Yogamatstore 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Total scam. I made a purchase 3 months ago (Order #29159 if anybody at this "business" is reading) and it never arrived. The credit card charge came from a shady Paypal account with an unrelated name.... See more

Rated 2 out of 5 stars

This is crazy writing this here but I saw they responded to a review! I have emailed twice with no response; placed and paid for my order 2 weeks ago, and again have heard nothing. Completely understa... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

After reading comments, I see that I have been scammed as well. $143.50. No correspondence. No tracking number and my credit card has been charged. I emailed YOGA MAT STORE requesting a tracking numb... See more

Company details


Contact info

All reviews

(57)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a mat on April 15th

I ordered a mat on April 15th, received a confirmation email (order #29166) and then nothing. I sent an email to customer service. NO response. very disappointed, don’t order anything from here!

May 22, 2020
Unprompted review
Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

No news from my order

I ordered on May 8th. We are currently 13 days later and no signs of my order nor response to my e-mails. My order # is 30202. If I do not get a reply or reaction by tomorrow, May 22nd I will cancel the order through my credit card company and take another star off from my rating.

May 21, 2020
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

I ordered on April 24 and today is May…

I ordered on April 24 and today is May 15 and no signs of my order nor response to my query through their contact us page. My order # is 29540. I am going to send another query through their website and if no word will cancel the order through my credit card company

edit: I finally got a response the same day I posted this review and sent another email. I was told my mat was on backorder and was offered a substitute which I gladly accepted. The new mat was shipped and I have already received a refund for the difference. I am changing my review from a 1 star to 3 stars.

May 15, 2020
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Response and Refund on this site

Sent an email requesting status order on
Invoice ID: 30151 that I placed over a week ago. Paid through PayPal. Have not received a response. Wish I had found this site earlier. If no response by Friday, I am disputing the order.

Appreciate the refund. Please update your website to include how long shipping takes. I sent you a copy of the email again so you know I sent it.

May 13, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Dear customer:

We appreciate your feedback.

Orders are generally delivered within 7-10 business days. These days the processing times are slightly longer due to Covid but that is true for all online retailers. Your order was placed on May 06th.

You claim that you sent us an email. We checked our email inbox and did not find any emails from you.

We have provided a full refund. What is the point of leaving a negative review for the sake of leaving a negative review?

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from here

Do not buy from here. Started a dispute through my credit card because I saw things weren't being shipped to others. Then I receive one light resistance band when I ordered a set of multiple heavy bands. Ridiculous.

May 8, 2020
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Slow delivery

Ordered resistance bands 3 weeks ago. Arrived in mail today. The products are good, would have liked to receive quicker.

May 5, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Thanks for your feedback, we appreciate it.

Rated 1 out of 5 stars

THIS IS A SCAM - DO NOT ORDER

I placed an order over 3 weeks ago and I still have not received it. I emailed the 'customer service' to change the address and no response. I email again to ask for my order status, yet again no response. It appears I am not alone in this. This is absolutely illegal, taking our money, no communication and no product

This is by far the worst company which I have ever ordered from. I advise you not to order. I do not know how they have not been alerted to the authorities and shut down, but this is a scam.

My order number is #29241. I am severely unsatisfied. Please send me a status update on my order and my money back!

May 4, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Dear Aideen:

Apologies for the delay in getting back to you. I checked on your order and realized that you are located in Ireland. Your order has actually been shipped already. It seems like there have been delays due to Covid situation. We understand the usual expectation for Ecommerce is next day delivery but we are living in un-usual times right now.

We have gone ahead and provided a full refund for your order due to delays and inconvenience. You can still keep the products. Kindly change your aggressive comments about our business here. We would really appreciate it. Thank you!

YMS Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Rating 0

Ordered 2 weeks ago , tried couple times to reach them out thru email.., as a result no response .. Ignore this site cuz u will be disappointed !

May 2, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Thanks for your feedback. We don't have a record of your order or issue, please reach out to us at support[at]yogamatstore.com and we will try to resolve your issue.

Rated 1 out of 5 stars

Awful business- No Response.

