Jammy Monkey 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Avoid this site. Absolutely terrible customer service. Today I have a tiny win, withdraw it only to discover that I can't withdraw it until I update my bank details which have been fine for ages. I th... See more

Rated 1 out of 5 stars

Well like one custome review I have just read, I had the understanding that this site, along side mfortune was closed, or something to that effect, so I was confused on why I was still receiving promo... See more

Rated 1 out of 5 stars

I joined yesterday, deposited 20 pound, using bank card which I registered with, I withdrew 80 got a tx this morning saying they want I. D, why not ask when registering instead off taking money, I d... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Stay clear of this site unless you want to not receive your winnings! Claimed them 5 days ago and despite saying it takes a day to process they are still in “review.” Chat help is nothing but scripted... See more

Company replied

Company details

Written by the company

At Jammy Monkey, we’ve hand-picked some of the greatest casino games there are and brought them all together in one place – here! When it comes to anything casino related, we’re only interested in the best. Whether that’s our extensive range of exciting online slots, or our generous casino bonuses, we won’t be beaten on either!


Contact info

You should know

All reviews

(105)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

I’m a little lost here I’m a new player…

I’m a little lost here I’m a new player got the bonus wagered as required my cash balance was £350 I tried withdrawing £100 it asked for my ID etc I sent that in and now my balance has just gone to £0

March 5, 2022
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Brianna,
We're sorry to hear there is some confusion and we will be happy to look into this for you. We would ask that you contact one of our friendly customer service agents to discuss your account further. You can do this by going to our Live Chat function on our website.
Thanks,
Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

I saw the promotion and won 35 free…

I saw the promotion and won 35 free spins. I completed the wagering requirements and had £40 winnings which I withdrew after some quick ID checks and the money was in my bank within a couple of days.

February 24, 2022
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Matthew,

Thanks for your review and a huge congratulations on your win!

It's great to hear that you’re happy and we certainly appreciate your kind words!

Stay lucky!
Jammy Monkey

Rated 3 out of 5 stars

It took me over a week to get the…

It took me over a week to get the funds... I was asked to provide ID - provisional licence and proof of address, I did this and had to verify again which I found a bit fishy. Luckily, I managed to get the funds in my bank of £55 after 4 days of providing hooyu verification. When I got the text saying my withdrawal has been processed which was today. The funds arrived 15 mins later. The downfall is the withdrawal process takes really long.

February 14, 2022
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Caelan,

Following our reply to your review, we haven't had any contact from you, regrettably we're unable to locate any Jammy Monkey account. We would be grateful if you could double check to ensure you have reviewed the correct website.

We would still like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@jammymonkey.com and include your personal details, and the description of your issue.

We await your response.

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 1 out of 5 stars

Scam artists

Scam. When you win the ID they ask for if you have deposited by phone is a breach of data protection. Spoke with them on the phone and they obviously don't like paying out. Keep my money jammy monkey you and your staff will need it when everything finally goes t*** up and you have to wait a few months for your dole payments

January 20, 2022
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Ryan,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@jammymonkey.com and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 1 out of 5 stars

Same story won 70 tried withdrawing MY…

Same story won 70 tried withdrawing MY winnings needed proof of Id fair enough. Uploaded my Id the photo was blurry took screenshots of my bank account and connection was lost apparently??? Have no cash or bonus money now come on jammymonkey pay up!!

January 19, 2022
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Marc,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@jammymonkey.com and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

No issue with JammyMonkey so far

No issue with JammyMonkey so far. The games are new and fun, offers are great.

