 four ply toilet rolls. When they turned up they were miniature sized. Works out at approx 4 full rolls for this price!!! RIP OFF!!! Their terms and conditions basically state it's the seller not them. I wont buy ANYTHING from Keeto again. Rip off

April 6, 2020
Unprompted review
Keeto logo

Reply from Keeto

Hello Mike,

Thank you for leaving a review.

We are very sorry to learn your order does not meet expectations.

Your customer service enquiry has been responded to, and will be deal with by CST.

Apologies for any inconvenience and should you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kindest Regards,

Keeto Limited

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look