Zecoya Reviews 

107
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I recently purchased an Alpha Track 3 starter kit Blood Glucose Monitoring System for my cat. It was for 169.99 but they had a 41% discount so I got it for 99 dollars. I had a feeling that it might n... See more

Rated 4 out of 5 stars

After seeing the reviews on here, I assumed I had been scammed and lost my money. The website had disappeared and I didn't bother attempting to contact them, just cursed my bad 2am shopping habits a... See more

Rated 1 out of 5 stars

Received probiotic product that expired 7 mos ago. Immediately contacted the company requesting a refund. Said they'd 'check their warehouse for fresh product'. A week later, still no update. Requeste... See more

Rated 1 out of 5 stars

Absolute waste of time. Took my order but didn't ship it. After 10 days I asked why and they said they'd ask their shipping department. After 3 days of waiting I asked again, same response, after anot... See more

Company details

  1. Health and Beauty Shop

Written by the company

Discover Zecoya, your ultimate online shopping hub, featuring an extensive selection of top-quality health and beauty products, household goods, and more, all with exceptional customer service and competitive prices for a superior shopping experience.


Contact info

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

107 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.7

All reviews

(107)

12 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Zecoya = Fraud

They are fraudsters, thieves and liars!!!
Spend your money else where and save the headache

October 11, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We’re very sorry to hear that your experience with Zecoya has left you feeling this way. We understand that trust is essential, and we take concerns like yours very seriously. If you’ve encountered any issues with your order, please reach out to us at support@zecoya.com so that we can look into the matter and resolve it promptly.

Our goal is to provide a positive and reliable shopping experience for every customer, and we’re committed to making this right. Thank you for giving us the chance to address your concerns.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I was placed my order more than 2 weeks…

I was placed my order more than 2 weeks ago, my order didn’t not send to me I didn’t not receive any notification from them, status of my order more then 2 weeks placed order, they took money from my credit card, try to contact them, call, email just nothing, it’s scam don’t placed order from them

October 23, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We apologize for the inconvenience you've experienced with your recent order. At Zecoya, we strive to provide timely and efficient service, and it's clear we've fallen short in this instance.

To address this issue promptly, please contact our customer support team at support@zecoya.com or call us at (866) 932-6910.
ZECOYA
Provide your order number and any relevant details, and we'll investigate the matter immediately to ensure your order is processed or a refund is issued as appropriate.

We value your business and are committed to resolving this situation to your satisfaction.

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed

I only received half of my order. It’s been a month and a half. I can’t seem to get anywhere. I keep being told (they only answer my emails once in a while) they will check with shipping and will get back to me once they receive an update. I don’t hear another thing. It’s the first time I’ve had a problem and I’m very disappointed in their customer service. Order # 36555
Update- The issue was resolved with a refund. I will continue to shop there and hope any further issues will be resolved quicker.

September 4, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We apologize for the inconvenience and the delay with the remainder of your order. We understand your disappointment, and we’re sorry for any lack of communication on our part.

Our team is currently looking into this with our shipping partners to ensure you receive the rest of your items as soon as possible. Please know we’re prioritizing your order (#36555) and will provide an update shortly. In the meantime, if there’s anything else we can do to assist, please don’t hesitate to reach out directly to support@zecoya.com.

Thank you for your patience and for allowing us the chance to resolve this for you.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible, stay away

I would rate as 0 !
The company took the money but did not provide the goods. I called and emailed multiple times with the same message, we will have to contact our shipping . That went on for weeks . DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

In response to company comment . I have emailed again . Will comment when we see what the company does

October 10, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the experience you’ve had and understand your frustration. This is not the standard of service we strive to uphold at Zecoya, and we’re committed to making this right.

Please reach out to us directly at support@zecoya.com with your order details, and we’ll prioritize your case to ensure you receive either your order or a refund. We’re reviewing our processes to improve communication and prevent delays like this in the future.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

Rated 4 out of 5 stars

I ordered medication for my dog and…

I ordered medication for my dog and received it via express shipping. I placed the order on a weekend and it didn’t ship out until later on Tuesday which I was a bit annoyed about as I assumed it would ship Monday (I needed it asap). However, once it shipped it arrived the next day and the product was in good condition. I contacted the company about the shipping delay and they were quick to respond by email.