January 1, 2022
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Mark,

Thank you so much for leaving a review! It's great to see you are loving our unique games!
Don’t forget to check out our Facebook page for new game updates & promotions. https://www.facebook.com/JammyMonkeyCasino/

Best wishes,
JammyMonkey

Rated 1 out of 5 stars

Dont waste your time with this site

Dont waste your time with this site. Offered a no deposit sign up won £2 on free spins managed to get up to 65.00 winning cash balance so made the withdrawal but they required a deposit to register my bank card in order to make a withdrawal so i deposited the 5.00 took my balance to 70.00 to withdraw. They then requested my ID which is standard so i sent all id bank card etc they couldnt verify so they requested my ID through Hooyu on Wednesday 15th December which i sent over all was verified and completed so i received a text saying it was with the processing department for review. Baring jn mind all id had been accepted. I have spoke to maisie h and Adey K on live chats but thy both tell me the account is still under review. I then received another text from jammy monkey today asking for additional info but not stating what additional info they want as they have my driving licence passport bank statement bank card etc but thy couldnt answer only saying we can see you sent id account is under review before processing payment! Still s week on and no payment but very quick to ake money eithout doing checks. I think they just dont want to pay out and try to make as hard as possible to withdraw in the hope that people will give up! I will be taking this further today.
Dont waste your time energy or money on this site. Almost like a scam just to get all my id!

December 17, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi there,

Thank you for your feedback about your experience with Jammy Monkey. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@jammymonkey.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

So far so good

So far so good, haven't deposited yet but won £42 from the monthly free games today which is Wednesday, I've seen a review saying someone had their money in the bank on a first withdrawal within 3 hours, not expecting that but we'll see how it goes. If the withdrawal process isn't painful I'll be using them again. Great customer service too and quicker than other bigger companies. Will update further

UPDATE 02/02/02
My money went in my bank, it took around a week but I cant complain for free. I have used them a few times since but not won anything since. They say that it only takes a day to process withdrawals after you have deposited, I'm yet to withdraw so I'm curious to see if this is correct. Seems a nice little honest casino though, more choice of the games would be better and attract me to play a bit more with them though

December 15, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Darren, Thank you for your kind words, we certainly appreciate your review. Congratulations on your winnings! We are always developing and adding new games, so make sure you check in regularly for updates- Stay Lucky! All the best, Jammy Monkey

Rated 1 out of 5 stars

jammymonkey.com maybe a scam

I signed up with this site 12 days ago i got what seems like a great no deposit offer to sign. They offer free spins and up to 10 bonus money you spin a wheel to see what you get. I got two pounds and some spins and ended up with 5 pounds bonus money. I do not know what the wr on the bonus is but the max cash is 50 quid i completed the wr and had 45 quid cash from the ndb as it is capped at 50 i asked to withdraw thinking stick 20 in my pocket put the 25 back on for a 200% deposit bonus and im playing for free with 75 quid plus im up 20.That would be fantastic if they payed you out. First they want id that is fair enough especially as it is a ndb. I sent my id it was to blurry so i sent it again and had a text saying it had been passed to payments and they will inform me of when to expect my withdrawal. so twelve days have passed. No money no text to confirm my details and zero balance in my player account. I receive only text and emails to inform me of the wonderfully ENHANCED! first deposit bonus they have lined up for me. Not only are they either delaying or not paying out on the ndb they are completely stupid by way of making offers for new bets when they have not settled the bets with the cobwebs on. This site is poor by anyone's standards payments are poor support poor, graphics poor, overall experience i would describe as disgusting and that's with a win for free under my belt. If they are gonna mess you about over 45 quid without good reason I E bonus abuse then what can you expect if you win a jp my guess is NOTHING! They are regulated by the uk gambling commission and that is the only positive aspect to the site.....You can complain when they do not pay you!

December 11, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Margaret,

Following our reply to your review, we haven't had any contact from you, regrettably we're unable to locate any Jammy Monkey. We would be grateful if you could double check to ensure you have reviewed the correct website.

We would still like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@jammymonkey.co.uk and include your personal details, and the description of your issue.

We await your response.