Ordered a week ago, received an order confirmation and then nothing else. I can’t find a phone number to contact them and I have sent two emails that have both gone completely unanswered. If you can’t fulfill orders then stop taking them, but if you are open for business start acting like it. Have at least some level of customer service and stop blowing people off. I’ll give it a few more days then I’ll file a fraud claim with my credit card company. They will never get my business again- stay far away from this place.

May 2, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Dear Customer:

The recent Corona situation has caused many disruptions to businesses. Supply chains have been disrupted, meaning we are not getting regularly scheduled stocks, customer service has been disrupted due to a shortage of staff, and delivery services have also been disrupted due to high e-commerce usage and a backlog of packages.

We acknowledge your anger and frustration. We recognize that there have been misses on our part and we apologize for the delay and inconvenience. We are slowly catching up on emails and fulfillment of orders and hope to continue providing the great service that we are known for. Thank you!

Best regards,

Yogamatstore.com Team

Rated 2 out of 5 stars

No response!

It's been 4 business days since I ordered a product and there is no communication regarding the shipment. I completely understand the ongoing situation with COVID but at least a simple communication regarding the delay would assure me rather than keep me hanging. Hope to hear about the delivery soon or at least get my money back so that I could buy from some other place.

April 29, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Dear Customer:

The recent Corona situation has caused many disruptions to businesses. Supply chains have been disrupted, meaning we are not getting regularly scheduled stocks, customer service has been disrupted due to a shortage of staff, and delivery services have also been disrupted due to high e-commerce usage and a backlog of packages.

We acknowledge your anger and frustration. We recognize that there have been misses on our part and we apologize for the delay and inconvenience. We are slowly catching up on emails and fulfillment of orders and hope to continue providing the great service that we are known for. Thank you!

Best regards,

Yogamatstore.com Team

Rated 2 out of 5 stars

Ordered and no order

This is crazy writing this here but I saw they responded to a review! I have emailed twice with no response; placed and paid for my order 2 weeks ago, and again have heard nothing. Completely understand Covid-19 is affecting all of us and can affect shipment etc but communication with customers takes a couple of minutes. I don’t want to be giving bad reviews at all but just keep in contact as best you can please!!

April 28, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Dear Customer:

The recent Corona situation has caused many disruptions to businesses. Supply chains have been disrupted, meaning we are not getting regularly scheduled stocks, customer service has been disrupted due to a shortage of staff, and delivery services have also been disrupted due to high e-commerce usage and a backlog of packages.

We acknowledge your anger and frustration. We recognize that there have been misses on our part and we apologize for the delay and inconvenience. We are slowly catching up on emails and fulfillment of orders and hope to continue providing the great service that we are known for. Thank you!

Best regards,

Yogamatstore.com Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Ordered - Never RECEIVED - will never order again

Ordered a Spoga Premium Extra Thick Yoga Mat with a carrying strap on April 16, 2020 for my niece's birthday. I received an order confirmation so I figured I would receive an email confirmining it to be shipped. after a few days I called their customer service # for a status since I hadn't received anything new and was told by their automated that due to COVID 19 it would be best to email them, so I did - not once - not twice but 3 times - NO RESPONSE - I found their Twitter account and sent a message asking for the status and woke up this morning 4/27/20 and saw an email that they cancelled my order and sent me a refund - No reason no communication. I will NEVER order from them again

April 27, 2020
Unprompted review
Yogamatstore logo

Reply from Yogamatstore

Dear Valerie:

Thank you for your feedback. As you may understand the Coronavirus pandemic has placed many businesses in a very difficult situation. We are trying our best to fulfill orders and provide customer service. The supply chain has been disrupted and shipments have been significantly delayed. We have had to refund and cancel many orders due to this reason.

We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience.

YogaMatStore Team

Rated 1 out of 5 stars

Paid for order, one month later still not even posted, ignore emails

I paid for 2 balls one month ago and they are still not posted. I emailed customer support 3 times and they have ignored each email and not replied (one direct email and two through the website). Have to now do a PayPal chargeback to get my money back. Extremely poor service - don't sell products you don't have in stock.

December 11, 2019
Unprompted review
Advertisement

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look