September 29, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

** Updated ** Trying to contact regarding an order..

** Update ** I received a phone call from the operations manager who coordinated with me directly to solve the issue. I understand they are a small company with a small staff contingent, but do large order volume and were overwhelmed due to a large sale they were having at the time. Albeit, it was my own fault for accidentally ordering the wrong product, due to a small detail discrepancy to a similar product, they completely owned the situation, paying not only for return shipping, but also shipped out the replacement, slightly more expense product at no cost to me. The repair of this order was done perfectly! 💯 Thank you!!. Please be patient with this company as they are definitely commited to keeping their customers happy, but obviously growing too fast to always keep up. Thank you for this resolution. ***

Trying to contact regarding an order. Email sent Sept 24th and no reply. No customer service agents available online anytime I call. Please contact me directly regarding order number 38136 to resolve this.

September 22, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bad service and scam…

I wish I had read the reviews on here before ordering from this company. It’s the same pattern. Placed my order 3 weeks ago, tracking no was given but has been saying ’delayed’ for the past three weeks now. Emailed them and nothing tangible has come out of it. Definitely scammers.

September 9, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the frustrating experience you've had with your order. We understand how concerning it is when your shipment is delayed for such an extended period, and we regret the lack of helpful communication from our side.

Please know that this is not the experience we want for our customers, and we are actively investigating your order to resolve the delay. We will follow up with you directly to ensure that your issue is addressed, whether through delivery or a refund.

Thank you for your feedback, and for any further

Rated 5 out of 5 stars

Merchandise I purchased was delivered…

Merchandise I purchased was delivered on time and as promised.
Initially left bad review. However, I am impressed that they actually got back to me and resolved the issue.
Very, very impressed with professional approach.
Thank you Paolo !!!!
Order #38855 - they have my email

September 25, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

After ordering 2 weeks ago

After ordering 2 weeks ago, I received an email yesterday stating that my order had been delivered, but I did not receive my package. I called them to let them know it, they gave me instructions to check with post office then I have been told that package delivered but nothing there till I called them again about the issue. They sent another package in return of the missed item then I got it after couple of days.

September 9, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the confusion and frustration you’ve experienced regarding your order. Receiving a delivery notification without actually receiving the package is incredibly disappointing, and we regret the lack of communication from our support team.

We will investigate the status of your shipment immediately and work with the delivery service to resolve this issue. We will also contact you directly to ensure you receive either your package or a full refund—whichever you prefer.

Thank you for bringing this to our attention. If you need immediate assistance, please reach out to us at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm. We truly appreciate your patience as we work to make this right.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 1 out of 5 stars

Horrific customer service

Twice this year I received a smashed glass bottle of supplements. The first time (spring) it took months to get a replacement. This summer it happened again (June) and no response to my email with an attached new photo of smashed bottle so I sent it again with the same photo (June). They said that because I sent the same photo twice I was trying to scam them but they cannot understand that it is the same claim that was never addressed, and cannot tell me if, when or how it was resolved. Conversation today with a complete idiot on the phone was going in circles. I am cancelling both my subscriptions, especially since I got another glass bottle despite asking for no more shipments in glass!

September 11, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We deeply apologize for the ongoing issues you’ve experienced with your orders, particularly with receiving damaged glass bottles and the lack of resolution from our team. This is absolutely not the service we strive to provide, and we regret the frustration and confusion caused by both the product and our communication.

We fully understand your frustration, especially given the delays and misunderstanding surrounding your previous claims. We will review your case immediately to ensure it is resolved appropriately, and we will follow up with you directly to confirm the outcome.

We also apologize for any miscommunication regarding your request to avoid shipments in glass bottles. We will take this feedback seriously to ensure it does not happen again.

Please feel free to reach out to us at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm, for any further assistance. We truly regret losing your business, and we appreciate your understanding.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 5 out of 5 stars

Thanks Zecoya!

I recently received my order in the time the company stated it would be here. The product was what I ordered. I have always ordered from Amazon but could no longer get it. I have used the Kirkland Extra strength Minoxidil product for years and needed it because it works. So this alternative option ( Zecoya) is fantastic! It’s too bad about the poor reviews but mine was 5 stars.

August 18, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

Thank you so much for your positive review! We’re thrilled to hear that your order arrived on time and that you’re satisfied with the Kirkland Extra Strength Minoxidil product. We’re glad we could provide you with an alternative to your previous options, and it’s wonderful to know the product is working well for you.