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 1 out of 5 stars

Total cowboys UPDATED

The good reviews are clearly false i signed up won tried to withdraw they accept my drivers license now proof of address ... council tax bill bank statement employer letter gov issue p60 a bt broadband bill ... they cant accept lol well they can accept my broadband bill but cant see the date which is clearly in view 01.11.21 when i pointed this out the live chat operator got aggressive ive screen shot our conversation for proof im going to take 10 pictures of the same bill in diffrent light settings indoors and outdoors casinos that operate like this wonder why people dont play there plus in all honesty the games are very very basic i think they make them theirselves..UPDATE i sent my utility bill in again and yet again its blurry hahaha taken on a samsung s20 perfect image obviously dont like paying up ... im not gonna give up nothing worse than bad practices by corrupt companies ... day 4 ive now had an email saying theyve accepted my identification you know the same ones that were blurry lol anyway apparently im going to get paid my winnings once or if i do ill update my review and rating

November 23, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Todd,

Thank you for your feedback about your experience with Jammy Monkey. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@jammymonkey.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

I deposited £3 via phone bill on…

I deposited £3 via phone bill on Friday. Due to it being a weekend I didn’t receive my processed text till Monday but this morning I woke up with £100 in my account. Website is 100% legit and they do request ID off everyone eventually so it’s best to identify yourself when you first sign up. Good luck everyone 😊😊😊

November 23, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Shannon,

Thank you for your kind words, we certainly appreciate your review. Congratulations on your winnings! We are always developing and adding new games, so make sure you check in regularly for updates - Stay Lucky!

All the best, Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

I deposited £15 and was lucky enough to…

I deposited £15 and was lucky enough to withdraw £100 no money as such being Friday night,luckily for me there office is less than 5 minutes from me so any problems I no were to go lol wait and see...update got paid Monday morning fair play jammy monkey good on you .

November 19, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Russell,

Thank you for your kind words, we certainly appreciate your review. Congratulations on your winnings! We are always developing and adding new games, so make sure you check in regularly for updates - Stay Lucky!

All the best,
Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

Won £50 without a deposit

Yes no deposit and withdrew £50 from sign up bonus. I know the company of this site from their other sites and have had great experiences. All the games run really well, are colourful and function decent enough on an average handset.
I have since deposited 2 or 3 times and could of withdrew a little but just decided to play on as I was enjoying my time.
You can demo any game and check how it pays or doesn't.
Yes you won't find Starburst or Age of God's or the most number of games but these are for the most part exclusive to the site and pretty enjoyable.
Justjammy84

November 19, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi there,

Thank you for your feedback and your 5* review! We love to see you are enjoying our games! Don’t forget to check out our website for new game releases!!

All the best and happy gaming
Jammy Monkey

Rated 1 out of 5 stars

Amateur New Site

I thought I would give this new site a go. Joined, made a deposit then went on slot game search. Typed in 1 game, came up on search but does not exist on site. Tried another, same outcome. This site has only about 20 slot games, none of which I have ever heard of. There are definately no popular games on this site.I tried logging in to a couple of games but just kept getting a message saying game could not be loaded. ( check internet connection, my internet works fine thanks) I wont be playing on here anymore.

November 12, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Kevan,

Thank you for your feedback about your experience with Jammy Monkey. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@jammymonkey.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Jammy Monkey

Rated 5 out of 5 stars

I am currently in the process of trying…

I am currently in the process of trying to draw off £50 that I won from sign up bonus. I withdrew early hours monday 1st nov, I sent ID and letter documents they requested on Monday too. I have called up and they said it will be processed by tomorrow Thursday 4th and that I will receive a text to confirm.
I will update to let know if I get the winnings. UPDATE I got the text Thursday morning saying they have processed my withdrawal, I just checked my bank Friday 6am and the money is already in. I won this purely off free sign up spins.

November 4, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Gabrielle,
Thank you, we certainly appreciate your review. Congratulations on your winnings! We are always developing and adding new games, so make sure you check in regularly for updates - Stay Lucky!
All the best,
Jammy Monkey

Rated 1 out of 5 stars

An absolute scam

An absolute scam. Withdrawal is held despite passing verification 2 weeks ago. I am contacting the gambling commission to obtain my winnings.

September 30, 2021
Unprompted review
Jammy Monkey logo

Reply from Jammy Monkey

Hi Daniel,

Thank you for your feedback about your experience with Jammy Monkey. We are sorry to hear you have encountered some issues whilst playing with us.

We would like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@jammymonkey.co.uk and include your personal details, and a description of your issue.

We look forward to hearing from you soon.

Kind regards,
Jammy Monkey

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look