OnePhysion Reviews 

1,082
•
TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Battery is useless on massage gun. Had it a few months and will charge for hours then will die after about a minute. Have contacted customer service multiple times asking how I can fix this and they h... See more

Rated 5 out of 5 stars

I received my Physion Mini gun within 48 hours. Perfect weight particularly for travelling. Used this morning after PB deadlifts yesterday on a slightly uncomfortable rear shoulder pain. Within min... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Would have given 0 if I could.The company is not based in the UK ships from China that is if you lucky enough and they actually send the stuff you ordered.17 days still no sign of the massage gun apar... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Customer service is diabolical and no integrity from the team (Roxy & Eva) including manager (Rebecca) who just repeats what has been said. No questions answered and pushing blame onto delivery c... See more

Company replied

Company details

  1. Beauty & Well-being

Written by the company

Our mission is change the way you see fitness by bringing the future to today. We’ve combined education, innovation, and many years of pioneering within the tech wellness space to make wellness more accessible for everybody.


Contact info

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.0

All reviews

(1,082)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery, excellent item has really helped myself and my husband with painful muscles.

July 29, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Susan,

Thank you for taking the time to leave us this review!

It's great to hear that the item has really helped with painful muscles for yourself and your husband, this is exactly why we created our Physion products!

Welcome to the OnePhysion family!

- OnePhysion

Rated 5 out of 5 stars

Excellent device & company

Excellent device, high quality and the company is great they are very responsive and willing to help I had a slight fault with mine. The team consistently messaged me guided me through how to resolve the issue and did resolve the issue. I appreciate that they don't have a robotic customer service team a real person is always responding. I hope that they continue to improve their products !

July 29, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Mr Miah,

Thank you for your detailed and wonderful review!

We are so pleased to hear what you think about our device. We always aim to provide customer's with a high standard level of service and appreciate your feedback on this as it means the world to us!

Welcome to the OnePhysion family!

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

Big NOPE for me

Big NOPE for me. It's a little toy that does not deliver what expected. It can have 518726183 hit but so my toothbrush does. It's a matter of intensity. Not good enough for giving me any relief. The one I use with my physiotherapist is much better.
I wanted to return the model and perhaps get the pro model, but as I used it (for 2 minutes, wearing clothes and not directly on the skin) I can't. Which is a little ridiculous, because in this way you cannot return the product ever. Because no one will get it, look at the box and say "mmmh no, it's not good enough for me". Quite disappointing, I was expecting more from a company I thought it was serious, but at this point I could have get any other Amazon version, which is probably made in the very same Chinese factory.

Edit: upon your reply, I have to say I wanted to get the upgrade, as this one wasn't good enough and, as you were offering the pro model at the price of the lite one, it was a good chance to do that. You are selling a non-returnable toy: I could have lied saying I tried it on a vacuum-sealed prosciutto ham, you would have found an excuse anyway. Because I specified I used the toy for 30 seconds, wearing clothes. If you want to be honest, you can always offer a refund on the machine and not accept back the heads, which are the parts that get in contact with the body. You are simply ridiculous. And regardless your policy, the toy is just a toy, and doesn't work.
Strangely enough, you have almost a perfect score on your online store, while here is only 3.7! I wonder why

July 28, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Alessio,

Thank you for taking the time to leave us a review, we're sorry that you feel this way.

Upon checking, we could see that you wanted to return your order due to the 30% off sale, but unfortunately as the order was used, due to hygiene reasons we are unable to accept the order for return.

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

Just a bog standard massager repackaged…

Just a bog standard massager repackaged
Doesn’t meet the specs advertised
Noisy too..

July 27, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Steven,

Thank you for taking the time to leave us a review, we are sorry you feel this way.

Our Physion device's have been designed by us and they do meet the specifications listed on our website and you can find the specifiations here for the Physion Pro 2 via the following link: https://onephysion.com/products/pro2

If you would like any assistance with your order, please do not hesitate to reach out to our customer support team who can assist you further - support@onehysion.com

- OnePhysion

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

what a great device

what a great device. I can really tell the difference with recovery from hard training sessions on the bike when I use it. I was having a slight knee issue and with consistent use of the OnePhysion this has now gone. Now I just use it most days, whether I'm training or not, because it just feels good.

July 26, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Graham,

Thank you so much for taking the time to leave us this review!

It's amazing to hear that the Physion is helping you with recovery from a hard training session on your bike and it has helped to improve your knee issues.

We created our device's for people just like you and we love that you are getting great use out of it!

Welcome to the Physion family!