We truly appreciate your support and understanding, especially in light of some of the negative reviews. Your feedback means a lot to us and helps keep us motivated to improve our service.

If you ever need anything in the future, please don’t hesitate to reach out at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm. We look forward to serving you again!

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 1 out of 5 stars

DON'T BUY HERE!

DON'T BUY HERE!
ZECOYA is a SCAM. Once you order, 1) you receive a fake tracking number, 2) you don't receive the product you ordered, 3) if you call to the customer service a voice says "there is currently no customer service available", 4) you send e-mail that they never reply, and 5) you lose your money (they steal you).

September 5, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the negative experience you’ve had with Zecoya. Your concerns are very important to us, and we take this feedback seriously. We regret that our service did not meet your expectations, and we understand how frustrating the lack of communication and delay must have been.

We want to assure you that we are looking into the issue with your order and tracking number right away. Our goal is to resolve this as quickly as possible by either ensuring your product is delivered or issuing a full refund.

Please reach out to us directly at support@zecoya.com or by phone during our business hours (Monday to Friday, from 10am to 5pm) so we can assist you in resolving this matter.

Again, we apologize for this situation, and we appreciate your patience as we work to improve.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Update: No refund issued, no response from customer service

Update:
Despite the fake sincerity of the response from Zecoya, no one has EVER contacted me regarding the refund that I am due. I know they have my email as they have the audacity to continue to send me promos to encourage more business from me. If you choose to order from this disreputable company, you might as well flush your money down the toilet. They should not be in business, and are continuing to rip customers off! Don’t order their products. This thieving company needs to be put out of business.
*********
One of the items I received was not the product I ordered. It was a cheaper product and completely different. I tried calling but no one answered the customer service line, nor was there any response to the messages I left (3 times). I initiated a return as per their instructions, after waiting for it to be approved. Canada Post sent an email confirmation that the return was delivered and signed for. This was in July, and I have not received my refund more than two months later. Zecoya received my return and did not even contact me if there was an issue. I feel robbed of my refund. I would NEVER order from this company again. Their business practices are questionable at best.

July 10, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the terrible experience you've had with your order and return process. Receiving the wrong product and not getting timely support is unacceptable, and we regret the frustration and disappointment this has caused.

We will immediately look into the status of your return and ensure that your refund is processed as soon as possible. We deeply regret the delay and lack of communication from our side, and we will follow up with you directly to resolve this matter.

Your feedback is crucial in helping us improve, and we are committed to addressing these issues within our processes. If you need further assistance, please reach out to us at support@zecoya.com or by phone during our business hours, Monday to Friday, from 10am to 5pm.

Once again, we apologize for this experience, and we appreciate your patience as we work to resolve it.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 1 out of 5 stars

Stay away

Stay away! They state they ship within one day. 16 days later and they never shipped. Lots of emails back and forth. I requested a refund last week. One person claimed they had already shipped and the same day I got a voicemail saying they would ship Friday (last week) now a week later and it's still not shipped. They created a shipping label within 24 hours but never shipped. I guess they think we are stupid and don't know how to check the tracking? Now they are ignoring emails. I opened a dispute through my credit card. Hopefully this will be over soon

August 7, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the unacceptable delays and confusion surrounding your order. We completely understand your frustration, especially with the conflicting information and lack of clear communication regarding your shipment.

We regret that this situation has caused you to open a dispute, and we are committed to resolving this as soon as possible. We will review your order and ensure that a refund is processed or the shipment is completed without further delay.

Your feedback is valuable, and we take this very seriously. If you need any additional information or further assistance, please feel free to contact us at support@zecoya.com or by phone during our business hours, Monday to Friday, from 10am to 5pm.

Thank you for your patience, and again, we deeply apologize for this experience.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT shop from this online company!

The WORST online shopping experience EVER! Was told order shipped on July 30 with a tracking number, not trackable and when asked about the status a week later, first they said would definitely ship out that week (?!) and the next day I was told one of the items was on back order, why would they give a tracking number when the order was not shipped. Then I was told on August 15 that Canada Post couldn't deliver the order because of wrong address, verified that my address was correct and they gave another tracking number that same day, still not trackable after two business days! Asked for a refund but emails were ignored! Good old AMEX accepted my request to dispute the original charge outside the dispute period. DO NOT shop from this online company.

August 15, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We deeply apologize for the series of frustrating events you experienced with your order. The confusion surrounding the tracking information, delays, and lack of communication on our part is unacceptable. We fully understand your disappointment and regret that this situation led to a dispute.

We are reviewing your case to understand what went wrong and ensure that such issues are prevented in the future. We take your feedback seriously and are committed to improving both our shipping processes and customer service.

If there’s anything further we can do to assist, please don’t hesitate to contact us at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 1 out of 5 stars

Placed an order two weeks ago and have…

Placed an order two weeks ago and have not received it. Package was given a tracking number right away and has just been marked as delayed since. Very similar to many reviews here….same automated response from customer service when I email them requesting info on the delay. So disappointed and feeling like this is a scam

August 19, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the delay and lack of clarity regarding your order. We understand how disappointing this experience has been, especially given the ongoing delays and automated responses from our customer service team.

Please rest assured that we are actively investigating the status of your package and working to resolve this issue as quickly as possible. If the package cannot be delivered promptly, we will ensure that you receive a full refund or a replacement, based on your preference.

We regret that we have fallen short of your expectations and are taking steps to prevent such issues in the future. If you need further assistance, please contact us at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm.

Thank you for your patience and understanding, and we hope to resolve this matter for you soon.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Don’t ever buy from this company

Literally a horrible company, attempted to make a purchase and was told the first time I saw my package not even being delivered but being returned to the sender that I hadn’t entered the right information, and that it was sent to a public mailbox when my address is an individual house, and I did not receive any slip that said it was at my local Canada post.. communicated with them through email and I gave them my information again, they claimed they resent it and never bothered to update me w a tracking number, and here we are 3 weeks later without the product I ordered, which is fine, it didn’t work out, so I gave up and was like wtv just give me a refund and we’re cool. I asked for a refund and while I was explaining what was wrong I was getting replies regularly, and as soon as I became more assertive about my refund I received an email that said this is your address, we just sent it again, and they stopped answering me when I said I don’t want it resent, as I stated I just want my money back man. Like this company is horrible and they’re a bunch of scammers, for ur guys sake don’t ever give them your money.

August 13, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the frustrating experience you’ve had with your order and for the lack of proper communication on our part. We understand your frustration, especially after multiple issues with the delivery and the request for a refund not being handled as you expected.

We want to assure you that your request for a refund will be addressed immediately, and we will ensure that you are refunded as soon as possible. We are reviewing your case to prevent further confusion and to improve our response and handling of situations like this.

We deeply regret the inconvenience this has caused and appreciate your patience as we work to resolve this matter. If you need any additional information or further assistance, please feel free to reach out to us at support@zecoya.com or by phone during our business hours, Monday to Friday, from 10am to 5pm.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 1 out of 5 stars

Order #33460

Order #33460

I bought this item 10 days ago . Immediately I was given tracking number with Canada post , but the item is delayed that is the status.
I contacted support email but no replay .
Not sure what suppose to do , just to block payment using Visa services.

August 2, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the delay in your order and the lack of response from our support team. We understand how frustrating this experience has been, and we are committed to resolving this issue for you.

We will immediately investigate the status of your shipment and contact Canada Post to resolve the delay. If we are unable to provide a satisfactory update, we will ensure that you receive either a replacement or a full refund.

Thank you for bringing this to our attention, and we will reach out to you shortly. In the meantime, if you need further assistance, feel free to contact us at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

Rated 2 out of 5 stars

Item missing from order, no response to emails

Item missing from my order and no response from customer service. Don't this this company is legit. Order # 32141

July 29, 2024
Unprompted review
Zecoya logo

Reply from Zecoya

We sincerely apologize for the missing item in your order #32141 and for the lack of communication from our customer service team. This is not the level of service we aim to provide, and we deeply regret the frustration this has caused.

We will prioritize resolving this issue immediately. We will either send the missing item or process a refund—whichever you prefer. Our team will contact you directly to confirm your preference and ensure this is handled promptly.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to make this right. Please feel free to reach out at support@zecoya.com or by phone, Monday to Friday, from 10am to 5pm, for any further assistance.

Best regards,
Pao M.
Customer Service Manager
Zecoya

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look