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

Customer service is diabolical

Customer service is diabolical and no integrity from the team (Roxy & Eva) including manager (Rebecca) who just repeats what has been said.
No questions answered and pushing blame onto delivery courier.
Courier agreed that it was not delivered but OnePhysion still refuse to replace or refund the 2nd part of order.
Happy to take your money but not do anything about their mistakes be it in house or their chosen couriers.
Product delivery split and 2nd part has not been delivered.

July 25, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Thank you for taking the time to leave us a review.

Upon checking the information, we can see that you have confirmed via email to our customer support that you received your order including the Physion Mini and attachments and requested to make a return for the order.

If you would still like to return your order, please reach out to our customer support team who can assist you further - support@onephysion.com

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

Falsely advertised , the pro gun is Infact 10mm

Regarding order OP93407
So they can’t say it’s a fake review.

Purchased a pro device which was advertised as having 16mm stroke length , 16 hours battery and 40kg force. Item arrived and I can confirm it’s all lies.

Stroke length is Infact 9.6mm, force is 14kg and the battery is 30 minutes. Even the usual manual states the battery time.

The charger which is supplied is not CE approved as such risk of fire is HIGH

The attachment are made of cheap plastic.

Did more research and found out it’s a dropshipping Chinese company .

Goods are literally being sold from China. They routinely hold stock in a warehouse by Heathrow from where uk orders are shipped but customer service is being handled by Roxy or eva in China. Ask for a number to call , ask to speak to someone or Google the company for an actual address.

The Product in essence is being falsely advertised because the average user doesn’t know what 16mm percussion actually feels like.

I requested to have it sent back and was provided with NG Terminal
Unit 5 Nexus Close
Off Central Way
Feltham
TW14 0AF

I since had it returned and it’s been delivered and signed for at the address.

It’s now a waiting game where they insist it takes 14 days to process an item that’s been received and a further 5 days to process the refund.

It’s impossible to get a massager with 16 hours battery.

It’s impossible to have 40kg stall force at 16mm amplitude for such low price.

Manufacturing cost alone would exceed their retail price.

We all want a bargain but this is another example of if it’s too good to be true, it’s a scam!

- in response to your reply, unfortunately trust pilot doesn't allow me post links to images otherwise I would have attached images which shows its plastic and also shows the true amplitude.

Your device Is definitely plastic and not aluminium. It has a rubberized coating similar to hyperice but it's plastic. And your charger is definitely not CE approved nor is it BS1363 uk 3 pin fused plug. High risk of fire with your charger.

The address you provided is a fulfillment centre / forwarding address

You are not vat registered nor are you an actual uk company but rather a drop shipper

Lastly I noticed you didn't challenge the fact you claim 16mm amplitude, 16hours battery and 40kg stall force but the true figure is 9.6mm amplitude.

WHY LIE. ITS FALSE ADVERTISING!

It’s been more than 14days since you received your you which is being falsely advertised. Refund my money

WHERE IS MY REFUND. STILL WAITING

July 22, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Thank you for taking the time to leave us a review, we are very sorry you feel this way.

Upon checking, we can see that your order has been returned, as we advised it takes up to 14 days for the return parcel to be processed within our returns warehouse and the refund to be processed. Our customer support team is based in the UK and our business is also based in the UK. Our products and chargers are CE certified and our massage guns are made using aluminium, not plastic. Our specifications are accurate and you are able to find the specifications for each product on our website www.onephysion.com.

We hope this helps to clear things up for you and would love to see you shop with us again in the future.

- OnePhysion

Rated 5 out of 5 stars

Purchased one of there massage guns

Purchased one of there massage guns. I accidentally put in the wrong post code, within a day they contacted me with the error and rectified it, customer service is tremendous and there guns are just as good, cannot fault them 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽😁

July 21, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Thank you for taking the time to leave us this review.

We always contact our customer's regarding any addresses we believe may be incorrect or incomplete to avoid any issues with deliveries and we are so pleased we were able to resolve this for you!

It's great to hear what you think about our products, we really appreciate this feedback!

- OnePhysion

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Extremely poor customer service

Extremely poor customer service from Eva. I was overcharged and did not receive the case. They have refused to resolve so returning for a refund. I bet that goes anything but smoothly. Absolutely useless customer support.

July 20, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Thank you for taking the time to leave us review, we are sorry you feel this way.

Upon checking, we can see that you were not overcharged for your order. You entered a 10% discount code and were only charged the amount shown on your order total.

In regards to the carry case, this is not provided with the Physion Mini, but it is available to purchase separately, we can see that this item was not purchased, so it was not sent within your order. Unfortunately, we cannot dispatch items that were not purchased within a customer's order. If you would like to purchase the Physion Mini Carry Case, you can find this on our website within the 'accessories' section.

- OnePhysion

Rated 5 out of 5 stars

The best customer service ever a…

The best customer service ever a pleasure to deal with them.

July 12, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

This review means everything to us!

We always try our best to provide an excellent service and we are so happy to hear about your experience with our customer service team!

We would love to see you shop with us again in the future!

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE - order cancellation

Wow. I should have read the reviews before placing an order!!
On reading everyone else’s reviews about the misleading 48 hour delivery window being inaccurate, I decided to cancel my order within a few hours of placing the it for fear I would miss it while travelling abroad in a few days.
I contacted customer service only to be advised that they can’t stop the order from going out and I was offered a free returns label instead!!!

July 11, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Thank you for taking the time to leave us a review.

Upon checking, we can see that the Physion Mini in your order was shipped with our free 48 hour shipping, but as the Professional Precision Kit and Hot & Cold Therapy Attachment were not eligible for this delivery option, they were sent using our standard shipping.

We are sorry that we were unable to cancel your order, we always allow 30 minutes for customer's to cancel their orders but as this time had passed your order had already been sent to our fulfillment team for processing.

If you do require any further support, please do not hesitate to reach out to us via the following email - support@onephysion.com

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

The single poorest experience ive had…

The single poorest experience ive had when buying a product. Took 3 weeks to arrive which is fine as it states that on the website but when it arrived they only sent attachments and no gun. After 16 emails, i was told i would have to wait another 14 business days for the gun to be sent out. I declined and asked for a refund. I was told the refund would take 14 days to process. Absolute jokes. Avoid if you possibly can.

In addition to the above. This joke of a company have taken 12 days to send me a simple returns label and are refusing the refund of the item that wasnt received until the cheap item i have received is returned. This company are the definition of cowboys. Avoid at all costs.

After all of the above. I semt Back the attachments after waiting 12 days for the returns label. They then said the refund time has been reset and i have wait another 14 days for the refund
So 28 days in total and around 40 emails to get a refund. Bunch of absolute cowboys. Do not buy from them.

July 6, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Joseph,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that you are not satisfied with how your issue was handled. We try our best to provide exceptional service; regardless of the outcome.

Upon checking our records we can confirm that you have contacted us regarding a missing item from your order. We sent a request over to our fulfilment team regarding the missing item and they confirmed that the Physion Pro 2 had not been delivered to you, but you have confirmed that you have received the Professional Precision Kit and Hot & Cold Therapy Attachment.

We informed you that we would be sending a replacement Physion Pro 2 as a replacement, but you have requested a refund for this item; therefore, we reached out to our finance department and have requested the refund to be processed.

In regards to the goods you have already received (Professional Precision Kit and Hot & Cold Therapy Attachment) we offered to send you a pre-paid returns label so you can return these items for a refund. You have also confirmed to also receive the pre-paid returns label, so once this has been created it will be sent over to you via email. Also, we advised you that once the refund has been made we will send you a refund confirmation email.

Once again, we are truly sorry for the issues encountered during the shipping process. We try our best to avoid any shipping issues; unfortunately, there are some circumstances which are out of our control. We deeply apologise for these. We are working to improve our processes so we can avoid these kinds of issues in the future.

- OnePhysion

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

Free 48 hour shipping is clearly not…

Free 48 hour shipping is clearly not the case. Despite saying that when you order, their policy that you'd only reasonably find after waiting over a week for you package, states that they dispatch within 24 hours and then it's 7-10 days from that point. Even with that slow turn around my parcel was not dispatched to the courier for 5 days, and now the the tracking information says a further 19-25. Would avoid buying as a gift since it will just take far too long to arrive.

I should also mention that previously with the Physion Mini you'd get a carry case, and with all new orders it seems everyone is receiving it in cheap packaging polystyrene, with no change in price. So hope you like forking out £15 for a carry case and waiting for it when you realise.

June 27, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Adam,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We ship from both our warehouse based in UK and China, depending on the availability of stock at the time of purchase. Upon checking your tracking information, we can see that your package has been delivered within the estimated time frame for UK orders which 7-10 business days with a 1 business day processing time, as stated on our website.

Also, we apologise for any confusion, as the Carry Case is not eligible for 48 hour delivery as the banner states on our website. Kindly, notice that the carry case was an offer for a period of time and it is not available anymore which is why the carry case is not in ''what is included with the device'' section in our website.

Please always feel free to contact our customer support team should you need any more assistance.

- OnePhysion

Rated 5 out of 5 stars

Best purchase of the last 12 months

I bought a mini after a friend allowed me to use one when I pulled a muscle.
Product is small yet powerful and it has been used by the team I play for too!
Customer service has been amazing, a quick email explaining something has gone wrong and sent over a video, they have sorted me out at each step.

Can't thank their customer service team enough :)

June 24, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Robert,

Thank you sincerely for taking the time to leave us a review.

It so great to hear that you and your team are enjoying using your Physion Mini. We always aim for customer's to feel this great about our customer service too!

We really appreciate your feedback, it means the world to us!

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

Would have given 0 if I could.The…

Would have given 0 if I could.The company is not based in the UK ships from China that is if you lucky enough and they actually send the stuff you ordered.17 days still no sign of the massage gun apart from a dodgy homemade bubble wrap parcel containing the extension heads that look like been bought on Aliexpress and returned. No contact number and non existent customer service. Avoid these scamming thieving cowboys at all cost

June 17, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

We're very sorry to hear this.

We would like to firstly apologise for any inconvenience caused to you. Upon checking, we can see that your Hot & Cold Therapy Attachment has been delivered in 10 business days excluding the 1 business day processing time, but unfortunately the Physion Mini was returned to our oversea's warehouse and we have sent you an email to confirm your shipping information so we can get this returned back to you.

Our company is based in the UK and we do also have a warehouse based in China. We can also see that our customer support team have been in communication with yourself via email trying to resolve this matter.

If you have any further questions, please do not hesitate to reach out to us via email - support@onephysion.com

- OnePhysion

Rated 5 out of 5 stars

Small but powerful

Have a couple of massage guns, my partner is also a holistic therapist and she even liked the power and quality of OnePhysion mini. I've had complete knee reconstruction so I need something that is going to keep my muscles around the knee relaxed and as pain free as possible

June 10, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Lee,

Thank you very much for your detailed review.

We are so pleased to hear that your partner who is a holistic therapist likes the quality and power of the Physion Mini. We hope that your recovery is going well for your knee reconstruction and hope the Physion Mini has continued to assist with this.

- OnePhysion

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Says 48 hours delivery for pro 2

Says 48 hours delivery for pro 2, which is what I ordered through klarna, the shipment says its still in transit and is still in China! Its been in transit 5 days, I wouldn't of ordered if I knew it was coming from China! after receiving the equipment, it seems a good piece of kit, so the only problem was the delivery, physion did email saying sometimes if there out of stock of there uk stock, it will come from there other stock.

June 7, 2022
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Marcus,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We ship from both our warehouse based in UK and China, depending on the availability of stock at the time of purchase. Upon checking your tracking information, we can see that your order has been available to collect from your local Royal Mail delivery office, but this has not been collected nor has re-delivery been arranged.

We apologise for any confusion, the Physion Pro 2 was not available for 48 hour delivery at the time of purchase, as this was only available for the Physion Pro and PowerPods. The estimated delivery time for UK orders is 7-10 business days with a 1 business day processing time, as stated on our website.

Please check your emails, as we have sent you over an email as a reminder to either collect your order or arrange re-delivery.

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Ali,

Thank you for your time.

Kindly, notice upon checking the thread between yourself and our customer service team we can see that you have reported you are facing an issue with your device, and we have immediately responded asking you to provide us with further details regarding the issue so we can assist, but your decision was to send it back.

Please always feel free to contact our customer support team should you need any more assistance.

- OnePhysion

Rated 1 out of 5 stars

Absolute joke of an organisation

Absolute joke of an organisation. I purchased a pair of the powerpods on the 11 May, they have never worked and after being asked to send a video of them not working (how do you send a video of headphones not working?), I am still no further forward (26 May) in either obtaining a replacement or receiving a refund. Not recommended at all!

May 26, 2022
Unprompted review
OnePhysion logo

Reply from OnePhysion

Hello Simon,

We're very sorry to hear about this.

Upon checking, we can see that our customer support team reported the issue you were facing with your PowerPods to our technical team. It was then recommended that a returns label be sent out to you so you could return your order for a full refund or replacement.

Our customer support team sent the return label over to you via email so you can return your order for a full refund. We are awaiting for the order to be returned, and once received we will issue your full refund as requested.

Please let us know if there is anything else we can assist you with by emailing us at - support@onephysion.com

- OnePhysion

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look